piątek, 19 lipca 2019

Letni post, kolor różowy w roli głównej

Witajcie :)

Lipiec w tym roku nas nie rozpieszcza. Ostatnie dwa tygodnie były bardzo zimne i bardziej jesienne niż letnie. Dla odczarowania pogody przygotowałam dzisiaj letni post z mojego mieszkania.
W ubiegłym roku latem dominował u mnie czerwony kolor, w dekoracjach, kwiatach i dodatkach. W tym roku zdecydowanie dominuje różowy, głównie za sprawą kwiatów, a dokładnie pelargonii.
Różowe pelargonie w dwóch odcieniach różu królują u mnie na balkonie, ale nie brakuje ich też w dekoracjach wewnątrz mieszkania. 
Nie lubię marnować kwiatów i często stosuję recykling kwiatowy. Kwiaty pelargonii, które wymagają ścięcia lubię eksponować w różnego rodzaju bukietach i dekoracjach. I tym sposobem często w ciągu lata moją komodę w salonie zdobią mini bukieciki z różowej pelargonii. Do ich wyeksponowania używam małych flakoników jak retro kryształowy flakonik czy skandynawski domek z probówką. Kwiaty pelargonii są bardzo ozdobne i przypominają hortensję, którą wiele osób lubi u siebie eksponować praktycznie przez cały rok.  
Różowy kolor to też kolor letnich deserów, które chętnie spożywaliśmy zwłaszcza w upalne dni w czerwcu. Wśród różowych przysmaków dominował koktajl truskawkowo bananowy, czy naleśniki z serem i truskawkami.
Oprócz różowych, letnich kwiatów pojawił się u mnie bukiet czerwonych róż z okazji moich urodzin, pod koniec czerwca. 

Różowe pelargonie w dwóch odcieniach w dekoracji komody.





    
Relaks na balkonie w upalny czerwcowy dzień.
Mrożona kawa.


Koktajl truskawkowo bananowy z posypką z gorzkiej czekolady.


Naleśniki z serem i truskawkami, z polewą truskawkową.

Na zakończenie bukiet czerwonych róż, który pojawiły się pod koniec 
czerwca z okazji moich urodzin :).

I tym sposobem powstał dekoracyjno-kulinarny post. Ale lato takie jest, że łączy kwiaty, dekoracje i letnie przysmaki ze sobą, tworząc piękną całość. Nie ma nic bardziej przyjemnego jak relaks z koktajlem owocowym w ciepły wieczór wśród kwiatów na balkonie.  


Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników :)

Udanego weekendu i nowego tygodnia :)



14 komentarzy:

  1. Jejj jak pięknie <3 Ja pokochałam różowy, jak przekroczyłam 30-stkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie i smacznie u Ciebie. Narobiłaś mi apetytu na kawkę mrożoną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W moim ogrodzie króluje różowy, w różnych odcieniach, ale króluje ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam różowy kolor i kwiaty. Pięknie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak samo nie lubię marnować kwiatów i tak je wykorzystuję, jak Ty. :) Pięknie u Ciebie. No, a jak kusisz, bo ja to bym wszystko to wypiła czy zjadła... wszystko, co lubię. Ależ z Ciebie kusicielka. :D Pozdrawia, super radosnego weekendu Ci życzę. :))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. U mne rządzą sztuczne kwiaty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Może jestem nietypową kobietą, ale nigdy nie przepadałam za różowym.
    Ale i tak uważam, że pięknie jest u Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Z ogromną przyjemnością obejrzałam migawki z Twojego domu <3 Kolor różowy pięknie się tu wpisał. Pelargonie to kwiaty, które bardzo lubię i cenię. Za urodę, wytrzymałość i łatwość w uprawie. To nie są grymaśnice, jak wiele innych roślin :D
    Przysmaki w odcieniach różu bardzo apetyczne... ale zjadłabym takiego naleśniczka... jutro smażę :))
    Ściskam Cię serdecznie, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Różowo mi. Pozdrawiam wakacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Różowy kolor nie musi kojarzyć nam się wyłącznie z kobiecymi wnętrzami. Pomyślmy sobie z jakimi kolorami lubi się róż, z jakimi świetnie kontrastuje i użyjmy go w postaci dodatków jak wazon, rolety wolnowiszące czy obrus. Taka rada - róż świetnie kontrastuje z kolorem turkusowym i butelkową zielenia. Warto spróbować połączyć te kolory.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)