niedziela, 7 maja 2017

Skandynawska kuchnia z tapetą vintage

Witajcie :)

Styl skandynawski nadal dominuje w aranżacjach wnętrz. 
Ale to dobrze, bo jest on uniwersalny, elastyczny i wciąż się zmienia. Jest idealnym tłem dla wnętrz eklektycznych. Bardzo dobrze komponuje się z dodatkami retro i vintage. 
I ja w dzisiejszym poście chciałam wam pokazać nowoczesną, skandynawską kuchnię 
z tapetą vintage.
Jakiś czas temu pisałam wam, że tapety vintage są w tym roku bardzo modne. 
Zwłaszcza te tapety, których wzór i kolor wygląda jakby tapeta pochodziła z lat 20 ubiegłego wieku, a nawet z XIX- XVIII wieku.
I właśnie taka, stylowa tapeta vintage świetnie sprawdzi się wśród białych kafelek, nowoczesnych mebli ze stali nierdzewnej w skandynawskiej kuchni.
Dla podkreślenia charakteru tapety w kuchni możemy znaleźć kilka mebli i dodatków retro czy vintage. Jak starą, spożywczą wagę, która stoi na stylowej, odnowionej komodzie. 
Do tego retro drewniany stół z krzesłami. Nad nowoczesnymi meblami kuchennymi wiszą drewniane półki ze starego, przetartego drewna. Klimatu vintage dodają też plakaty jak chociażby tablica biologiczna z rybami. Na półkach możemy znaleźć starą porcelanę 
i kryształowe szkło. Sielskiego klimatu jaki panuje w kuchniach vintage dodają wiszące, mocno używane garnki, lniane fartuchy i ściereczki czy drewniane skrzynki na warzywa.
Nowoczesne wyposażenie kuchni, metalowe fronty szafek, metalowy wózek gastronomiczny nie tworzą w kuchni surowego i przemysłowego klimatu. Wszystko do siebie pasuje i tworzy ciekawą i inspirującą całość. 
Tapeta bardzo ładnie komponuje się z białymi kafelkami i białą, drewnianą podłogą. 
Ściany z tapetą zostały pięknie wykończone, na górze sztukaterią, a na dole drewnianymi listwami. Takie ściany dodają elegancji i szyku całemu wnętrzu. 

Tak się przedstawia nowoczesna, skandynawska kuchnia z tapetą vintage.
Kolory tapety są spokojne i przygaszone. Bardzo dobrze komponują się naturalnym drewnem i dominującą w tej kuchni bielą. 






Wykonane ze stali nierdzewnej, nowoczesne meble bardzo dobrze odnalazły się 
w tej kuchni.





Stal nierdzewna, marmur, drewno, białe kafelki i tapeta vintage tworzą 
bardzo fajną, spójną całość.



Widok na kuchnę z przedpokoju.
Foto 1-15 entrancemakleri.se

Tak urządzona kuchnia mnie osobiści bardzo się podoba. Łączy ona to co lubię czyli styl skandynawski z klimatem vintage. Mogłabym mieć tak urządzoną kuchnię u siebie. 
W mojej kuchni vintage również mam tapetę w kwiaty w stylu art deco. Więc jestem jak najbardziej za takimi tapetami w kuchni. 
Ciekawa jestem czy i wam Moi Drodzy podoba się taka kuchnia ?


Dziękuję wam pięknie za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników mojego bloga :)
Miłej niedzieli :)


29 komentarzy:

  1. Nie przepadam za nowoczesnością. Jakiś czas temu widziałam podobną płytkę do kuchni ale w klimacie wiejskiej, babcinej kuchni i byłam oczarowana, aż piałam z zachwytu, tu... jakoś tak... nie moje klimaty :)
    Buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię takie kuchnie sielskie, cottage. Chociaż najbardziej lubię łączyć coś starego z nowym :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Podoba mi się, czysty i oszczędny scandi jest nie dla mnie, ale z domieszką boho, vintage albo indrustialu są super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Gosiu !
      Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  3. Kuchnia ze smakiem urządzona. Połączenie stylowych tapet i dodatków z nowoczesnością wymaga wyczucia i umiejętności dekoratorskich. Wspaniale sobie poradzono. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, kuchnia na zdjęciach robi wrażenie. Podoba mi się to połączenie bieli z tapetą i te "stare" meble w postaci stołu, krzeseł czy szafki pod wagą. Waga też jest super! A najlepsze jest to, że - jestem pewna - gdzieś u moich rodziców jeszcze taką starą wagę widziałam. Muszę ją odnaleźć:)
    Jedynie co bym zmieniła, gdybym miała w takiej kuchni zamieszkać, to te fronty mebli, bo ta stal, w tak dużej ilości, jest jednak dla mnie za zimna i za nowoczesna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz koniecznie zlaźć wagę :) Mnie się taka marzy od dawna.
      Pozdrawiam cieplutko !

      Usuń
  5. Vintage tak- w każdym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna. Pólka z drewna i żarówki bardzo mi się spodobały. Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  7. :O jestem w szoku, ta kuchnia jest wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  8. No ja osobiście bym nie wpadła na takie połączenie i dla mnie jest chyba zbyt zaskakujące. Bardzo podoba mi się tapeta i świetnie współgra z miedzianymi elementami. Styl skandynawski w kuchni jednak nie jest dla mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że jednak coś znalazłaś dla siebie :)

      Usuń
  9. Mi nie za bardzo przypadło do gustu. Nie przepadam za białymi wnętrzami ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię samej czystej bieli, ale ta tapet wszystko zmienia :)

      Usuń
  10. Tapeta nadaje kuchni niesamowitego charakteru:) Wszystko świetnie współgra:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Doti, że Ci się podoba :)
      Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  11. Ależ ta kuchnia mi się spodobała :) Białe wnętrza nie zywkle wyciszają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mi się podobają Twoje propozycje :).

    Moim marzeniem jest mieć dużą kuchnię :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nieźle się prezentuje, chociaż ja postawiłbym na jakiś jaśniejszy motyw tapety. Niemniej jednak całość do siebie pasuje i wygląda dość przyzwoicie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie współgra ta tapeta z miedzianymi dodatkami.
    Ale jeśli chodzi o meble to jednak wolę takie "przytulniejsze" :)
    Uściski Aniu cieplutkie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna! W moim typie, z wyjątkiem metalowych mebli ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi niezbyt podobają się metalowe fronty - sprawiają wrażenie zimnych. Natomiast tapeta jest mega romantyczna i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)