niedziela, 13 marca 2016

Dekoracje wielkanocne w przeglądzie po sklepikach z rękodziełem

Witajcie :)

Święta Wielkanocne już za dwa tygodnie, więc najwyższy czas aby pomyśleć o dekoracjach wielkanocnych. W przygotowaniach przedświątecznych istotnym elementem są dekoracje, które ozdobią nasze wnętrza i umilą nam czas oczekiwania na Niedzielę Wielkanocną. 
Dlatego dzisiaj postanowiłam przedstawić wam kilka wybranych sklepów z rękodziełem. Właścicielkami sklepów i pracowni są blogerki, które podziwiam od dawna, do których 
z wielką przyjemnością zaglądam. 
Dziewczyny tworzą piękne, oryginalne i kreatywne prace. Każda z nim ma swój styl, który jest wyjątkowy.

Jako pierwszy sklep z rękodziełem przedstawiam wam sklepik Doti z bloga 
Wisienkowe MarzenieW sklepiku wisienkowe marzenie możemy nabyć uszyte przez Doti cudowne wielkanocne kurki, owieczki, wianki i wiosenne tekstylia jak dekoracyjne poduchy. Wszystkie dekoracje są w pastelowych, wiosennych kolorach. 





 Foto 1-5 sklepwisienkowemarzenie

Wielkanocne drewniane, naturalne dekoracje w modnym stylu skandynawskim 
z nutą folku znajdziemy u Ani z bloga mój dom-moja przystań.
Prace Ani są wykonane z nowego i ze starego drewna. 
Na blogu jak i w Domowej Rękodzielni możemy znaleźć wykonane przez Anię wspaniałe drewniane króliki, kurki, domki, anielskie skrzydła. W pracach Ani dominuje naturalna, jasna kolorystyka. 




  
   Foto 6-10 moja-przystan.blogspot.com

Wesołe, kolorowe dekoracje wielkanocne, ręcznie szyte możemy znaleźć u Doroty z bloga Nutka NostalgiiW sklepiku Doroty nutkanostalgii.pl mamy duży wybór wśród kurek, kaczek, królików, pisanek, wianków, a nawet wiosennych tulipanów. Wszystkie dekoracje są pięknie uszyte przez Dorotkę. 




Foto 11-15 nutkanostalgii.pl

Niesamowite, oryginalne i kreatywne wianki wielkanocne oferuje w swoim sklepiku 
Magda z bloga Cudawianki. Wianki mogą mieć żywy wiosenny kolor lub być jasne 
i stonowane, wszystko zależy od życzenia klienta. 



 Foto 16-19 cudawiankiumaddy.blogspot.com

Stylowe, klimatyczne wielkanocne dekoracje w stylu retro, vintage tworzy Agnieszka 
z bloga Różana Ławczeka. Prace Agnieszki możemy nabyć w Pracowni Różna Ławeczka. Wśród wielkanocnych dekoracji można znaleźć drewniane, postarzane, niesamowite gąski, króliki, kogutki, zające. 




Foto 20-24 rozana-laweczka.blogspot.com

Jak widzicie jest w czym wybierać. Dziewczyny są bardzo kreatywne i tworzą z wielką pasją. W poście znalazło się dużo zdjęć, a i tak było mi ciężko wybrać te najlepsze, by przybliżyć wam propozycje wielkanocne dziewczyn. Oprócz wymieniony przez mnie 
w dzisiejszym poście pracowni jest wiele kreatywnych rękodzielników, do których zaglądam i o których postaram się jeszcze na blogu wspomnieć.
   

Pozdrawiam serdecznie wszystkich moich czytelników :)
Dziękuję wam pięknie za komentarze :)
Miłego tygodnia wam życzę :) 
 

35 komentarzy:

  1. O, jak mi miło Aniu! Dziękuję za rekomendację:) Strasznie się cieszę, że uważasz moje prace za godne pokazania na swym blogu:) Ściskam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co Droga Doti :) Twoje "szyjątka" są super, subtelne, bardzo wiosenne i doskonałe jako dekoracje wielkanocne :))
      Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  2. Ależ te dziewczyny cuda robią!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawda Aniu wspaniałe rzeczy tworzą dziewczyny. I tyle serca w to wkładają....
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej ale się cieszę, że jestem w takim fajnym gronie :) Dziękuję Ci Aniu!!!
    Nasze wytworki dowodzą, że pracą swoją rąk można wyczarować prawdziwe cudeńka.

