środa, 8 lipca 2015

Regał vintage i cotton ball lights

Witajcie :))

Dzisiaj chcę wam zaprezentować drugą odsłonę mojego turkusowo-szarego salonu. 
Do tej pory pokazałam na blogu turkusową ścianę z miejską galerią zdjęć, którą mogliście zobaczyć tutaj.
Teraz przyszła pora na odnowiony stary, retro regalik na książki, pamiątki i bibeloty. 
Regał to pozostałość po starych meblach mojego męża, które kiedyś należały do jego rodziców. 
Pomalowaliśmy go na brudną biel wpadającą w szary kolor. Kolorystycznie pasuje do turkusowo-szarej palety kolorów i pozostałych mebli.
Na regale znajdują się książki, płyty i część mojej kolekcji aniołów i stara ceramika z Ćmielowa.  
Od niedawna regał zyskał nową dekorację w postaci
cotton ball lights. Dostałam je od mojego męża w prezencie urodzinowym pod koniec czerwca :)
Od dawna mi się marzyły, ale jakość nie spieszyłam się z ich zakupem. 
A tu miła niespodzianka. Cieszę się że mój mąż tak zna mój gust i wie co mi się podoba :)
Cotton balls są oczywiście w mojej ulubionej kolorystyce czyli szaro-turkusowej i
 idealnie pasują do całego wnętrza.
 





Na regale znajduje się kolekcja 
porcelanowych ptaszków z porcelany Ćmielów.
Na górnej półce aniołek w szklanej kuli.







Anioły, które dostałam jakiś czas temu od mojego D.,
 kiedy jeszcze je namiętnie zbierałam.
Na regaliku znajduje się część mojej kolekcji aniołów, spora ich część pozostała
u rodziców w moim domu rodzinnym.


A tak prezentują się cotton balls po zmroku.



Korzystając z okazji, że dziś pokazuję swoje mieszkania, to chciałam wam 
napisać o miłej niespodziance jaka mnie spotkała niedawno. A mianowicie Małgosia z bloga
czas oscrapowany uszyła specjalnie dla mnie skórzane etui na telefon, 
jakie mi się spodobało na jej blogu. Za co jej bardzo bardzo dziękuję. Takie niespodzianki
 bardzo rzadko mi się zdarzają, tym bardziej się cieszę.
Blog Gosi okryłam niedawno, bardzo mi się podobają jej pomysły i prace. 
Zachęcam was do odwiedzania bloga Małgosi.

Od Gosi dostałam dwa etui i cudną kartkę wykonaną przez Gosię :)


Wszystkie zdjęcia są moją własnością. 
Nie zezwalam na ich kopiowanie. 
{All photos are my property. I allow not copying them.}

Co do mojego salonu to niebawem kolejna jego
 odsłona czyli pokarzę wam pozostałe meble i szare
 ściany :)

W aranżacji wykorzystałam:
Cotton ball lights- www.cocoshki.pl
Drewniany napis Welcom-eko-deco.pl
Porcelanowe figurki ptaszków- Porcelana Ćmielów


Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Dobrego dnia wam życzę :)

44 komentarze:

  1. Aniu naprawdę wyszło świetnie, bardzo lubię ten zestaw kolorystyczny.
    A Twoja kolekcja figurek porcelanowych teraz wspaniale się prezentuje.
    Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam i
    bardzo dziękuję...
    Miłego dnia Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Moniko :) I jest mi bardzo miło :)
      Miłego wieczoru i pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  2. Piękny kolorek ścian, ramki i biały regał wyróżnia się na ich tle. Ładna kolekcja płyt :))) Cottonki nocą wyglądają bajecznie. Czekam na kolejną odsłonę.
    Miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Kasiu :) Płyt mam o wiele więcej w dekoracyjnym pudle :)
      W nocy cottonki tworzą niesamowity klimat :)
      Miłego wieczoru :))

      Usuń
  3. oj Cottony to mój przyszły zakup, cały czas odkładany bo zawsze coś pilniejszego wpada :/ Jako książkoholik rzuciłam okiem na książki - wybacz wścibstwo, ale tak już mam, że ciekawi mnie, co ludzie czytają :) I widzę podobne pozycje u siebie jak Duma i Uprzedzenie czy Pachnidło :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak i u mnie, też z cottonami się nie spieszyłam bo zawsze coś ważniejszego. A tu mój małżonek na urodziny zrobił mi niespodziankę :) Książek mam więcej w drugim pokoju. Szukam dla nich jednego miejsca, ale ich trochę mamy więc trudno im znałeś jedno miejsce.
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  4. Przepieknie Aniu, ten kolorek na ścianie jednak najbardziej skupił moją uwagę, bo wygląda przebosko, szczególnie gdy się do tego dopasuje taki piekny biały regał i nada romantyczności światełkami :)))
    Pozdrawiam cieplutko Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Marysiu :) Całość stworzyła nastrojowy kącik.
      Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  5. Kolor bardzo mi się podoba chociaż ja w swoim M nie odważyłabym się na taką mocną barwę na ścianach,nie chciałabym przytłoczyć i tak niedużych pomieszczeń ;p
    Cottony-moje jeszcze niezrealizowane marzenie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reszta ścian jest w kolorze szarym więc turkusowa ściana ich nie przytłacza :)
      Wszystko przed Tobą :)
      Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
    2. Właśnie nad tym zastanawiałam, ale skoro reszta ścian szara to faktycznie może być całkiem fajny efekt :) Szukam właśnie inspiracji do salonu, chcę mieć na pewno jasne meble i myślałam o białych ścianach ale ten wystrój zupełnie zbił mnie z tropu, uwielbiam turkus :)

