sobota, 8 września 2018

Folkowy, drewniany konik i orchidee

Witajcie :)

Kiedyś zbierałam anioły i cherubinki. Obecnie mam słabość do koników :). 
Mam dwa skandynawskie koniki z drewna, konika vintage na biegunach i retro z porcelany ćmielowskiej. W wakacje do mojej małej kolekcji dołączył folkowy, góralski konik, którego przywiozłam ze Szczawnicy. Konik jest ręcznie robiony i malowany. Może być dekoracją, ale i też świetną zabawką dla dziecka, bo ma drewniane kółka i sznurek. U mnie przez całe lato był wakacyjną ozdobą stolika. Dobrze się komponował z morską tacą. Chociaż cała aranżacja stanowiła połączenia morza i gór. Morska była taca, szklany klosz na świecę i niebieskie ptaszki origami. Zamiast muszli w tacy pojawiły się kamienie z Dunajca. A w szklarni wyeksponowałam pocztówki z Pienin.
Cały lato mój pokój dzienny zdobiły też jasno różowe orchidee, które dostałam na początku lipca na urodziny od bliskiej koleżanki. Teraz storczyki zdobią pokój biurowy, gdyż mają tam troszkę mniej słońca. Okna w moim mieszkaniu są skierowane na południe, więc storczyki u mnie nie mają łatwo.

Niebieski, folkowy drewniany konik, przywieziony z Pienin. Jest on ważnym elementem
 całej wakacyjnej, letniej dekoracji stolika.




W szklarni wyeksponowałam pocztówki z Pienin.


Storczyki w pełnej okazałości.




Foto 1-11 są mojego autorstwa i są moją własnością.

U mnie w mieszkaniu kolorem lata nie tylko była czerwień, jak wam pisałam w przedostatnim poście, ale i też kolor niebieski, który uwielbiam i za sprawą storczyków pojawił się też jasny róż. Lato ma wiele kolorów i odcieni. Są jednak kolory które lubimy przez cały rok. Dla mnie takimi kolorami są niebieski, turkus, mięta czy kolor szary. 
W letnich dekoracjach lubię wykorzystywać pamiątki przywiezione z wakacji. 
Ciekawa jestem jak jest u was czy lubicie eksponować pamiątki z wakacji czy je chowacie do szuflady ?



Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników :)
Udanego weekendu :))


23 komentarze:

  1. Aniu, ten folkowy konik jest naprawdę prześliczny :) Piękne kolory.
    Pozdrawiam cieplutko i niedzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że masz jeszcze zamiłowanie do origami :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój mąż ma, w sumie miał jakiś czas temu :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. Podoba mi się ten konik :) W ogóle ładna aranżacja. Fajny pomysł z tymi pocztówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten konik, jest fajnym elementem aranżacji:) Świetny pomysł na wyeksponowanie pocztówek, ja wykładam do szuflady:( Storczyki masz przepiękne! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście że jeżeli mam okazję to pamiątki eksponuję przynajmniej zaraz po przywiezieniu ich. Tworzą letni i wakacyjny klimat i przypominają o letnich wyjazdach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię dekoracyjne koniki:-)Twój jest niezwykle urokliwy.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam takiego samego konika tylko żółtego. Mamy coś wspólnego.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Moniczko :))
      Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  8. Piękne storczyki! To moje ulubione kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Konik jest śliczny :) Storczyki u mnie nie rosną a szkoda, bo to piękne kwiatki. W sumie to jedyne kwiaty, które nie padają to kaktusy :)
    Swego czasu zbierałam żaby, a teraz mam ich coraz mniej bo od czasu do czasu jakaś się stłucze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam storczyki i gdy zobaczyłam Twojego, to się zakochałam! Śliczny kolor i szczerze powiem, że chyba ciężko takiego "upolowac".

    Słów kilka o koniku - piękne kolorki i bardzo przykuwa uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, pięknie skomponowałaś swoje letnie dekoracje:) Konik jest prześliczny:) Storczyki prezentują się wspaniale- mają wyjątkowy kolor:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie Aniu, konik prześliczny, a pamiątki z wakacji też lubię mieć na oku. Pozdrawiam serdecznie Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
  13. Konik fantastyczny - lubię takie dodatki! :)
    A na kwiaty nie patrzę nawet. U mnie zawsze usychały :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam czerwonego konika - przywiezionego z Czech - piękne wspomnienia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Konik cudowny :-) Niecodzienna dekoracja, która robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)