piątek, 21 listopada 2014

Świąteczny Konkurs

Witajcie moi mili:)

Tak jak zapowiadałam wcześniej, dzisiaj na moim blogu pojawił się 100 post. Bardzo się cieszę z tego powodu :) Nie sądziłam, że nastąpi to tak szybko, gdyż mój blog jest stosunkowo młodym blogiem, liczy sobie osiem miesięcy. 
Jest mi ogromnie miło, że przez ten czas pojawiła się stała grupa osób (głównie dziewczyn !), która mnie odwiedza i że wciąż przybywają nowe osoby. Bardzo wam wszystkim za to dziękuję :) Jest to też bardzo mobilizujące, by dalej tworzyć nowe wpisy, wiedząc że ktoś je czyta i że moje pomysły i inspiracje się podobają. 
Dlatego też postanowiłam dla was przygotować niespodziankę w postaci świątecznego konkursu. 
W którym do wygrania są ozdobne, drewniane sanki vintage w stylu skandynawskim oraz Rózia aniołek - zawieszka na choinkę. 

Gdy zobaczyłam sanki w sklepie od razu mnie zauroczyły i wiedziałam, że muszę je kupić dla was na konkurs. Sanki są doskonałe do aranżacji świątecznych, ale i też zimowych. Spokojnie można je u siebie eksponować do końca lutego :). 
Jeśli jeszcze będą dostępne w sklepie to będę musiała kupić dla siebie, bo bardzo mi się podobają oraz mojemu D.:)












Zasady konkursu :
  • Zostaw proszę komentarz z chęcią wzięcia udziału w konkursie pod tym postem.
  • Dołącz do moich Obserwowanych.
  • Wstaw podlinkowany baner konkursowy do tego posta na swoim blogu.
  • Polub mój fanpage na facebooku, jeśli masz konto na facebooku.
  • Wstaw konkursowy baner na swoim facebooku.
  • Osoby, które nie mają bloga, też mogą brać udział w konkursie, proszę tylko aby w komentarzu podały adres mailowy.
  • Kto nie ma konta na facebooku też może brać udział w konkursie na moim blogu.
Baner konkursowy:




Konkurs trwa do 15.12. do 24.00 godz. Na drugi dzień, 16.12. ogłoszę zwycięzcę.
Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w konkursie i życzę powodzenia:)

Pozdrawiam wszystkich ciepło :)
Udanego weekendu Moi Drodzy:)
Ania

56 komentarzy:

  1. Sanki są odjazdowe, ale ja nie mam Fb:(( ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu saneczki i aranżacje są śliczne, ale ja również unikam FB. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję banerek wstawiony.

      Usuń
  3. Aniu i ja podobnie z chęcią udział bym wzięła, ale nie posiadam konta na fb :(
    Pozdrawiam Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje Drogie, jeśli nie macie konta na facebooku to nie szkodzi też możecie brać udział w zabawie, wystarczy że zostawicie komentarz pod postem z chęcią udziału w konkursie i wstawicie podlinkowany baner na swoim blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafilam po nitce do klebka i sie zapisuje:) Sliczne saneczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, z przyjemnoscią zapisuję się na Twój Świąteczny konkurs i gratuluje oczywiście setnego posta,to wynik Twojego wielkiego zaangazowania w blogowym świecie, zaraz podlinkuję te cudaczki u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, i ja się zapisuję!!!! Są cudne, bez wahania biorę udział w Twoim konkursie:)))), no i zaczynam po cichutku ściskać kciuki za siebie:),
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. O to ja staję w kolejeczkę :)
    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również! i mam nadzieje że Tutaj mi się mi się poszczęści z konkursikiem

    OdpowiedzUsuń
  10. Es un trineo precioso ideal para decorar la navidad , felicidades por el extito del blog .
    Besos .
    http://lavidaenrosayblanco.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogromnie się cieszę, że mogłam Cię poznać :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Sanek jeszcze chyba nikt nie rozdawał :) Biorę udział, wiadomo! A do mnie zapraszam na konkurs adwentowy last minute!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne!!! Byłyby idealne do dekoracji i mojego pokoju, i jako rekwizyt do zdjęć moich prac :) bannerek wstawię jutro, bo.z komórki nie dam rady :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ustawiam się w długiej kolejce i z niecierpliwością czekam na wyniki, sanki cudne:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział :)
    Obserwuję jako lizzie
    Na Facebooku lubię jako Elżbieta Świtulska
    Udostępniłam: https://www.facebook.com/elzbieta.switulska/posts/966243976737542?pnref=story
    lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuję się z największa przyjemnościa. Saneczki sa przepiękne. Zaczynam odliczać dni do 16 i mam ogromną nadzieję, że maszyna losująca wie co robić :)

    gratuluje setnego posta.

