niedziela, 22 maja 2016

Stylowy, tapicerowany fotel dekoracją wnętrza

Witajcie :)

Myśląc o meblach tapicerowanych większość z nas ma na myśli sofę czy sofę narożną. 
Sofa to ważny mebel, serce każdego salonu. To na niej odpoczywamy, oglądamy telewizję. Jest niezbędna przy podejmowaniu gości. Dodaje elegancji i szyku całemu wnętrzu.
Jednak meble tapicerowane to nie tylko sofy, ale też fotele, które pełnią równie ważną rolę w naszym wnętrzu. 
Nowoczesne fotele tapicerowane są dopełnieniem każdej sofy w salonie. 
Tworzą z nią klasyczny i ponadczasowy duet. W salonie mogą się znaleźć dwa-cztery fotele czy tylko jeden fotel, wszystko zależy od naszych potrzeb i od wielkości naszego salonu. Fotele stylistycznie i kolorystycznie mogą pasować do sofy, ale też nie muszą. 
Z nowoczesną sofą dobrze będzie komponował się zarówno prosty fotel, 
o nowoczesnym designie, jak i fotel klasyczny, vintage, typu Ludwik czy pikowany 
fotel w angielskim stylu.
Do modnej obecnie szarej sofy, możemy dobrać fotel w każdym kolorze. 
Z szarością pięknie współgra turkus, fiolet, słoneczna żółć i oczywiście biel i czerń. 
Żywe, intensywne kolory pasują również do białej, beżowej, brązowej sofy.
Tapicerowany fotel o efektownym designie przykuwa uwagę i stanowi niepowtarzalną dekorację każdego salonu.
Jest również funkcjonalny, zapewnia wygodę i komfort. Siedząc wygodnie w takim fotelu możemy się zrelaksować, poczytać, obejrzeć telewizję, skorzystać z przenośnego komputera typu tablet czy laptop.
Tapicerowany fotel sprawdzi się nie tylko w salonie, ale jest też świetnym rozwiązaniem do sypialni, przedpokoju, domowego biura, pokoju dziecięcego.
Z jego pomocą urządzimy komfortowy i ozdobny kącik do czytania. Wystarczy do tego celu biblioteczka z książkami, dobre oświetlenie i wygodny, tapicerowany fotel.
Duży wybór nowoczesnych, eleganckich i stylowych foteli tapicerowanym możemy znaleźć na stronie http://kdcmeble.com/. Są tam dostępne eleganckie fotele pikowane, inspirowane klasycznym, angielskim stylem, efektowne fotele glamour nawiązujące do bogatej epoki Ludwika XIV czy fotele o nowoczesnym designie.
Warto ozdobić nasze wnętrze takim fotelem, gdyż jest to mebel uniwersalny, funkcjonalny 
i dekoracyjny. Jest doskonałym przykładem na połączenie klasyki z nowoczesnym designem.

Stylowy fotel Louvre w mocnym kolorze fuksji lub w klasycznej bieli. 
To idealne rozwiązanie do nowoczesnego salonu,
 sypialni, domowego biura.


 Fotel London inspirowany stylem angielskim
 sprawdzi się w klasycznych, tradycyjnych wnętrzach.

Przykuwający uwagę kolorem, wykończeniem i designem 
fotel Uszak to doskonały pomysł do wnętrza w stylu glamour, 
ale też i modern.
  
Ludwik Design to nowoczesna inspiracja stylem 
ludwikowskim. Taki fotel dobrze współgra 
z nowoczesną i klasyczną aranżacją wnętrza.
Pikowany fotel Glamour może stać się niepowtarzalną
 ozdobą każdego wnętrza.

Nowoczesny, tapicerowany fotel inspirowany klasyką świetnie sprawdzi się 
w salonie nadmorskim w stylu Hampton.

W nowoczesnym, skandynawskim stylu.

W klasycznym, współczesnym salonie.

W salonie, gdzie panuje szyk i elegancja w klimacie glamour.

