środa, 18 maja 2016

Grzejnik, ważny element wyposażenia łazienki

Witajcie :)

Z domowej toaletki zabieram was dzisiaj do łazienki.
Łazienka jest takim wnętrzem w naszym domu czy mieszkaniu, w którym istotną rolę odgrywa jej wyposażenie.
 Najważniejsza jest odpowiednia ceramika sanitarna, która będzie dobrze spełniała swoją funkcję i pasowała do całej aranżacji wnętrza.
Wybór mamy duży, bo możemy zdecydować się na umywalkę i wannę
 vintage stylizowaną na art deco lub nowoczesną ceramikę i kabinę prysznicową. 
Wybrać możemy też dowolną baterię i kolor armatury.
Dopełnieniem sanitarnego wyposażenia są meble łazienkowe jak półki, wieszak na ręczniki, szafki czy komoda pod umywalkę. Wiele uwagi poświęcamy również na łazienkowe akcesoria i dodatki jak dozowniki na mydło, koszyki, pojemniki i organizery na kosmetyki 
i przybory łazienkowe. 
Jednak bardzo ważnym elementem wyposażenia łazienki są też grzejniki.
Grzejnik zapewnia nam komfort cieplny, co jest szczególnie istotne w takim pomieszczeniu jak łazienka. Możemy na nim szybko wysuszyć mokre ręczniki, ogrzać ręcznik czy szlafrok przed kąpielą. Nie ma nic przyjemniejszego po kąpieli jak ciepły ręcznik i szlafrok :). 
Nowoczesne grzejniki pełnią również rolę dekoracyjną. Cechuje je bogata kolorystyka 
i wzornictwo. Odznaczają się ciekawym, często innowacyjnym wyglądem. 
Mogą być drabinkowe, płaskie, pionowe, poziome, minimalistyczne. Przykuwać uwagę organiczną formą, inspirowaną przyrodą lub przypominać dzieło sztuki.
W łazience, gdzie dominuje minimalizm, industrialny klimat i stonowana kolorystyka dekoracyjny grzejnik może stać się główną ozdobą wnętrza. Dodatkowo grzejnik w żywym kolorze potrafi przełamać spokojną, stonowaną, a czasem nudną aranżacje wnętrza. Nowoczesna forma grzejnika bardzo dobrze komponuje się z całym wyposażeniem współczesnej łazienki. Dekoracyjny grzejnik sprawdzi się też dobrze w łazience vintage, w klimacie retro. 

Szara, prosta, naturalna, minimalistyczna łazienka
 do której świetnie pasuje grzejnik drabinkowy.



Drabinkowe grzejniki zwłaszcza w chromie sprawdzą
 się w skandynawskiej łazience black&white czy 
morskiej kolorystyce.


Grzejnik w żywym kolorze przełamuje monotonną 
i surową aranżacje wnętrza.

Płaska forma grzejnika dobrze komponuje się 
z całym nowoczesnym wyposażeniem łazienki.




Grzejnik w łazience nie musi się wyróżniać, może na
 pierwszy rzut oka być niewidoczny.


Albo wręcz przeciwnie stanowić małe dzieło sztuki.


W łazience retro sprawdzi się grzejnik w klimacie vintage.


Foto 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17


Przy wyborze wyposażenia łazienki warto więcej uwagi poświęcić grzejnikom. 
Obecnie grzejnik nie jest tylko zwykłym urządzeniem grzewczym. Możemy dobrać właściwy grzejnik do naszych potrzeb. Taki który będzie dobrze komponował się z całym wyposażeniem łazienki i będzie pasował do jej stylu.
Nowoczesny grzejnik jest też świetną dekoracją łazienki. Poprzez ciekawy design i kolor może odmienić całe wnętrze. 
Mnie marzy się grzejnik drabinkowy do łazienki, który świetnie wygląda i jest bardzo funkcjonalny.
Ciekawa jestem też waszej opinii na temat roli grzejnika w łazience.


Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających mój blog :)
Dziękuję wam pięknie za komentarze :)
Trzymajcie się ciepło :)

35 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post. Zdjęcie nr2 zaispirowało nas do myślenia o nowej surowej łazience :-)
    Wszystkie grzejniki bardzo fajne, trudny wybór, byłby :-)
    Pozdrowionka serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że Ci się podobają aranżacje i grzejniki :).
      Mnie również marzy się szara, surowa łazienka :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. hi dear Annia .. que lindas propuestas de baños ,, a mi me gustan bien clean

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :)
      Miło mi to słyszeć :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. Rewelacyjne pomysły na łazienki. Chyba jeszcze raz sobie pooglądam:)
    ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Natalko :)
      Miłego wieczoru Ci życzę :)

      Usuń
  4. Grzejnik to ważna sprawa,mój niestety do wymiany:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zwłaszcza w łazience :) Czyli trafiłam z tematem :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  5. Piękne grzejniki prezentujesz Aniu:) Najbardziej podobają mi się te w płaskiej formie:) Ściskam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cieszę się Doti :) Mnie marzy się drabinkowy, ale płaskie też są super :)
      Ciepło pozdrawiam :)

      Usuń
  6. O tak zgadzam się, że grzejnik to ważny element we wnętrzu. Stanowi element wystroju i często jednak razi w oczy w niektórych wnętrzach. Sama kupując kiedyś mieszkanie w łazience miałam ogromny biały drabinkowy grzejnik, który nijak pasował do koncepcji mojej łazienki. Wymieniłam go na prosty również drabinkowy, ale antracytowy. Ja osobiście uwielbiam grzejniki żeliwne na ozdobnych nóżkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, grzejnik musi pasować do aranżacji łazienki, nie może razić po oczach i w niej straszyć :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Uwielbiam prostotę tych grzejników. Są idealne!!
    Pozdrawiam cieplutko Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest w nich super, bo są nowoczesne, proste i pasują do różnych aranżacji :)
      Pozdrawiam Cię cieplutko Marysiu :)

      Usuń
  8. Masz piękna łazienkę, też chcę taka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze łazienki Ci się podobają, jednak żadna nie jest moja :))
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  9. Wybór ogromny. Lubię jak praktyczne przedmioty są ładne. Taki grzejnik grzeje,nie razi, a nawet zdobi i jeszcze można ręcznik wysuszyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą Gosiu w 100 %. Dla mnie jest to bardzo ważne, żeby przedmioty praktyczne były również dekoracyjne.
      Pozdrawiam Cię Gosiu ciepło :)

      Usuń
  10. Trzeba przyznać, że odjazdowe są te grzejniki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo mi miło i zgadzam się z Tobą :))
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  11. Nie wiedziałam, że można kupić takie grzejniki. Gdzie takie cuda można dostać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że mogłam dostarczyć Ci informacji o grzejnikach :) Takie grzejniki są dostępne u nas, np. na stronie http://mat-dom.pl/ jest duży wybór.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  12. A ja ciagle nie wiem jak ma wyglądać moja łazienka :( nie ma pomysłu, ale jedno wiem podłoga niech grzeje ale grzejnik na ścianie musi być, może to staroświeckie podejście, ale tutaj jest czarno na białym jaki potrafi być niepowtarzalny, to już nie tylko wisząca płyta to arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że w łazience musi być grzejnik, a obecnie mamy taki wybór, że każdy znajdzie coś dla siebie. Na blogu będę jeszcze nieraz pisała o łazienkach to może coś Cię zainspiruje.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  13. Świetne propozycje, ciężko wybrać ten najładniejszy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj potrafią zaskoczyć swoją urodą, ale niestety też ceną... ja wybieram oczywiście grzejnik Vintage :)
    Fajnego dnia!
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  15. Que lindas inspiraciones de baños ,, yo también tengo radiadores en el baño , son muy útiles para el invierno

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda, to niesamowicie, bardzo podobają mi się wszystkie pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie drewniana podłoga w łazience to genialny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy można dostać namiary na grzejniki widoczne na zdjęciach nr 2 i 4?

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie zdawałam sobie sprawy, że jest aż tyle opcji jeśli chodzi o grzejniki łazienkowe. Najbardziej podoba mi się ten pierwszy, trafia w moje gusta.

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie akurat haczyki też są, ale brakuje na ten moment na nich ręczników, bo jeszcze jakiś fajnych poszukuję i powiem Wam, że dość trudno znaleźć coś odpowiedniego. Szukam, sprawdzam i zastanawiam się co będzie najlepsze. Chciałabym w końcu kupić ręczniki, które jednocześnie będą pasowały do łazienki, ale też takie, które będą komfortowe i z dobrego materiału. Macie może jakieś swoje ulubione firmy? Z jakich propozycji, jeśli chodzi o ręczniki korzystacie najczęściej? Koniecznie musicie się pochwalić!

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy wpis. Pomocne informacje

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)