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Ani, że mogłam zrobić Ci przyjemność :)
      Tworzysz piękne prace Moja Droga.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Te dziewczyny, to rękodzielniczki tworzące cudnie i z sercem.
    Bardzo im kibicuję:)
    Ściskam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dekoracje świąteczne. Najbardziej podobają mi się te drewniane kurki z nutką folku.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdolne dziewczyny:)
    Każda tworzy coś wyjątkowego.
    uściski Aniu i cudnego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prace, w których widać mnóstwo serca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne kury z pierwszych zdjęć. Folkowe wzory na bialych domkach też wyglądają swietnie. U mnie post dotyczący aranżacji mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne kury z pierwszych zdjęć. Folkowe wzory na bialych domkach też wyglądają swietnie. U mnie post dotyczący aranżacji mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale rózności, dla kazdego cos dobrego:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze są te dekoracje , a wianuszki - fantastyczne :)
    Dobrego dnia Aniu

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny tworzą cudeńka :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczaki i króliki są obłędne. Rewelacja:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne rzeczy wychodzą z ich pracowni- miło, że je pokazałaś, projekty różanej ławeczki mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam wszystkie kreatywne i tak bardo pracowite kobiety:) Ich prace są nie tylko piękne same w sobie, ale tyle w nich miłości, pasji i niepowtarzalności. Cuda nam zaprezentowałaś. I nie dziwię się że ciężko było Ci wybrać takie, które są najpiękniejsze:)
    Pozdrawiam Aniu i ściskam Cię mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle pięknych rzeczy :) a u mnie w tym roku będzie pusto.. :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Hi querida Anna ,, me gustan mucho esos adornos para pascua de resurrección , especialmente esa guirnalda de conejos

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne zestawienie. Nie widziałam wcześniej tych wianków, świetne są! No i oczywiście drewniane zajączki, zawsze się sprawdzają:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę świetny pomysł na post, w deskach od mój dom- moja przystań jestem zakochana <3 :)
    Fajnego dnia :)!
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  21. Same śliczności. Za mną chodzi jakiś drewniany zwierzyniec :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kilka mnie zawascynowało prac

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne dekoracje i wykonane z sercem. Dziewczyny są niesamowite :-) Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Same cudowności, chciałabym wszystko!!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, jaka przemiłą niespodzianka! Po raz kolejny o mnie wspomniałaś!!! :) Jestem MEGA zaszczycona. :) Bardzo się cieszę, że pośród taak fantastycznych osób znalazłam się i ja. :) To niesamowite uczucie. Bardzo Ci za wyróżnienie dziękuję. Ściskam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne te Cudawnianki i drewniane dekoracje! <3 ja co roku jednak staram się coś sama stworzyć, ponieważ jest to moją małą pasją - sztuka rękodzieła :) wystarczy, że odpowiednio wcześniej zrobię zamówienie na półprodukty (informacje na stronie pm-m) i mogę działać. Niestety w tym roku chyba nie zdążę ze wszystkim i wspomogę się dekoracjami z Twojej listy :) Może jakiś wianek...? Kto wie

    OdpowiedzUsuń
  27. Boziu jakie piękne ozdoby :o Myślałaś może o zrobieniu wianka albo jakiejś wiązanki na Wielanoc? Ja sama czasem próbuję coś wypleść ale z różnym skutkiem, ale może tobie uda się stworzyć coś pięknego. Polecam Ci tą stronę, z tymi roślinkami mi się super pracuję: https://www.bomm.pl/pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Urocze są te ozdoby, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dekoracje jak te zawsze bardzo mi się podobały. Są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)