    z życzeniami udanej niedzieli, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, oczywiście, że ustawiam się w kolejce po te cudeńka...i liczę na odrobinę szczęścia:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bannerek dodałam - dopiero dziś, ale już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hola ajan querida !! que adorno mas singular y bello. espero que tengas una bendecida semana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angelica welcome :) Thank you beautiful. Have a great week :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  21. Super konkurs. Polecam swoją stronę:http://www.wydawnictwoartystyczne.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tez sie zapisuję bo saneczki są super
    http://alagaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Stoję w kolejce, jak za dawnych lat:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  24. pewnie, że biorę udział :)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Rety jakie słodkie są te saneczki :) staję w kolejce :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. ...i ja stanę tutaj sobie cichutko, może tym razem się uda:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję ślicznie za zaproszenie i oczywiście się tutaj melduję:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sanki rewelacja. Chętnie zasilę kolejkę do wygranej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobrze, że przypomniałaś mi o tym konkursie :) Te sanki bardzo mi się podobają :) Czekam na wyniki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Sanki- niezwykle urokliwe, a Rózia pasuje do nich! Ustawiam się w kolejce z bijącym serduchem...
    serdeczności Bogda bogda2901@gamil.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Z chęcią ustawiam sie w kolejce;)
    Baner u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Nono nagrody są świetne! ;)Chętnie dołączę do zabawy;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Sanki są rewelacyjnie i już nawet wiem jakbym je wykorzystała :).

    Z chęcią i ja spróbuję szczęścia w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  34. No cudne są. Chętnie bym je widziała u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też się chętnie ustawię w tej kolejce...Sanki cudne! I w ogóle lubię do Ciebie zaglądać.:) Buziaki.:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Co za cuda :) Idealne na ozdobienie mieszkania, a w moim pustka, bo wprowadzałam się w końcu na swoje jakiś miesiąc temu :D Także Święta mamy przy biurku, bo stołu się jeszcze nie dorobiłam :)

    e-mail: a.h.hejduk@gmail.com
    FB: Ania Hanna

    OdpowiedzUsuń
  37. Saneczki jak malowane! Chętnie je przygarnę! Banerek już na Powoluśku. Trwa tam jeszcze do pólnocy rozdanie w angielskim stylu. Może zajrzysz?

    OdpowiedzUsuń
  38. Saneczki cudne! Z przyjemnością ustawiamy się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj jakie superaśne saneczki chętnie wezmę udział w zabawie banerek na moim blogu Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja chętnie staję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Banerek umieszczony jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Zapraszam również na moje CANDY …
    Cieplutko pozdrawiam ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  41. Ależ fajne te saneczki. Z chęcią staje w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Urocze te saneczki- ustawiam się w kolejce po nie :)
    Blog dodany do obserwowanych.
    Fanpage na facebooku polubiony.
    Info o konkursie udostępnione na fb: https://www.facebook.com/szymon.gorski.182/posts/325235424340459?pnref=story
    Mail: adata22@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Saneczki przecudne, grzechem byłoby nie ustawić się w kolejce po nie, więc grzecznie staję w kolejce i czekam do 15.12:)
    pozdrawiam
    http://baya-hand-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Z nieśmiałą nadzieją zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajne nagrody przygotowałaś :) sanki są extra :)
    zapisuję się do kolejki :)
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com
    obserwuję jako: Kasia

    OdpowiedzUsuń
  46. Przyłączam się do zabawy :)
    na fb polubione i udostępnione jako Joanna M.

    Pozdrawiam
    am85@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. zgłaszam się :)
    obserwuję jako kanwuje czytam testuję
    na g+ jako kawuję czytam testuję
    baner http://kanwuje.blogspot.com/
    udostępnienie https://www.facebook.com/kanwuje/posts/389542234532277
    lubię jako Kanwuję

    OdpowiedzUsuń
  48. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl
    obserwuję jako Benia besia
    lubię i udostępniłam na fb:https://www.facebook.com/bernadeta.bomba/posts/818383864889108?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  49. biorę udział :)
    obserwuję jako Sylwia Bomba
    sylviaaa100@interia.pl
    lubię i udostępniam na FB: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/330926280446047?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  50. Chętnie wezmę udział :)
    zuzanna.boron@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Biorę udział !!! Saneczki są fantastic, pięknie by się u mnie prezentowały na komodzie. a Rózia na choince. Mój mail zanetanowak83@gmail.com
    Pozdrawiam gorąco !

    OdpowiedzUsuń
  52. biorę udział :) dobiezka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Biorę udział :)
    Na Fb: Elżbieta Świtulska
    lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)