sobota, 16 kwietnia 2016

Szklany klosz jako pomysł na ciekawą dekorację

Witajcie :)

O szklanych kloszach już wam pisałam przy okazji dekoracji Wielkanocnych tutaj.
Dzisiaj jednak chcę wam pokazać szersze zastosowanie szklanego klosza w roli świetnej dekoracji do każdego wnętrza. 
Od pewnego czasu panuje trend na eksponowanie przeróżnych dekoracji pod szkłem, 
a szklany klosz do tego celu nadaje się bardzo dobrze. 
Aranżacja pod kloszem prezentuje się estetycznie i efektownie.
Pod takim kloszem możemy eksponować wiele ciekawych i oryginalnych przedmiotów, pamiątek, ozdób czy przedmiotów codziennego użytku. 
Pod kloszem świetnie prezentują się przedmioty retro, rodzinne pamiątki, stare książki
 i zdjęcia. Aranżacja pod kloszem może być tematyczna czy hobbistyczna. 
Tematem przewodnim takiej kompozycji może być np. morze, podróże, muzyka, kino itp. Wszystko zależy od tego co lubimy i czym się interesujemy. 
Szklany klosz to też dobry sposób na eksponowanie trofeów, odznaczeń, nagród np. 
w dziedzinie sportu, nauki.
Prostym i naturalnym pomysłem na dekorację pod kloszem są rośliny cięte, doniczkowe, dary natury jak muszelki, kamyki, piórka.

Szklane klosze w klasycznym, muzycznym klimacie.

W klimacie poetyckim.


Szklany klosz sprawdza się idealnie w retro kompozycjach.



Przedmioty użytkowe jak wstążki, tasiemki, sznurki
 również mogą być świetną dekoracją.

Trofea sportowe wyeksponowane efektownie 
pod szkłem.

Stare książki dobrze się prezentują pod kloszem 
i nie tylko w codziennej, zwykłej odsłonie.


Piękne i subtelne połączenie: kwiaty, porcelana i szkło.



Wiosenna kompozycja z hiacyntów.
Foto 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14

Szklany klosz daje nam wiele możliwości aranżacyjnych i dekoracyjnych. 
Możemy w nim eksponować dekoracje o każdej porze roku, o różnej tematyce i w każdym stylu. Kompozycje pod kloszem mogą być efektowne, retro, z duszą wręcz bajkowe.
Mogą również być proste, naturalne i subtelne. 
Mnie się marzy taki klosz. Póki co mam szklarnię, ptasią klatkę vintage, brakuje mi tylko szklanego klosza :).
Jestem też ciekawa czy wam podoba się taki sposób eksponowania dekoracji.


Pozdrawiam ciepło wszystkich moich czytelników,
 dziękuję wam ślicznie za komentarze :)
Miłego weekendu wam życzę :)

  

29 komentarzy:

  1. Wyszukałaś bardzo fajne inspiracje. Lubię szklane klosze i posiadamm przyjemnej soboty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, podobają mi się bardzo, ale jeszcze nie mam takiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności, jak to ładnie wszystko wygląda, ja mam ale taki maleńki do cytryny :))na świeta wcisnęłam 3 orzechy do środka, ale taki duży to już ma więcej możliwości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :)) Mały to też zawsze coś.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. Rewelacja!!! Poluję od dziś ana taki klosz:)
    Dziękuje Ci kochana za dawkę jak zawsze cudownych inspiracji:)
    ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Natalko :))
      Miłej niedzieli Ci życzę :)

      Usuń
  5. Uwielbiam klosiki:) Dekoracje zamknięte pod takimi kloszami prezentują się niesamowicie:) Piękne! Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Doti :)
      Miłej niedzieli i pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  6. Piękne znalazłaś pomysły! bardzo lubię klosze i nigdy nie mam ich dość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo :) To prawda, że kloszów nigdy nie za dużo :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  7. Pod takim kloszem można umieścić prawdziwe skarby :)))
    Pozdrawiam cieplutko Aniu

    OdpowiedzUsuń
  8. Siedzę i dumam, co ja bym trzymała pod takim kloszem gdybym go miała... i nie wiem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie urzekł taki klosz już jakiś czas temu i sama wykorzystuję na wszelkie sposoby.
    Dziękuję za garść kolejnych pomysłów :)
    Ściskam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba najpiękniej prezentują się w nim róże, ale już sam szklany klosz ma w sobie coś eterycznego ;)
    Fajnego dnia!
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się będę powtarzać, ale mega mi się podobają kompozycje pod takimi kloszami :) Wybrałaś świetnie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzę o takim kloszu... Musze sobie taki sprawić. Przecie jakie to cudności można potem z tym zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pod kloszem bardzo fajnie wyglądają książki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam szklane klosze. I nawet mam kilka w swoich klamotkach dekoracyjnych. Wykorzystuję je głównie do dekoracji kwiatowych. Te które zobaczyłam u Ciebie są świetne i z pewnością zapamiętam sobie kilka propozycji, może gdzieś kiedyś coś podobnego zrobię:)
    Pozdrawiam Aniu ciepło i serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, pokazałaś nam prawdziwe perełki:) wszystkie aranżacje mi się podobają. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy sposób na wykorzystanie. Dzięki za pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie klosze! Wszędzie się pięknie prezentują, w każdej ilości. Wszystkie zdjęcia śliczne :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ogromną słabość do kloszy i poluję na taki bez kulki - uchwytu, czyli coś takiego jak na zdjęciach 1 - 5 (właściwie to mogłabym mieć je wszystkie :-) ) Buziaki, Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają fajnie ale do nowoczesnego wnętrza chyba nie bardzo pasują?

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mi się taki marzy, aranżacje wyglądają nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo efektowne są te klosze, a motyw muzyczny i retro - rewelacja!
    W ostateczności można też wykorzystać inne szklane przedmioty jak np. słoiki :)
    Pozdrawiamy ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem bardzo zainteresowany tym blogiem. Regularne dodawanie wpisów i świetne redagowanie i konkretyzowanie materiałów. Można dodać do ulubionych!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)