W nowojorskim lofcie.

W salonie w stylu boho doskonale odnajdzie się 
fotel w stylu Ludwika.

Wygodny pikowany fotel jest doskonały rozwiązaniem
 w kąciku relaksu, gdzie odpoczywamy i czytamy.



Elegancki tapicerowany fotel sprawdzi się również 
w przedpokoju czy domowym biurze.


Foto 1-6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18

Dzięki tapicerowanym fotelom stworzymy ciepły i domowy klimat, ale też dodamy naszym wnętrzom elegancji, szyku i stylu.
Nowoczesny design inspirowany klasyką daje możliwość zestawiania foteli w różnych aranżacjach i stylizacjach.
Dzięki temu fotel pasuje świetnie do nowoczesnych, skandynawskich, minimalistycznych wnętrz. Dobrze prezentuje się też w aranżacjach vintage, klasycznych, rustykalnych, cottage czy w stylu angielskim.
 Ja u siebie w pokoju dziennym mam jeden tapicerowany, turkusowy fotel, który świetnie komponuje się z szarym narożnikiem. Jednak marzy mi się fotel w klimacie Ludwik Design na charakterystycznych, drewnianych nogach w stylu ludwikowskim.
Ciekawa jestem też waszej opinii na temat stylowego, tapicerowanego fotela, 
czy posiadacie taki w swoim salonie, a może planujecie dopiero taki zakupić ?



Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Dziękuję wam pięknie za komentarze :)
Udanej niedzieli i dobrego tygodnia :)

 

41 komentarzy:

  1. Taki biały albo szary-moje wielkie marzenie.
    Boskie wnętrza.
    Całuski kochana i słonecznego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim marzeniem byłby szary lub turkusowy :)
      Cieplutko pozdrawiam i też życzę Ci dobrego tygodnia :)

      Usuń
  2. O ja już mam swojego faworyta - a powiem szczerze że na targach 4 Design Days siadałam na każdym i jeszcze w kilku sklepach meblowych - ale tylko jeden jest tak wygodny jak piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że masz swojego faworyta :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. Takie fotele kojarzą mi się z elegancją i wytwornością - piękne meble:) Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Doti, są eleganckie i szykowne :)
      Miłego popołudnia Ci życzę :)

      Usuń
  4. Fotele w pokoju dziennym to konieczne must have - i mam wrażenie, że nie tylko nasze - ale i równiez większości ludzi :) są coraz bardziej popularne w praktycznie każdym stylu.
    Mi osobiście marzy się taki kącik tylko dla mnie - do czytania, z kocem, z miejscem na kawe, moja mała oaza, gdzie nikt mnie nie znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również marzy się taki kącik do czytania z wygodnym fotelem :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. W zasadzie, wszystkie bym przygarnęła:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci Basiu, że ja też :)
      Ślę pozdrowienia :)

      Usuń
  6. Piekne fotele, muszą być mega wygodne, bo gdy tylko na nie patrze, wyobraźam sobie, że biorę ksiażkę do ręki i przenoszę się w inny wymiar rzeczywistości :)
    Serdecznie pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takim fotelu na pewno można się zrelaksować z książką :))
      Miłego popołudnia Marysiu :)

      Usuń
  7. Piękny fotel to ozdoba salonu. Moje serce skłania się tych w niebieskościach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Gosiu, wybieram niebieskie turkusiki :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  8. W niejednym bym się zagłębiła z książką ale u mnie już nie ma na to miejsca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :) A z miejscem to zawsze problem, u mnie też, jednak zawsze coś można wymleć :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  9. Uwielbiam fotele, w Katowicach czeka nam mnie aż 5 <3 takich starych obrotowych, nie mogę się doczekać kiedy trafią do tapicera, jeden na pewno będzie cały czerwony :)
    Fajnego dnia!
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super spadek dostał się w Twoje ręce Dominiko :)
      Pozdrawiam ciepło i życzę Ci miłego popołudnia :)

