sobota, 17 czerwca 2017

Skandynawskie mieszkanie z modną szarą sypialnią

Witajcie :)

Dzisiaj chcę wam zaprezentować współczesne, przestronne mieszkanie urządzone 
w sposób modny, ale i też uniwersalny i ponadczasowy.
Mieszkanie jest standardowej wielkości, ma 52 m2.
Posiada duży salon, z otwartą kuchnią, sypialnię, korytarz i łazienkę oraz miejsce na garderobę. 
Jest idealne dla młodego małżeństwa czy singla.
Przestronny, jasny salon ma piękną drewnianą, holenderską podłogę. Parkiet zdobi modny czarno-biały wełniany dywan o ciekawym azteckim wzorze. Atutem salonu jest spory zbiór książek wyeksponowany w sposób nowoczesny na białych, szerokich półkach. 
Nad książkami efektownie prezentuje się nowoczesna, artystyczna i trochę w stylu retro galeria plakatów, zdjęć i pamiątek fotograficznych. Takie połączenie książek i galerii fotografii jest niezwykłą dekoracją całego salonu.
Ciekawe i modne plakaty możemy spotkać w całym mieszkaniu. 
Kuchnia przylegająca do salonu jest prosta, przestronna, z dużą ilością szafek. 
Dominująca w kuchni biel została przełamana ciemnymi, szarymi blatami z granitu. 
W kuchni, sypialni i w korytarzu podłogę zdobią drewniane białe deski podłogowe. 
Sypialnia została pomalowana na modny, ciemny, szary kolor. Taki kolor w sypialni to obecnie jeden z trendów aranżacyjnych. Pomieszczenie rozjaśnia biała podłoga i duże okna. Klimatu wnętrzu dodaje piękna, stara, drewniana komoda i lustro w stylowej ramie.
Połączenie szarości i bieli z dodatkiem czerni możemy również spotkać w łazience. 
Ozdobą mieszkania jest również nowoczesne, stylowe oświetlenie i duża ilość zielonych roślin doniczkowych oraz cięte kwiaty w wazonach.
Mieszkanie mieści się w spokojnej, zielonej dzielnicy, w samym sercu Bagaregarden 
w Gothenburg w Szwecji. 
Tak urządzone mieszkanie spokojnie mogłoby mieć swoją lokalizacje w każdym polskim mieście czy w Poznaniu czy we Wrześni. Szukając mieszkania warto skorzystać 
z profesjonalnych usług deweloperskich jak apartgd.pl. Jest to dobry sposób na znalezienie mieszkania zwłaszcza na nowo wybudowanym osiedlu, w miłej, cichej i zielonej okolicy. 

Duży, jasny, przestronny salon z pięknym holenderskim parkietem.




Wspaniale zaaranżowana ściana z galerią fotografii i ze sporym 
zbiorem książek.


Z salonu przechodzimy do otwartej kuchni.


Kuchnia prosta i biała, z dodatkiem szarego koloru w postaci blatów 
i krzeseł.




Z salonu widać korytarz, który prowadzi do sypialni.


Jasne, białe pomieszczenia zostały w tym mieszkaniu przełamane szarą sypialnią.





Nowoczesna łazienka z kafelkami w kolorze szarym 
i białym oraz z czarnymi kafelkami podłogowymi.

Foto 1-19 entrancemakleri.se

Mieszkanie cechuje to co najlepsze w stylu skandynawskim. Mamy tu jasne, przestronne, słoneczne, pomieszczenia, pięknie wyeksponowane drewniane podłogi. Charakteru całości dodaje szara sypialnia. Do szaro-białej palety kolorów dołączył piękny naturalny, miodowy kolor drewna i zieleń kwiatów.
Ja w takim mieszkaniu mogłabym od razu zamieszkać. Ciekawa jestem co wy o tym mieszkaniu sądzicie ? 



