piątek, 10 czerwca 2016

Ogłaszam Czerwcowe Candy !

Witajcie :)

Tak jak wcześniej obiecałam na blogu, tak dzisiaj dotrzymuję słowa i zapraszam was na moje Czerwcowe Candy :).
Powodów jest kilka. Jestem już z wami ponad dwa lata, a dokładnie dzisiaj mija dwa lata 
i trzy miesiące, kiedy na blogu pojawił się pierwszy post.
Czerwiec też jest dla mnie wyjątkowy bo pod koniec miesiąca są moje i mojego męża urodziny :).
 Licznik pokazujący liczbę wyświetleń bloga zbliża się do 400 000. 
Za co bardzo wam dziękuję :).
Dziękuję wam za waszą obecność, za każdy komentarz, za każdy mail. 
Również bardzo dziękuję za odwiedziny mojego fanpage na facebooku. 
Dlatego postanowiłam wam podziękować w postaci Czerwcowego Candy.
Candy jest w moim stylu czyli połączenie natury i stylu vintage. 
Do wygrania jest dekoracyjna metalowa donica (osłonka) stylizowana na retro emaliowane balie czy wanienki.
Można ją wykorzystać jako doniczkę lub osłonkę na kwiatki. Doskonale sprawdzi się też jako dekoracja, w której można trzymać przeróżne drobiazgi. 
Odnajdzie się też w łazience jako pojemnik na mydełka, olejki do kąpieli czy na drewniane klamerki.
Ma naprawdę wiele zastosowań, jest uniwersalna.
Do prezentu vintage dołączyłam naturalne dodatki w postaci kompletu korkowych podkładek pod kubek i drewnianą literkę "and-&".






Wanienka vintage, tak ją nazwałam :) sprawdza się doskonale jako dekoracja.




Zasady Candy :
  • Zostaw proszę komentarz z chęcią wzięcia udziału w Candy pod tym postem.
  • Wstaw podlinkowany baner konkursowy do tego posta u siebie na blogu w widocznym miejscu.
  • Dołącz do moich Obserwowanych (będzie mi bardzo miło).
  • Jeśli masz konto na Facebooku to polub mój fanpage.
  • Udostępnij baner konkursowy na swoim Facebooku.
  • Możesz również polubić mój profil na innych mediach społecznościowych, jeśli masz tam konto czyli Google plus, Pinterest, Twitter, będzie mi bardzo miło :).
  • Oczywiście kto nie ma konta na Facebooku czy innych media społecznościowych też może brać udział w Candy.
  • Osoby które nie mają bloga również zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, proszę tylko was o podanie w komentarzu imienia i adres mailowy.

Baner konkursowy dla was do wstawienia na blogu :


Candy trwa do 30.06. do 24.00 godziny, czyli kończy się dzień po moich urodzinach :).
Pierwszego lipca wyłonię zwycięzcę. 
Bardzo serdecznie zapraszam was do wzięcia udziału w Czerwcowym Candy i życzę powodzenia w losowaniu zwycięscy :).

  
Moi Drodzy pozdrawiam was ciepło :)
Dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem :)
Udanego weekendu :)


34 komentarze:

  1. Aniu z okazji urodzin dla Ciebie i Twojego Męża wszystkiego, wszystkiego co najlepsze....
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Moniko :) Bardzo dziękuję Ci za życzenia :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Zgłaszam się do kolejki Candy.
    Same wspaniałości do wygrania, czekam cierpliwie :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka :)
    Piękne prezenty niespodziankowe ale pozostanę w roli kibica, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty.Życzę kolejnych lat blogowania .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi dear Annia ,, que lindos implementos ,,espero que tengas un lindo fin de semana junto a los tuyos
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu wszystkiego dobrego i wiele owocnych lat w blogosferze, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, przesyłam Wam Obojgu najszczersze życzenia szczęścia i wiecznej miłości...
    Gratuluję tylu wyświetleń i staję w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dołączam się do zabawy :)
    Dalszych lat blogowania, a z okazji nadchodzących urodzin wszystkiego najlepszego :)
    Banerek zabieram, pozdrowienia zostawiam.
    Basia - http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaproszenie na Candy wieszam na swojej tablicy z sympatii do Ciebie. Na wygraną patrzę z przymrużeniem oka, bo szczęścia to ja w grach losowych nie mam zdecydowanie. Ktokolwiek wygra będzie miał bardzo fajną pamiątkę Twoich urodzin. Pięknych dni i szczęśliwego życia Wam życzę. Gratuluję wygranej u Car.o.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ja oczywiście z największą przyjemnością wezmę udział w ttej zabawie :)
    Już biegnę z banerem do siebie!
    Wszystko się świetnie składa urodziny, licznik bijący i kolejna rocznica - gratuluję :)
    Trzymam kciuki za losowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ustawiam się w ogonku:) Moc serdeczności! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. I mnie tu nie ma, czyli już jestem :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie bym wzieła udział, ale neistety mam za dużo rzeczy w domu :( Więc życzę wszystkim powodzenia :* Buziaki Kochaa

    OdpowiedzUsuń
  14. zapisuje sie linkuję klikam lubię.......

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję się z przyjemnością :)! Niestety banerek dodam z opóźnieniem :/ z powodów technicznych...
    Uściski :*
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się do zabawy :) osłonka na pewno mi się przyda!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Przede wszystkim wszystkiego najlepszego dla Ciebie i męża :) Pozdrawiam :) Już dwa lata? Kiedy to minęło... :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie kończymy z Pieronkiem remont balkonu i wanienka byłaby jak znalazł do mojej nowej szafki :).

    Pozostałe nagrody też mi się podobają więc szybciutko ustawiam się w kolejce :).

    Jakbym zapomniała, to już teraz Aniu życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Spełnienia wszystkich marzeń i wymarzonego domku z tymi wszystkimi fajnymi aranżacjami, które nam pokazujesz :).
    Dla męża też 100 lat ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia dla mnie i dla męża :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  19. rewelacyjne nagrody! biorę udział :)
    kolonie66@op.pl Blanka :P

    OdpowiedzUsuń
  20. chce chce chce!!! Metalowa wanienka jest super, idealna korkowe podkładki... mmm...
    baner ---> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego dobrego podwójnie dla Ciebie i dla Twojego męża :)
    No i zgłaszam swój udział w zabawie! :) Wanienka idealnie by się sprawdziła u mnie na balkonie :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu serdecznie dziękuję za zaproszenie do świętowania urodzin :))) Oczywiście bawię się z Wami! My czerwcowe dzieciaki trzymamy się razem- ja kolejne urodziny obchodziłam wczoraj :D Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale masz piękny miesiąc! Nie dość, że prawdziwy przedsmak lata, to jeszcze tyle miłych chwil. Gratuluję i życzę dalszych powodzeń! Z przyjemnością także dołączam do zabawy. Na fb lubię jako Nie z Chin. Baner zabieram ze sobą na http://niezchin.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z ogromną przyjemnością startuję w konkursie;) Banerek zawieszony:) Super nagrody. Pozdrawiam czerwcowo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne i przydatne rzeczy, zapisuję się - pozdrawia czytelniczka :)
    magdaw342@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj, Przyłączam się do zabawy, mam już kilka pomysłów na wykorzystanie wanienki ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. cudownosci!!!! nie moze mnie zabraknąć w tej kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zapisuję się :) banerek na blogu

    przy okazji wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu, kolejnych wspaniałych lat blogowania Ci życzę. Duzo radosci z tego co robisz :)
    Jak wiesz, lubię do Ciebie zaglądac :)
    Cukierasy fajowe są :) Piszę się i ja :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)