niedziela, 24 maja 2015

Turkusowa ściana w salonie

Witam serdecznie !

Do tej pory pokazywałam na blogu różne dekoracje i aranżacje z mojego salonu. Od dłuższego czasu zbierałam się aby pokazać wam bardziej szczegółowo mój turkusowo-szary salon. 
Tak więc dzisiaj pierwsza, szersza odsłona salonu. A dotyczy ona ważnego elementu całej aranżacji, którym jest turkusowa ściana. 
Ściana została pomalowana farbą lateksową Dekoral o nazwie muślinowy turkus
Stanowi ona doskonałe tło dla szarej, narożnej kanapy. Ścianę udekorowałam miejską galerią zdjęć  i obrazów. Są to czarno-białe i kolorowe zdjęcia z wizerunkiem takich miast jak New York, San Francisco, Santa Monica, California oraz Paryż. Na pewno kolekcja się jeszcze powiększy :).
Turkusowa ściana dobrze komponuje się z pozostałymi, jasno szarymi ścianami, 
które pokarze szerzej w kolejnym poście. 

A tak przedstawia się mój muślinowy turkus :)

Zdjęcia znalazłam w internecie, wywołałam i oprawiłam w drewniane ramy, które pomalowaliśmy na kolor czarny. 
Oprócz zdjęć znalazły się tu też dwa obraz z Nowym Jorkiem. 



 To zdjęcie bardziej oddaje kolor ściany. 





Nie chciałam charakterystycznego zdjęcia z Paryżem, 
dlatego wybrałam widok na miasto 
z Łukiem Triumfalnym

A tak prezentuje się szara, narożna kanapa.






Granatowo-niebieski dywan dobrze się komponuje z turkusem i szarościami.
Kolory dywanu w rzeczywistości są stonowane 
i spokojniejsze.


Na zakończenie turkusowy fotel na tle 
szarej ściany.
Wszystkie zdjęcia są moją własnością. 
Nie zezwalam na ich kopiowanie. 
{All photos are my property. I allow not copying them.}

Na pewno w kolejnych postach pojawią się zdjęcia z mojego salonu. 

<><><><><><><><><><><><><><><><><><>

Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Życzę wam udanej niedzieli :)

Ania 


48 komentarzy:

  1. Bardzooo lubie turkus, szczególnie w połączeniu z bielą lub szarością :)
    Bardzo mi się podoba kolor tej ściany Aniu.
    Milej niedzieli życze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie Marysiu :) Cieszę się, że tak jak ja jesteś fanką turkusu :)
      Miłego popołudnia dla Ciebie !

      Usuń
  2. Kurcze, turkus turkusem mnie zafascynowało powieszenie obrazów szczególnie z tym na dole z boku... Jesteś mistrzynią, bo wizualnie powinna ta kompozycja się przechylać... normalnie mistrzyni!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Agatko :) Cieszę się, że galeria zdjęć Ci się podoba. Zdjęcia do końca nie oddają jak w rzeczywistości prezentuje się galeria, wygląda to bardzo fajnie, miło, że taki sposób powieszenia zdjęć i obrazów doceniasz :)
      Pozdrawiam cię ciepło !

      Usuń
  3. bardzo ładny kolorek, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Strzał w dziesiątkę!!!! Turkus, zdjęcia- to lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Basiu, że Ci się tak podoba :)
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  5. u mnie cały pokój [gabinet] pomalowany na turkusowo, ale w trochę jaśniejszym, śródziemnomorskim odcieeniu.
    Twój też mi się podoba, ale na pewno nie zestawiłabym go z tak chabrowym dywanem - dla mnie to już za dużo dobrego.
    jak będziemy mieli za sobą ważniejsze wydatki, planujemy zrobić w salonie galerię ze zdjęciami miejsc, które odwiedziliśmy - czy Wasz pomysł też się stąd wziął?

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie cały pokój [gabinet] pomalowany na turkusowo, ale w trochę jaśniejszym, śródziemnomorskim odcieeniu.
    Twój też mi się podoba, ale na pewno nie zestawiłabym go z tak chabrowym dywanem - dla mnie to już za dużo dobrego.
    jak będziemy mieli za sobą ważniejsze wydatki, planujemy zrobić w salonie galerię ze zdjęciami miejsc, które odwiedziliśmy - czy Wasz pomysł też się stąd wziął?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dywan nie jest chabrowy, kolor jest o wiele spokojniejszy. Nie wiem czemu tak wyszedł na zdjęciu :) Założeniem galerii były aglomeracje miejskie, na początku miał być sam Nowy Jork, który uwielbiam, ale w ostateczności nie chciałam samego NY. Zdjęcia z wakacji mam w przedpokoju.
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  7. Pięknie się prezentuje ten kolor :) i te dodatki w postaci dywanu i fotela się świetnie zgrywają!
    Zdjęcia...fajny pomysł i widzę w ekstra jakości.
    Ślę uściski :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie Marta :) Zdjęcia są w bardzo dobrej jakości, wywołane na papierze fotograficznym.
      Pozdrawiam ciepło i miłego popołudnia dla Ciebie !

      Usuń
  8. Ale piękny kolor... kojarzy mi się z beztroską, wakacjami, morzem... rozmarzyłam się:)
    wspaniałego tygodnia kochana:) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie Natalko :)
      Tobie również życzę dobrego tygodnia !