Dziękuję wam pięknie za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników mojego bloga :)
Miłego weekendu i udanego nowego tygodnia :)


21 komentarzy:

  1. Styl skandynawski to zdecydowanie mój ulubiony. Mieszkanie jest przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elementy tego stylu czasami aranżują w swoim domu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wnętrze bardzo w moim stylu :) Piękne, choć osobiście mam już z lekka dość wszechobecnej bieli i szarości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu bardzo ładne inspiracje :)
    Uwielbiam styl skandynawski.
    A sypialnia w bardzo ciekawej odsłonie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam parkiet, książki i fotografie, więc mogę zamieszkać:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten styl pomieszczeń.
    Uwielbiam po prostu. Chciałabym mieć kiedyś dom w tym stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się wyeksponowanie książek.
    Takie półki widziałabym u siebie. Kolejne książki obecnie układam jedna na drugiej, bo zwyczajnie zabrakło mi półek...
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż trudno uwierzyć, że to tylko 52 m kw. Świetnie urządzone i wydaje się przestronne. Półki z książkami robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny apartament :) Plakaty i fotografie faktycznie nadają charakteru tutaj :) Ja bym też zamieszkała w takim, chociaż zbyt mało w nim koloru... myślę, ze moje dzieci jednak to nadrobią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie urządzone mieszkanie:) Rozświetlone wnętrze zachwyca :) Pozdrawiam Cię Aniu serdecznie i życzę miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć, przepiękne wnętrza jest się na czym wzorować.W naszym mieszkaniu mamy podobne podłogi ale w beżu.
    Jesteśmy obecnie na etapie szukania mebli kuchennych, koniecznie w jasnym kolorze.Oprócz tego, że chcemy żeby były ładne to także zależy nam, aby były funkcjonalne.Czy ktoś może podpowie mi gdzie można kupić lub zamówić meble na dobrym poziomie w atrakcyjnej cenie? Szukam od dłuższego czasu w internecie i znalazłam taką propozycję https://www.leroymerlin.pl/meble-kuchenne/zestawy-i-elementy-mebli/meble-kuchenne-w-zestawach,a638.html Czy ktoś z Was może kupował meble w zestawach meblowych? Chętnie skorzystam z informacji i opinii na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam styl skandynawski, a sypialnia wygląda naprawdę świetnie. Sam przymierzam się do remontu i właśnie zastanawiam się nad podobnymi kolorami w mieszkaniu, meble w jasnych barwach również planuję. Taka łazienka zdecydowanie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio Kochana polubilam szarości i wygląda a to, że to dzięki Tobie hihihi :) świetne inspirację ! Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne mieszkanie urządzone w moim ulubionym stylu:) Kolorystyka również do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się tworzenie nietypowych kompozycji z obrazów na ścianie - kilka z nich rozmieszczonych w artystycznym chaosie, ale dzięki temu powstaje nowoczesny i modny zakątek w pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne wnętrza. Uwielbiam takie klimaty i sam właśnie swoje mieszkanie robie w podobnym stylu. Dzięki za bardzo inspirujący wpis :) Bardzo podobają mi się te białe podłogi. Właśnie jestem na etapie kładzenia desek i listw przypodłogowych. Mam właśnie takie podobne jak na tych zdjęciach ale chyba trochę wyższe. Kupiłem listwy z MDFu w Drew-Lux i mają wysokość 80 mm. Może się orientujesz czym podłoga była malowana? To farba czy olej?

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam taki styl! Właśnie zakupiłam dwa nowe mieszkania 3 pokoje od dewelopera pod wynajem i bardzo chciałabym wykorzystać taki styl przy wykończeniu wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem stylowy dywan brzmi świetnie i ja takiego na pewno będę szukała sobie na stronie https://carpetsandmore.pl/dywany/dywany-nowoczesne/ Co Wy na to? Wydaje się Wam, że może być to świetny pomysł i świetna opcja? Ja na podanej stronie znalazłam kilka możliwości, które będą i u mnie super wyglądały. Takie dywany nowoczesne warto wybierać.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)