      Usuń
  6. Cottonki w ślicznych barwach. Zachwycił mnie metalowy (mosiężny?) ptak na regale. Jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Czapla na regale jest drewniana i dodatkowo bardzo lekka.
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
    2. A wygląda na ciężki przedmiot. Piękny.

      Usuń
  7. Podziwiam kolekcję porcelanowych ptaków! Ja wciąż marzę o ćmielowskich figurkach :) Cudne w swej prostocie formy!
    Miłego wieczoru Aniu :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Martusiu :) Moje figurki są stare. Warto mieć chociaż jedną taką figurkę, pamiątka na całe życie.
      Pozdrawiam ciepło :))

      Usuń
  8. Ale super, nigdy bym nie pomyślała ze ten kolor ściany może być taki fajny :) cottony urocze nie wiem co te kulki w sobie mają ale są takie słodkie :) no i regał wszystko na swoim miejscu :) czekam na zdjęcia reszty pokoju :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Moja Droga :) Trudno oprzeć się cottonom to prawda :))
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  9. bardzo mi się u Ciebie podoba, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Miła niespodzianka!
    Piękne te turkusy i szarości Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miła :)) Dziękuję Basiu :)
      Ślę pozdrowienia !

      Usuń
  11. Regał piękny! I cotton balls i Twoje skórzane etui równie piękne :) Miło jest dostawać takie drobiazgi :))
    Kolekcja ptaków z Ćmielowa jest przeurocza, tak jak anioły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Dominiko :))
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  12. Śliczny regał:) a na tle tej niebieskiej ściany po prostu prezentuje się rewelacyjnie!!!
    ściskam Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło i dziękuję ślicznie :))
      Ciepło pozdrawiam :))

      Usuń
  13. Pięknie u Ciebie. Kolory takie radosne i świeże. Regał wygląda świetnie, a ptaszki zapadły mi w serce. Cotton balls wpasowały się idealnie. Dzięki za dobre słowo i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Małgosiu :) I jeszcze raz dziękuję za niespodziankę :) Z etui korzystam z wielką przyjemnością.
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  14. Aniu, regał wyszedł świetnie i na turkusowej ścinei wygląda pieknie, te ptaszki z Ćmielowa to juz klasyka, nie pozbywaj sie ich czasem ! Cotton balls pasują jak najbardziej w Twoim wnętrzu, ja u siebie raczej ich nie wkomponuję, a jest ich tyle różych kolorystycznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Beatko :) Porcelanowych ptaszków nie pozbędę się nigdy, daje słowo :)
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  15. Cottony wszedzie i mnie kusza znowu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło, że mnie odwiedziłaś :)
      Pozdrawiam i zapraszam ponownie !

      Usuń
  16. Ależ piękny kolor ściany! I te kule! Po zapaleniu wyglądają przepięknie. Koniecznie muszę sprawić sobie podobną ozdobę do pokoju :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Regał pięknie uzupełnia się ze ścianą. A urodzinowa niespodzianka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Regał prezentuje sie bardzo fajnie, na tej cianie wygląda z cottonami wygląda wręcz katalgowo. fajnie, że go zachowalicie.
    Anielksa kolekcja> Mam nadzieję, że jak kiedyś odwiedziś rodzinny dom pstrykniesz fotkę ze swoimi zbiorami anielskimi.

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny kolor ściany! A kule dodają jej tylko uroku, super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki piekny kolor scian! W zestawieniu z biela-cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolory są bajeczne i nie dziwię się, że to Twoje ulubione :) Idealnie pasują do całego pokoju :)) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Włóczkowe lampki to ostatnio bardzo pożądana rzecz. Strasznie się mi podobają. Jak świecą w ciemności to nadają świetny klimat. Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super to wygląda i od razu przyznaję się ukradnę kilka pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. regał vintage piękny!!! sprawdzi się niemalże w każdym wnętrzu

    OdpowiedzUsuń
  25. Lampki cotton balls są jednymi z moich ulubionych. Doskonale sprawdzają się w każdej aranżacji i każdym pomieszczeniu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)