środa, 12 marca 2014

Niebieskie inspiracje

Jak już wcześniej pisałam, pomysł na niebieski przedpokój narodził się w mojej głowie już bardzo dawno temu. Wówczas interesowałam, się feng shui. Według feng shui korytarz, a zwłaszcza wejście do domu powinno być w niebieskim kolorze. Drzwi frontowe do naszego mieszkania stanowią tzw. usta chi przez które przepływa dobra energia do jego wnętrza. To również strefa kariery, która związana jest z kolorem niebieskim. Karierze sprzyja wszystko co jest niebieskie: zdjęcia i obrazy z krajobrazem morskim, z widokiem nieba czy wodospadu. Pomysł na niebieski przedpokój w morskim klimacie spotęgował również film Wielki Błękit (Le Grand Bleu) Luca Bessona. Mój pierwszy korytarz w mieszkaniu rodziców był w klimacie morskim. Do aranżacji przedpokoju w moim mieszkaniu przyczyniła się również pasja mojego męża do fotografowania nieba. 




Plakat z filmu Wielki Błękit, źródło foto en.wikipedia.org


Zdjęcie nieba, zrobione przez mojego męża, jedno z wielu. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)