czwartek, 23 listopada 2017

Dekoracyjna ściana w sypialni, czyli jak wybrać fototapetę do sypialni oraz świąteczna niespodzianka od Uwalls.pl

Witajcie :)

Sypialnia to najbardziej prywatne pomieszczenie w naszym domu. W niej śpimy, wypoczywamy, relaksujemy się. 
Tak jak każde wnętrze w naszym domu, sypialnia musi mieć swój klimat i styl.
Do sypialni zazwyczaj wybieramy jasną paletę kolorów. Ściany malujemy na biało lub decydujemy się na pastelowy odcień błękitu, mięty czy pudrowego różu. Lubimy też modne szarości. Jednak aby dodać charakteru sypialni, warto ozdobić jedną ze ścian w ciekawy sposób. Najczęściej jest to ściana za łóżkiem, czyli za jego wezgłowiem. Jest to najważniejsza ściana w sypialni, najbardziej prezentacyjna.
Najszybszym, najłatwiejszym i niedrogim sposobem na aranżacje takiej ściany jest wybranie ciekawej fototapety. Wysokiej jakości, nowoczesna fototapeta z ulubionym motywem potrafi odmienić każde wnętrze.
Gdy kochamy przyrodę i lubimy naturalne wnętrza, możemy wybrać fototapetę do sypialni 
z modnym motywem lasu. Popularnością w ostatnim czasie cieszą się fototapety z motywem kosmosu, zwłaszcza rozgwieżdżonego nieba i księżyca. Kosmos i nocne niebo idealnie pasują do aranżacji sypialni. Gdy mamy romantyczną duszę to wzór kwiatowy będzie najlepszym wyborem. Może być to sielska łąka, czy wzór z ulubionymi różami. Modne są również fototapety w klimacie vintage, które idealnie pasują do sypialni. Wzór vintage może być zarówno kwiatowy, jak i przedstawiać scenkę rodzajową inspirowaną np. znanym obrazem. Miłośnicy podróżowania, mogą wybrać motyw ulubionego miasta, regionu, parku narodowego, tropikalnej dżungli, egzotycznej wyspy.
Szeroki wachlarz kategorii tematycznych i wzorów nowoczesnych fototapet możemy znaleźć 
w sklepie internetowym uwalls.pl. A dokładniej są tam dostępne aż 32 kolekcje tematyczne 
i ponad 37 milionów wzorów fototapet. Aby ułatwić nam wybór, fototapety zostały posortowane na 16 kategorii wg typu pomieszczenia. Dodatkowo firma Uwalls tworzy fototapety na zamówienie z naszych prywatnych zdjęć, także w formie kolażu. Jest to unikatowa, wielkoformatowa dekoracja, idealna do takiego wnętrza jak sypialnia. 
Fototapetę możemy zamówić w 6 różnych teksturach jak połyskujący papier, fizelina, czy chropowaty winyl. W sypialni najlepiej sprawdzi się fototapeta fizelinowa. 
Wszystkie modne, popularne  i ulubione wzory fototapet do sypialni z powodzeniem znajdziemy w bogatej kolekcji Uwalls.  

Modny ostatnio motyw do sypialni, czyli kosmos i księżyc. Taka fototapeta idealnie
 pasuje do każdej sypialni.




Samo niebo również jest doskonałym tematem dla wielkoformatowej 
dekoracji w sypialni.


Naturalny motyw lasu, pasuje do nowoczesnej, skandynawskiej sypialni.

Popularny wzór kwiatowy, dla romantycznych dusz i nie tylko.





Modny i lubiany motyw vintage. W postaci rustykalnych desek, scenki rodzajowej, 
czy motywu kwiatowego.



Dla miłośników wielkich miast, idealny będzie Nowy Jork lub Paryż.


Najmodniejszy wzór tego roku, egzotyczne palmowe liście.
Foto 1-17 https://www.instagram.com/uwalls.pl/

Firma Uwalls przygotowała dla moich czytelników świąteczną niespodziankę. Do rozdania jest 10 kuponów rabatowych, każdy w wysokości 50 zł na zakup dowolnej fototapety w sklepie internetowym uwalls.pl. Kupon rabatowy możecie zrealizować do 25 grudnia. 
Pierwsze 10 osób, które w komentarzu pod postem wyrazi chęć przygarnięcia kuponu, dostanie od mnie na maila taki kupon rabatowy. Możecie się zgłaszać do konkursu do 30 listopada.
  

