sobota, 11 lipca 2015

Dekoracyjny motyw żaglówki / Decorative motif sailboats

Witajcie :))

Na samym początku pragnę wam gorąco podziękować za wszystkie wasze przemiłe komentarze pod ostatnim postem. Dziękuję wam dziewczyny ślicznie :)
 A dzisiaj wracam do klimatów morskich i chcem wam pokazać dekoracyjne żaglówki, które mogą być letnią ozdobą naszego wnętrza.
Motyw żaglówki kojarzy nam się z morzem, jeziorami i ogólnie z wakacjami i latem.
Żaglówka najczęściej ma postać prostego lub bardziej profesjonalnego modelu. Taki model świetnie się prezentuje w salonie, sypialni, pokoju dziecięcym czy na tarasie. Stylową dekoracją jest statek zamknięty w szklanej butelce.
Żaglówki to nie tylko modele, można wykorzystać ich motyw w postaci printu na poduszkach, fotografiach, obrazach czy plakatach. W większym formacje jako dekoracyjny wzór tapety i fototapety czy letniej pościeli w sypialni.
Motyw żaglówki pasuje nie tylko do wnętrz w klimacie morskim, marinistycznym, może być też ciekawą letnią dekoracją lub pamiątką z wakacji nad morzem.

Poniżej przedstawiam wybrane pomysły na dekoracyjne żaglówki.

Piękny model żaglówki jako dopełnienie witryny w
 nadmorskim klimacie.

To doskonała dekoracja komody 
czy kominka.




Główna dekoracja eleganckiego salonu.





Ważny element wnętrza w klimacie morskim.



Żaglówki sprawdzą się doskonale jako dekoracja sypialni.


Nawet jako print na poduszce.

Mogą być również świetną ozdobą przedpokoju.

Żaglówki jako motyw tapety.
To bardzo dobry pomysł do pokoju dziecięcego.


W postaci drewnianego wieszaka i obrazka.

Czy stylowej dekoracji jaką jest statek w butelce.

Foto 1-15 źródło

Ja widzimy motyw żaglówki to świetny sposób na ciekawą dekorację mieszkania. Pasuje praktycznie do każdego wnętrza. Żaglówka jest dekoracją na którą od razu zwracamy uwagę po wejściu do pomieszczenia w którym się znajduje.  
Ja u siebie nie mam modelu żaglówki, a chciałabym mieć.
Ciekawa jestem czy ktoś z was ma taki model u siebie i czy taka dekoracja wam się podoba. 



Pozdrawiam was serdecznie :)
Życzę udanego weekendu z letnią pogodą :)

26 komentarzy:

  1. szczerze Ci powiem - nie przyszłoby mi to do głowy. a jednak aranżacje z taką żaglówką są naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć Sandra ;-)
      Ślę pozdrowienia :-)

      Usuń
  2. Ta stylizacja na pierwszym zdjęciu wygląda bardzo elegancko i bardzo mi się podoba. Jakiś maleńki model żaglowca mam nawet w domu, bo kilka lat temu na zakończenie pobytu wakacyjnego w Chorwacji od właścicieli pensjonatu dostaliśmy w prezencie jakiś mały model, zapewne nie tylko my.
    Pozdrawiam Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło mieć taką pamiątkę z wakacji :-)
      To prawda, że żaglówki zwłaszcza w dużym formacje są stylowe i eleganckie.
      Pozdrawiam ciepło Cię Moniko :-)

      Usuń
  3. Piękne inspiracje!!! Uwielbiam takie morskie klimaty,ale w tym roku odpuściłam bo lawendowo się zakręciłam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lawendowe inspiracje również są cudowne :-)
      Ślę pozdrowienia :)

      Usuń
  4. Jak oglądałam te wszystkie zdjęcia, poczułam się tak jakbym była na wakacjach...
    cudnie:) Nie wiem czy już ci kiedyś mówiła, ale marzę o takim domku nad morzem, biało-niebieskim z morskimi klimatami:)
    cudnej niedzieli Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko to piękne marzenie. Życzę Ci aby się spełniło :-)
      Pozdrawiam cieplutko:-)

      Usuń
  5. Zawsze podobał mi się taki żagiel we wnętrzach holenderskich i zazdrościłam im okien wystawowych, do umieszczenia takiegoż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Umieszczone w butelce były dla mnie zagadką. Jak ktoś ją tam zmieścił? Są piękne, dekoracyjne i nadają nadmorskiego klimatu wnętrzom. Z pewnością każdego zainteresują- w każdym razie, ja podbiegłabym do nich pierwsza:))
    Pozdrawiam Cię Aniu,
    miłej niedzieli życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Żaglówki kryją w sobie romantyzm, pragnienie wolności i wiele pięknych skojarzeń. Wyszukałaś Aniu piękne aranżacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś bardzo mi się takie żagłówki podobały. Ostatnio nawet widziałam, jak wygląda cały ten proces wkładania ich do butelek :)
    Miłej niedzieli Aniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Już poczułam się jak na nadmorskich wakacjach :), których mi tak brakuje!
    Świetne inspiracje :)
    Udanej niedzieli Aniu!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, czy sprawdziłabym się w roli sternika takiej żaglówki, ale we wnętrzu wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hola querida Ana !,, que bonitas ideas navieras , me encanta esa idea para las casas de veraneo cerca del mar,,,que tengas un bendecido comienzo de semana cariños

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym wsiadla na lodz i poplynela..
    Ale , jako motyw dekoracyjny-tez piekna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne inspiracje, tym bardziej mnie zachwycają, ponieważ w moich prywatnych wnętrzach szykują się spore zmiany, a jedną z nich będzie nowy motyw w sypialni, motyw morski, tak więc z przyjemnością przejrzałam wszystkie fotki. Dużo ciekawego dla siebie tu zobaczyłam. Dziękuję Aniu i serdecznie Cie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, jak zwykle piękny post! :) Bardzo lubię żaglówki i nie wyobrażam sobie stylu marynistycznego bez tak ważnego elementu, czy to w postaci stojącej, na tapecie, czy na poduszce. :-) W tym roku z akcentami morskimi nie poszalałam, ale na przyszłe lato cosik wykombinuję. :) Pozdrawiam cieplutko, Magda

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama chyba bym się nie zdecydowała na taką ozdobę ale aranżacje, które nam pokazałaś wyglądają fajnie z tymi żaglówkami :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne inspiracje, ale jednak to nie do końca mój styl;) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam żaglówkę na obrazie w salonie i nawet nie ściągam go na zimę, bo pięknie rozświetla i rozwesela szare, pochmurne dni.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z kolei mnie akurat bardziej przekonują foto obrazy, ponieważ bez żadnego problemu można je umieścić na każdej ścianie i dobrać sobie ich wielkości. Ciekawym producentem takich obrazów jest https://www.artlux.sklep.pl/ . Koniecznie zerknijcie, jaka jest jego oferta. Ja już mam kilka pomysłów na to, w jaki sposób udekorować ściany swoją w domu. W takich obrazach bardzo podoba mi się pełna personalizacja. Można wybierać wśród różnych wzorów i kolorów. Moim zdaniem jak najbardziej będziecie zachwyceni. Takie dekoracje zawsze są w modzie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)