      Usuń
  9. Odważny ten kolor na ścianie, ale wygląda świetnie. Fajną masz galeryjkę szczególnie, że jest tam mój ulubiony Nowy York.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Ci się podoba :) Nowy Jork również uwielbiam, dlatego dominuje on nad innymi zdjęciami.
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  10. Piękny ten turkus, wyraźny i charakterystyczny. W uzupełnieniu reszty, obrazów, szarej kanapy, fotela i dywanu tworzy bardzo ciekawą i energetyczną całość:) U mnie podobny kolor gości w sypialni i bardzo go lubię:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turkus jest świetnym kolorem do każdego pomieszczenia, do sypialni pasuje również doskonale :) Na pewno w turkusowej sypialni dobrze się wypoczywa. Cieszę się, że podoba Ci się moja turkusowa ściana i dodatki :)
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  11. Jestem pod wrażeniem jakości zdjęć. Kiedyś próbowałam wywołać zdjęcia z sieci, ale rozdzielczość pozostawiała wiele do życzenia. Piękny kolorek ściany. Dodatki ładnie się na jego tle komponują:) Fotel mnie szczególnie zachwycił.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Kasiu, że podoba Ci się galeria zdjęć, jak i cała reszta :) Jakość zdjęć w galerii jest bardzo dobra i jestem z nich zadowolona. Pozdrawiam cieplutko !

      Usuń
  12. Piękną galerię Aniu stworzyłaś i jeszcze ten turkusowy kolor podbija efekt. Turkus to mój ulubiony kolor, a fotel w tym kolorze wygląda bardzo oryginalnie i świetnie komponuje się ze śianą. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Moniko, że uwielbiasz turkus, to też i mój ulubiony kolor :)
      Pozdrawiam Cię ciepło !

      Usuń
  13. Hi dear Anna !! Me encanta el turquesa ! Su casa es hermosa , espero que tenga un bendecido comienzo de semana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Angelica ! Bardzo mi miło, że podoba Ci się moja turkusowa ściana. To super, że również uwielbiasz turkus.
      Miłego tygodnia !

      Usuń
  14. Turkus lubię w kazdym wydaniu, ściana z galerią obrazów bardzo efektowna, super ten fotel ale ja dodałabym tam jeszcze jakąś kroplę kontrastu lub ożywienia...no ale przeciez jeszcze nie odkryłaś całego salonu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć Beatko :) Co do reszty salonu, to na pewno niedługo pokażę resztę :))
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  15. Brawo! Odważny kolor! Pasuje idealnie do szarej kanapy, podoba mi się! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobry pomysł, aby wywołać zdjęcia z netu i dać je na ścianę ;) Bardzo podoba mi się Twój turkusik - nazwa "muślinowy turkus" jest bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie Ci dziękuję :) Internet jest doskonałym miejscem do znalezienia fajnych zdjęć do stworzenia własnej galerii.
      Ślę pozdrowienia :)

      Usuń
  17. Pięknie wygląda turkusowa ściana w połączeniu z szarościami. A ten piękny fotel na tle szarości skradł moje serce.... cudnie :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Agness :)
      Serdecznie pozdrawiam !

      Usuń
  18. Też rozważam turkus. Wygląda świetnie, a fotel...bajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Turkus to świetny kolor. Mój ma głęboki i spokojny odcień :) Miło mi, że fotel Cię zachwycił !
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  19. Ściana robi wrażenie ;) ,a w fotelu można się zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie Moja Droga :)
      Ślę pozdrowienia !

      Usuń
  20. Ale Ty stylowo mieszkasz!!! Bardzo fajny pomysł na zagospodarowanie ściany, galeria jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Aniu za tak miłe słowa :)
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  21. Aniu, wracam po dość długiej przerwie :) Ładny ten turkus na Twojej ścianie - ja bardzo lubię ten kolor i mam sporo turkusowych dodatków. Fotel mega! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Kasiu, że już jesteś :) Mam nadzieje, że pobyt w Polsce był bardzo udany. Miło mi, że mój turkus przypadł Ci do gustu :)
      Pozdrawiam Cię ciepło !

      Usuń
  22. Aniu, kolor ściany przepiękny! :))) Cieszę się że odkryłaś rąbka swojej prywatności i pokazałaś nam mały kawałek Twojego salonu. ;-)) Bardzo mi się u Ciebie podoba! Czekam na więcej oczywiście. :)) Pozdrawiam serdecznie, Magda

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie kontrastuje i ma to coś w sobie. Szkoda że już miesiąc temu zmieniliśmy wystrój ale na przyszłość zastosuję Twój pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny ten turkus, a mogłabym wiedzieć jaka to farba?

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne wnętrze, u mnie również zagościł muślinowy turkus, bardzo podoba mi się kanapa, chętnie nabyłabym taką, poproszę o namiary :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Turkusowa ściana dobrze komponuje się z pozostałymi, jasno szarymi ścianami,
    które pokarze szerzej w kolejnym poście. POKAŻE, przez samo "Ż"!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. oj widać, że lubisz kolor turkusowy. Mam tak samo :) To chyba jest tęsknota za ciepłym oceanem :) Mam sypialnię w turkusie z białymi dodatkami. No właśnie z tymi dodatkami do turkusu jest problem. Mało co pasuj do koloru turkusowego

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam, mam pytanie odnośnie nazwy farby na szarej ścianie. Myślę właśnie o połączeniu turkusu z szarością w salonie, ale nie ma pojęcia jaki dokładnie odcień wybrać, a Pani połączenie wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)