niedziela, 1 maja 2016

Grafika z rasowym psem lub kotem dekoracją wnętrza

Witajcie :)

Na samym początku pragnę wam podziękować za wszystkie komentarze pod ostatnim postem. Cieszę się bardzo, że moje DIY jeansowe tak wam się spodobały :)
A dzisiaj zabieram was do świata zwierząt. 
Motyw zwierzęcy od pewnego czasu dominuje w trendach aranżacyjnych. A to za sprawą popularnego stylu skandynawskiego, który czerpie inspiracje z przyrody, a zwłaszcza 
z dzikiego świata zwierząt Północy.
Jest bogaty w dekoracje i dodatki z motywem jelenia, łosia, wilka, lisa czy jeża.
Jednak świat zwierząt to nie tylko dzikie gatunki, ale też świat naszych czworonożnych pupili czyli psów i kotów.
Mamy wiele pięknych i ciekawych rasowych psów i kotów, które mogą stać się świetnym motywem dekoracyjnym w naszym wnętrzu. Pomysł ten w fantastyczny sposób przedstawia w swoich pracach Studio Kreska. Tworzy grafiki z motywem rasowych psów 
i kotów w postaci plakatów, rysunków i magnesów na lodówkę.
Nowoczesne, czarno-białe grafiki idealnie sprawdzą się we współczesnym wnętrzu. 
Są doskonałym pomysłem do wnętrz skandynawskich, minimalistycznych, modern, industrialnych. Motyw psa lub kota może być też ciekawą dekoracją wnętrz klasycznych 
i vintage. Zwierzęce plakaty pasują do każdego wnętrza. Mogą być stylową dekoracją salonu, sypialni i przedpokoju. Plakat oprawiony w czarną lub złotą ramę może stać się efektowną ozdobą łazienki w stylu retro. Grafiką z ulubionym pupilem udekorujemy pokój dziecięcy lub dziecka w wieku nastoletnim. 
Oprócz rasowych psów i kotów Studio Kreska tworzy popularne obecnie grafiki makro 
z owadami. 
Cieszę się bardzo, że poznałam wspaniały świat zwierzęcych grafik Studia Kreska i że kilka z nich znalazło się u mnie.
   
 Są to grafiki przedstawiające trzy rasy psów:
Shar Pei, Doberman i Labrador. 




Niesamowite koty: Siamese Cat (kot syjamski) i Maine Coon.




Prawdziwym słodziakiem jest śpioch Shar Pei :)



Wśród psów i kotów pojawił się również niezwykły i tajemniczy Humbak 
czyli długopłetwiec oceaniczny.

   
Humbak i doberman znalazły już swoje miejsce na
 turkusowej ścianie obok zdjęć i obrazów z motywem miast. 
Jak widzimy zwierzęca grafika świetnie się komponuje z innymi motywami takimi 
jak architektura, typografia.


Studio Kreska tworzy również zwierzęce i zabawne magnesy na lodówkę. 
Magnesy są teraz bardzo modne, a ja je kolekcjonuje
 od pewnego czasu :).


Foto 1-17 są mojego autorstwa i są moją własnością.

Na zakończenie plakaty makro z motywem owadów Studia Kreska.

Foto 18-19 pl.dawanda.com/shop/STUDIOKRESKA

Grafika z rasowym psem lub kotem to nie tylko świetna dekoracja dla miłośników zwierząt domowych. To nowoczesna i efektowna dekoracja dla każdego kto lubi czarno-białe grafiki i motyw zwierząt w swoich wnętrzach. Przyroda nas obdarzyła wieloma gatunkami zwierząt, a dzięki zdolnym rysownikom możemy w formie sztuki użytkowej jaką są plakaty i magnesy otaczać się nią na co dzień.

 Plakat z rasowym psem lub kotem to nowość na naszym rynku, która doskonale wpisuje się w trendy aranżacyjne i dekoracyjne.
Ja uwielbiam czerpać inspiracje z przyrody, a motyw zwierząt jest mi szczególnie bliski.
Ciekawa jestem czy i wam Moi Drodzy podoba się taki pomysł na plakat. 
Wolicie grafikę z psem czy z kotem, a może z morskim waleniem lub ważką ?



Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Dziękuję wam pięknie za komentarze :)
Udanej majówki wam życzę :)


42 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają :)
      Udanej majówki :)

      Usuń
  2. Wspaniałe akcenty dekoracyjne dla miłośników zwierząt:) Najbardziej podobają mi się psy, bo są to moje ulubione zwierzaki:) Miłego wieczoru Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Doti, że Ci się podobają :) Ja też lubię psy, ale koty też są niesamowite.
      W mojej rodzinie moja mama jest wielką miłośniczką kotów :).
      Miłego wieczoru też dla Ciebie :)

      Usuń
  3. Długopłetwiec oceaniczny, ważki i chrząszczek skradły moje serce! Szukam ostatnio takich grafik do swojego pokoju. Proste, najlepiej czarno białe, a te bardzo mi się podobają. Świetnie wyglądają na tej cudnej niebieskiej ścianie! Majówkowe pozdrowienia! :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję i cieszę się że Ci się podobają :)
      Pozdrawiam majówkowo :))

      Usuń
  4. Świetny pomysł na dekoracje. I bardzo fajne grafiki:)
    ściskam kochana i pięknej drugiej połowy długiego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Natalko :)
      Pozdrawiam cieplutko i też życzę udanej majówki :)

      Usuń
  5. Wspaniałe grafiki, jestem nimi zauroczona. Gratuluje pomysłu!
    buźka, Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne grafiki, a na turkusowej ścianie wyglądają fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Basiu :))
      Przesyłam ciepłe pozdrowienia :)

      Usuń
  7. Extra plakaty - ja mam u siebie podobne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :)
      Majówkowe pozdrowienia :)

      Usuń
    2. U mnie są owady - pewnie wkrótce się pochwalę :)

      Usuń
  8. Piekne grafiki.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Marysiu :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  9. Cudowne grafiki.Miłego dnia.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne grafiki, najbardziej podoba mi się ten śpioszek :) Te owady też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śpioszek od początku skradł moje serce :) Owady też bardzo mi się podobają, jest to najnowsza nowość Studia Kreska.
      Pozdrawiam majówkowo :)

      Usuń
  11. Świetne są te obrazki, pasują do każdego wnętrza.Pozdrawiam majowo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps.Szklarenka przecuuuudnaaaa!!!:-)

      Usuń
    2. Dziękuję pięknie :) To prawda, grafiki pasują do każdego wnętrza :)
      A szklarenkę też uwielbiam i co pewien czas zmieniam jej aranżacje.
      Pozdrawiam ciepło i majówkowo :)

      Usuń
  12. Niesamowite! Ja mam świra na punkcie wszystkiego co można oprawić w ramki i powiesić :)
    Magnesy cudne i niezwykle gustowne.
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój Misiaczek - od stylu nowoczesnego ostatnio chętnie zerka w kierunku czarno-białego :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię zwierzęta, sama mam dwa koty:) Tak więc taka grafika bardzo mi się podoba:) U Ciebie na ścianie prezentuje się cudownie:)
    Pozdrawiam Aniu serdecznie i ściskam Cię mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię zwierzęta - i na żywo, i na grafikach...

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne! Ja uwielbiam psiaki :)
    Ściskam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  17. Aaaaa!!! Jakie cudowne!!! A ten mops! Jak malowany nasz osobisty! :) Absolutnie uwielbiam i przyznaję, że pięknie wpisały się w Wasze wnętrza :)) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Magnesu extra, i zresztą cała grafika piękna. Pozdrawiam MAlwina

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne :) Bardzo mi się spodobały magnesy i te obrazy z ważkami. Mimo surowej, "podręcznikowej" wręcz kreski sprawiają wrażenie ciepłych i bardzo pasują do tego wystroju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi dear Anna !! Que bonita casa muy inspiradora .. Espero que tengas un buen día

      Usuń
  20. Ależ super psiury :)
    U mnie kot gości w ramce :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    P.S. Mam podobną szklarenkę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mopsowy magnez!!!! Ja nie mogę!!!!! Nie wierzę :) Okej, uspokoję się już, za dużo mam już mopsikowych gadżetów, a ten najważniejszy właśnie leży i chrapie :) Pozdrawiam i zapraszam przy okazji do mojego candy: http://decupug.blogspot.com/2016/04/72-wiosenne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł! Sama bym chciała taką grafikę z moją cudną brytusią Celiną :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne są te plakaty ze zwierzętami. Ja jako kociara mam kilka z kotami, a ostatnio zaopatrzyłam się w kolejny https://posterilla.pl/pl/p/Tu-rzadzi-kot/260
    Co myslicie? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zwierzęta są jednym z wielu ulubionych motywów w pokoju dziecięcym. A inspiracji można znaleźć wiele na różnych stronach związanych z urządzaniem wnętrz. Moja uwagę szczególnie zwróciły wizualizacje z tej strony https://projektowanie-wnetrz-online.pl/projektowanie-pokoju-dziecka . Uważam, że wspaniale się prezentuje pokój dla pięciolatka z kolorową tapetą.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)