środa, 29 lipca 2015

Poduszki z typografią w przeglądzie po sklepach

Witajcie !

Dziękuję pięknie dziewczyny za wszystkie życzenia imieninowe i miłe słowa pod ostatnim postem :) Jest mi ogromnie miło :)

Dzisiaj przedstawiam drugi post z serii Przegląd po sklepach. Jest to nowy cykl na moim blogu, który rozpoczęłam miesiąc temu od letniej pościeli, którą mogliście zobaczyć tutaj.
Tematem dzisiejszego przeglądu są dekoracyjne poduszki z modną typografią.
Nie ma chyba łatwiejszego sposobu na wprowadzenie do naszego salonu czy sypialni modnego akcentu jak w postaci dekoracyjnych poduszek. 
Niedawno pisałam na blogu o naklejkach z napisami, o których możecie poczytać tutaj
Dziś przyszła kolej na poduszki z napisami i dłuższymi sekwencjami.
Poduszki z typografią są świetnym dopełnieniem nowoczesnego, skandynawskiego czy industrialnego salonu. Sprawdzą się również we wnętrzu vintage, cottage czy w rustykalnym. Wszystko zależy od napisu i stylu poduszki.

Przegląd dotyczy popularnych sklepów i marketów stacjonarnych.

Dekoracyjne poduszki dostępne w markecie Jysk o wymiarach 45x45 cm.
Wyraziste poduszki Lucerne w kolorze black&white.


Subtelne poduszki Kornvalmue w kolorze kremowym.




W skandynawskim, morskim klimacie 
poduszki Gerbera.
Poduszki 1 źródło, 2 źródło, 3 źródło

Poduszki dostępne w markecie OBI, o wymiarach 40x40 cm.
Poduszka Passionżakardowa z ciekawym motywem serca, 
które tworzą wymowne i wyraziste wyrazy. 
Poduszka dostępna jest również w Bricomarche.

Poduszki Laugh, żakardowe, dostępne w dwóch
 kolorach: fioletu i czerwieni. W Bricomarche w kolorze niebieskim.

 Oryginalna poduszka Valentine z motywem serca 
na drzewie.
Poduszka What, żakardowa w klimacie vintage.

Poduszki 4 źródło, 5 źródło, 6 źródło, 7 źródło

Poduszki z typografią dostępne w markecie Bricomarche, wymiarach 
40x40 cm.
Poduszka Action w kolorze black&white.

Muzyczna poduszka Music-dance-floor.
Poduszki 8 źródło, 9 źródło

Poduszki z napisami w Castoramie.
Poduszka Colours w niebieskie litery, w rozmiarze 50x50 cm.
Podłużna szaro-zielona poduszka w klimacie loftu, 
o wymiarze 30x50 cm.
Poduszki 10 źródło, 11 źródło 

Jak widzimy poduszki z modnymi napisami są dostępne w każdym większym markecie z tekstyliami czy w markecie budowlanym z działem tekstylia.
Cena ich waha się od 25-35 zł. Na niektóre modele są promocje.
Będąc na zakupach zawsze możemy sobie uprzeć wybraną poduchę do salonu czy sypialni. Bo jak wiemy i lubimy dekoracyjnych poduszek nigdy nie za dużo w domu :)


 Pozdrawiam ciepło odwiedzających mój blog :)
Miłego popołudnia wam życzę :)



28 komentarzy:

  1. Hihi ja się chyba nie powinnam wypowiadać na temat poduszek, co ? mi się najbardziej spodobała taka z motywem desek, jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie :)) Masz racie ta z deskami jest super, mogłabym mieć taką u siebie :)
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  2. Śliczne podusie, nie potrafię wybrać najładniejszej, podoba mi się większość :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. hi dear Anie !!! que bonito esos cojines ;; adore esos motivos .. que tenga un optimo tarde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Agelica :) Pozdrawiam ciepło ! Dobrego tygodnia !

      Usuń
  4. Bardzo przystępne ceny :), chyba promocyjne.
    Oczywiście te pierwsze dla mnie :))), ale i ta loft - super!
    Ślę uściski :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Jysk na pewno promocje :) Mnie większość się podoba, ale b&w też uwielbiam.
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  5. Bardzo fajne zestawienie. I poduchy cudne. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie ! Dziękuję za odwiedziny :)
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  6. Świetne poduchy, zawsze przydatne.
    Aniu, bardzo przepraszam, że dopiero teraz jestem mocno spóźniona.
    Ostatnio rzadko zaglądam do blogosfery.
    Wszystkiego najlepszego z okazji Twoich Imienin.
    Samych sukcesów!!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi Moniko :) Dziękuję Ci pięknie :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  7. Fajny przegląd poduchowy :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny przegląd poduch! Ja wybrałabym "action" i tę z motywem desek, są przepiękne!
    Pozdrawiam Cię cieplutko. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super poducie, te czarne bardzo mi się spodobały :))
    Lubie czerń, choć staram się jej za dużo w swoim życiu nie wprowadzac ;)) już nie :))
    Milutkiego dnia Aniu

    OdpowiedzUsuń
  10. Snując się ostatnio po sklepach z akcesoriami domowymi zauważyłem właśnie bardzo duży wybór jeśli chodzi o poduszki. Różnorodność deseni, kolorów, z nadrukiem, czy gładkie. Jest w czym wybierać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne poduszki. Właśnie szukam jakichś inspiracji, żeby kupić do swojego domu:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam kilka poduszek z Jyska...mają je w stałej ofercie, zawsze uważnie czatuje na obniżki :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne poduszki :) Mogłabym ich mieć cały pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł. Teraz, jak mi się coś spodoba to nie będę musiała przeszukiwać sieci. Ja szukam od dłuższego czasu poszewki w roślinne motywy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anulka, dzięki za kolejne inspiracje :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dział z poduszkami to jeden z moich ulubionych. Dzięki za inspiracje:))
    Aniu przyjmuj spóźnione życzenia imieninowe, samych pięknych i radosnych chwil:*
    Pozdrawiam ciepło,
    Kasia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne są, zwłaszcza te z Jyska mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne pomysły :) Bardzo podobają mi się takie poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo piękne zestawienie. Świetne poduszki, zwłaszcza te w morskim klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)