Dziękuję za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników mojego bloga :)
Udanego weekendu :)



35 komentarzy:

  1. Motyw lasu jest obłędny. Ja wygrałam kupon do Uwalls u Kasi z bloga Rustykalny Dom. Uściski Aniu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię motyw lasu :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. bardzo podobają mi się takie fototapety i chętnie skorzystam z kuponu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo Gosiu, że mogę wręczyć Ci kupon :)) I do tego jesteś pierwsza :)
      Zaraz prześlę Ci go na maila :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Wszystkie są piękne, ale ta pierwsza najbardziej wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Wszystkie mi się podobają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana z liśmi i księżycem i gwiazdami trafiłaś do mnie w samo sendo :* Pięknie !!!!! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne fototapety :) Może jak dorobię się sypialni z prawdziwego zdarzenia, to sobie taką nabędę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam motywy związane z kosmosem, wiec to moje faworyty :)
    Pozdrawiam cieplutko Aniu

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie kosmos w sypialni wygląda rewelacyjnie:) Pozostałe propozycje też świetne Aniu:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hymm... może to fajnie budzić się z takim widoczkiem nad łóżkiem? Nie wiem... Ta Ziemia mnie przeraziła, ale taki las z promieniami słońca? hymmm... Bardzo intrygujące aranżacje :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ślicznie i chwilami romantycznie. Można się rozmarzyć:)Szkoda, że już zaplanowaliśmy kolory w domu, bo te fototapety są piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Księżycowa i z wieżowcami w chmurach są obłędne.
    Jak kiedyś będę miała typową sypialnię to coś takiego będę miała na ścianie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna taka ściana. Może zrobiłabym taką u siebie... :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam na stronie, kadry z Wenecji to jest to. nie wiem czy jeszcze mogę, jeśli tak to jestem chętna na kupon. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :) Kupony jeszcze są do rozdania. Zaraz wysyłam Ci kupon na maila :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  14. Bardzo mi się podoba ten post, fototapeta dodaje świetny efekt w sypialni

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne fototapety :) Najbardziej spodobala mi się tapeta z motywem lasu na 6 zdjeciu.

    OdpowiedzUsuń
  16. A mi najbardziej przypadła do gustu z tulipanami, przypomniała mi się wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe aranżacje fototapet. Przyznaję, że masz dobre oko do wybierania wzorków. Zapraszam do mnie na małą porcję aranżacji z fototapetami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne aranżacje z sypialniami wybrałaś :) Wręcz doskonałe, a najbardziej podoba mi się siódma wizualizacja od góry. Natura jednak najładniejsza na fototapecie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja właśnie planuje mały remont i przeglądam sobie ofertę tego sklepu https://www.dekowizja.pl/fototapety-75-3D-Optyczne-Powiekszenie.html. Bardzo podobają mi się te fototapety 3D i jeśli mogą one rzeczywiście powiększyć optycznie przestrzeń pomieszczenia, to chyba jest to dobry pomysł?

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w sypialni ma fototapetę z motywem lasu we mgle. Robiłam na wymiar. Wygląda super.
    Warto dopłacić do fototapety winyl na flizelinie bo świetnie wygłusza sypialnię

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak szukacie fototapet dobrej jakości, to polecam wam ten sklep https://www.dekowizja.pl/fototapety-75-3D-Optyczne-Powiekszenie.html - na pewno w sieci nie znajdziecie nic lepszego.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gdyby ktoś szukał dla siebie idealnej fototapety, to warto też się rozejrzeć w sklepie https://www.fototapety24.net/ Mam nadzieję, że coś wam wpadnie w oko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli chodzi o fototapety, to faktycznie - obecnie wybór jest ogromny, dlatego też mamy szerokie pole do popisu. Moim zdaniem, równie świetnym rozwiązaniem są fototapety ze zdjęcia. Można je zamówić w sklepie https://www.dekowizja.pl/fototapeta-z-wlasnego-zdjecia.html Sama taką posiadam i jest naprawdę super jakości.

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę wam powiedzieć, że takie Fototapety 3D to na prawdę świetne rozwiązanie. Dzięki nim można stworzyć ciekawą i niepowtarzalną przestrzeń, co warto jest mieć na uwadze podczas aranżacji swojego mieszkania

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie tylko tapeta czy płytki są dekoracjami w salonie na ścianie. Równie piękną ozdobą może być kominek, wykonany na specjalne zamówienie z https://ignif.com/ . Teraz jest tak duży wybór w designie że bez problemu każdy znajdzie coś dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  26. Osobiście uwielbiam czarno - białe fototapety. Tutaj na przykład macie ciekawe wzory https://tapety4u.pl/fototapeta-72-czarno-biale.html.

    Idealnie wpasują się do salonu, łazienki czy sypialni.

    Super blog!

    OdpowiedzUsuń
  27. No super... Jak pomysłowo, bardzo podoba mi się ten blog o wnętrzach . Generalnie uwielbiam takie strony, gdzie można właśnie zaczerpnąć dobrych inspiracji, pomysłów na wykończenie wnętrz. A wiadomo, że nie każdy zaraz ma od razu pomysł na swój dom... A tak możne skorzystać z takich stronek i zaraz rodzą się w głowie różne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla córki wybrałam fototapetę z księżniczkami z oferty fototapety dla dziewczynki

    OdpowiedzUsuń
  29. Aranżacja sypialni to również wysokiej jakości pościel.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)