niedziela, 11 maja 2014

Podsumowanie dwóch miesięcy {Summary two months}

Witam wszystkich w niedzielne popołudnie. Wczoraj minęło dwa miesiące od założenia przez mnie bloga i napisania pierwszego posta. Muszę powiedzieć, że nie żałuję i blogowanie coraz bardziej mnie wkręca i pochłania. Bardzo cieszą mnie wasze odwiedziny i każdy komentarz. Miło mi bardzo, że podobają się wam moje inspiracje i pomysły na aranżacje wnętrz. Będę starała się dalej przedstawiać wam więcej inspiracji i ciekawych pomysłów na aranżacje wnętrz. Dzisiaj chcę, też przypomnieć wam kilka najciekawszych inspiracji jakie pojawiły się u mnie na blogu przez te dwa miesiące. Takie dwa miesiące w pigułce. 


Jeden z pierwszych i jeden z popularniejszych postów, a mianowicie 
mój niebieski przedpokój.



Drugie wnętrze z mojego mieszkania jakie zaprezentowałam na blogu, 
to moja meksykańska łazienka.


Z inspiracji zaczerpniętych z filmowych wnętrz, najbardziej popularne 
stały się Noce w Rodanthe.

Duże zainteresowanie wzbudziły wnętrza w stylu skandynawskim,
 a mianowicie przedpokój i wieszaki do przedpokoju.
Skandynawski przedpokój 

Wieszak do przedpokoju

Obok stylu skandynawskiego spore zainteresowanie wzbudził salon w stylu gustawiańskim. Drugi po skandynawskim, najbardziej znany styl ze Szwecji.

Chętnie oglądany jest również jeden z nowszych postów, na temat łazienki 
w morskim/marynistycznym stylu.


2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie to wszystko połączyłaś i powiązałaś ze swoim mieszkaniem, podoba mi się:) Kochana wyłącz w ustawieniach potwierdzanie komentarzy kodem obrazkowym, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za miły komentarz. Dziękuję również za uwagę odnośnie kodu obrazkowego w komentarzach. Widocznie przeoczyłam to w ustawieniach, a wiem że te kody obrazkowe mogą zniechęcać do komentarzy. Pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)