piątek, 20 czerwca 2014

Moje kuchenne bibeloty

Szalenie jest mi miło, że moja kuchnia wam się spodobała :) Dziękuje wszystkim za miłe słowa i komentarze :) W dzisiejszym poście chcę wam bliżej pokazać moje kuchenne bibeloty i ozdobne detale. Są one ważnym elementem dekoracyjnym kuchni. To one współtworzą klimat art deco i paryskiego bistra. Wpływają również na przytulną, domowa atmosferę pomieszczenia. Bardzo lubię wszelkiego rodzaje puszki na kawę, ciekawe butelki, pojemniczki na zioła i przyprawy. Dobrze jest je w ciekawy sposób wyeksponować niż pochować wewnątrz szafek. Przedmioty dekoracyjne i różnego rodzaju detale są istotnym elementem wyposażenia każdego pomieszczenia w domu. Ja najbardziej lubię te kuchenne, bo oprócz roli dekoracyjnej są również praktyczne i funkcjonalne.

Poniżej wstawiłam kilka ciekawych zdjęć detali i bibelotów z mojej kuchni.

Dla przypomnienia moja kuchenna półka z bibelotami i przyprawami.

Bibeloty kawowe : kawiarka, puszka na kawę, ziarna kawy w ozdobnej butelce,

spieniacz do mleka, tu jest ich miejsce, kiedy ich nie używamy:)
  
Spieniacz do mleka HOFFNER, w artystycznym ujęciu :)

Drewniana półeczka z przyprawami i ziołami.


    Wieszak retro na rękawicę kuchenną.

Czekoladowe serce które wisi na klamce okiennej. 
Chociaż do tego miejsca również pasuje :)

Młynek na kawę w stylu vintage.

Puszki na kawę.




  Ozdobne butelki po winie.

Retro patera na owoce, na ozdobnych podkładkach. Obok taca z motywem 
kawy i wazon w którym zbieramy korki po winie.

Taca w przybliżeniu.

Stare gliniane kufle, retro imbryk i bluszcz w złotej doniczce.


Jeden z moich ulubionych ozdobnych detali, 
dekoracyjny liść w żyrandolu vintage.

Mam nadzieje że moje kuchenne bibeloty i detale również się wam spodobają. Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę udanego weekendu :))

Wszystkie zdjęcia są moją własnością.{All pictures are my property.}

21 komentarzy:

  1. Ciekawe dodatki :) Pasują jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Pozdrawiam, miłego weekendu :))

      Usuń
  2. Ja wychodzę z założenia, że im mniej tym lepiej, dlatego nawet puszeczki chowam do szafy , ale ciakwie się u Ciebie prezentują w ogólnym zarysie kuchennym.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię dodatki, które dopełniają dany styl pomieszczenia. Też nie preferuje znacznej przesady w dodatkach i bibelotach. Miło mi Marysiu, że moje dodatki przypadły Ci do gustu :) Pozdrawiam ciepło, miłego weekendu :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne dodatki i pięknie wyeksponowane.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuje Olu :) Tobie też życzę udanego weekendu i Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. mam taki sam wieszaczek retro w kształcie serca:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super Gosiu :) Pozdrawiam ciepło i życzę miłego weekendu :)

      Usuń
  5. Podziwiam Aniu Twoje dodatki, są piękne i piękne zdjęcia wykonałaś. W mojej kuchni też jest wiele bibelotów, szczególnie na górnym poziomie mebli, własne naleweczki w dekupażowych butelkach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi miło Basiu, że podobają Ci się moje kuchenne bibeloty i zdjęcia :) Na pewno twoje nalewki prezentują się wspaniale :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne dodatki:) Nadają charakter Twej kuchni:) Ja też mam sporo bibelotów, bez których byłoby smutno:) Pozdrawiam cieplutko i życzę przyjemnej niedzieli!




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moje bibeloty przypadły Ci do gustu :) Masz rację, że bibeloty dodają kuchni ciepłej, domowej atmosfery :) Pozdrawiam ciepło i również życzę Ci udanej niedzieli :))

      Usuń
  8. Niepokoją mnie te puste butelki po winie;) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz się Paulinko martwić, to tylko ładne, sentymentalne butelki :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  9. Bardzo ładnie jest w Twojej kuchni,dodatki i bibeloty zawsze dodają charakteru i ciepła,pozdrawiam serdecznie,Lena

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te dodatki kuchenne, bardzo ciekawe:)))
    Dziekuję za wizytę u mnie. Bardzo mi się u Ciebie podoba, więc zostaję dłużej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa i odwiedziny :) Serdecznie zapraszam. Ja również będę do Ciebie Agatko zaglądała :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  11. Ślicznie wyglądają te wszystkie dodatki!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)