      Usuń
  10. świetny ten niebieski obraz na ścianie, lubię tego typu akcenty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również się podoba :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Dziekuje Kochana Moja za wspaniala inspiracje bo wlasnie mam w zamiarze kupno jakiegos fajnego fotela :) Buziaczki :*:* p.s wybacz ze brak Polskich znakow,ale jestem w pracy i nie ma tu PL klawiatury zainstalowanej:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Szymciu, że dostarczyłam Ci inspiracji :)) O polskie znaki się nie martw, nic nie szkodzi :))
      Pozdrawiam ciepło, miłego popołudnia :)

      Usuń
  12. Miałam to szczęście, że wygrałam piękny tapicerowany fotel właśnie w konkursie KDC i po kilku miesiącach mogę ze spokojnym sumieniem potwierdzić, że to naprawdę fajny mebel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Olu, pamiętam Twój fotel :))
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  13. Qué lindo ese color del sillón ,,espero que tengas un buen Comienzo de semana
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :))
      Cieszę się, że podobają Ci się kolorowe fotele :)
      Miłego tygodnia dla Ciebie :)

      Usuń
  14. Fotel musi być! Salon bez fotela jest niepełny!Bardzo podoba mi się w łazience, ja nie mam odpowiednio obszernej i mi żal, że fotel się nie mieści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, w każdym salonie fotel musi być :) W łazience fotel to super pomysł ! U mnie też niestety nie ma miejsca :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  15. Nie ważne w jakim stylu- fotel musi być! Najlepiej w jakimś wyrazistym kolorze- będzie przyciągał wszystkie spojrzenia i... "siedzenia" ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega mi się podobają takie fotele :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miełem takie myśli, że przy niektórych fotelach, zmienił bym kolor nóg. nie pasują tak brutalnie czarne, pasowałyby szare bądz brązowe z odcieniem szarości

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda to wręcz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fotele cudne, tylko żeby jeszcze mieć miejsce na nie w mieszkaniu. Ja mam jeden fotel całkiem klasyczny i jestem zadowolona z niego bardzo :)
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fotel to bardzo wązny element ozdobny i nie tylko ...cudownie jest na nim przycupnąć tak po prostu i odpocząć:)
    Piękne aranżacje nam pokazałaś. Jestem teraz w trakcie jednej realizacji gdzie będzie taki fotel w cudownej zieleni...mam nadzieje że to będzie taka wisienka na torcie :)))
    Pozdrawiam Aniu serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Marzę o takim foteliku dla siebie, może być nawet całkiem mały, byleby pomieścił moje 4 litery i służył w momencie przeglądania prasy, czy też czytania książek, oj marzy mi się taki cudak ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. mnie się strasznie podobają takie meble, są niesamowicie designerskie, wygodne i naprawdę stylowe. Sama takiego nie mam bo nie udało mi się w sensownej cenie upolować aleeeee nie poddaję się w poszukiwaniach :) a jak nie to zrobię w końcu na zamówienie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. O fotelu "uszaku" marzy moja mama. Myślę, że w tym roku uda jej się w końcu taki zakupić.
    Mnie bardziej kręcą te z czasów PRL :) Mam taką jedną "muszelkę", która czeka na swoją metamorfozę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fotele uszaki są najlepsze! Nie jestem najlepsza w samodzielnych metamorfozach tego typu mebli, ale podobny fotel zamówiłam do swojego nowego mieszkania przez usługę "pod klucz" od www.lokum-deweloper.pl/. Twój prezentuje się naprawdę przepięknie, gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  25. Też koniecznie muzę zaopatrzyć się w jakieś fajne fotele do pokoju, bo tego właśnie w moim salonie brakuje. Szukałam stacjonarnie, ale chyba skupię się na ofertach online i sprawdzę sobie ofertę https://otomeble.pl/meble-pokojowe-do-salonu/fotele-pokojowe-do-salonu.html . Myślę, że i Wy będziecie zadowoleni, więc korzystajcie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)