czwartek, 27 października 2016

Dynia w jesiennej aranżacji stołu

Witajcie :)

Dzisiaj kolejny jesienny temat, a mowa będzie o dyniach. 
A dokładniej, przedstawię wam pomysły na jesienną dekorację stołu, którego główną dekoracją jest dynia. 
Dynia jako dekoracja stołu może królować przez cały październik i listopad, nie jest tylko znaną ozdobą na Halloween.
Do aranżacji stołu możemy wykorzystać dynie różnej wielkości, i te większe i te bardzo małe.
Styl i klimat dekoracji stołu może być naturalny, w którym zestawimy dynie z kwiatami, innymi warzywami i darami jesieni. Białe dynie pięknie komponują się z hortensją, zielonymi warzywami jak jarmuż.
Pomarańczowe dynie cudownie współgrają z jarzębiną i czerwonymi owocami berberysu.
W odważniejszej aranżacji w stylu glamour dynie możemy pomalować na złoto lub srebro. 
 Dużą dynię możemy wykorzystać jako jesienny wazon na świeży bukiet kwiatów. 
Małe dynie świetnie prezentują się na wysokich świecznikach, wyeksponowane jak świece. Same również mogą pełnić rolę świeczników. Wystarczy w wydrążonej małej dyni umieścić mały tealight.
Dyniową dekorację stołu warto wyeksponować na tacy, w drewnianej szynce, w drucianym koszyku.
Dekoracja może być też swobodna i luźno leżeć na środku stołu. W aranżacji warto użyć patery, świeczniki i świece. Pamiętajmy, że dekoracja stołu musi pięknie prezentować się nie tylko w dzień, ale przede wszystkim wieczorem, dlatego tak ważne są świece.

Prosta, naturalna aranżacja w białym kolorze 
z zaskakującym elementem dekoracyjnym.
Mamy tu białe dynie, hortensje i poroże jelenia.



Hortensja znakomicie komponuje się z białymi dyniami. Tym razem są to dynie pomalowane na biało.



Dynie w towarzystwie innych warzyw i zielonych roślin.



W aranżacji warto zestawić też białe dynie z dyniami w kolorze 
pomarańczowym.
Foto 9 pinterest.com

Prosta, a efektowna aranżacja w kolorach jesieni.


Efektownie i glamour. Dynie zostały pomalowane na
 różowo i złoto. Większe posłużyły jako kwietnik, 
a mniejsze zostały wyeksponowane na świecznikach.

 Foto 13 desertgirlsvintage.blogspot.com

Dynia jako wazon na kwiaty wygląda bardzo dekoracyjnie.

Szyk i blask czyli złote dynie.


Małe dynie są również świetnym uzupełnieniem dekoracji stołu.

Pomysłów na aranżacje stołu, w których główną rolę dekoracyjną pełni dynia jest wiele.
Aranżacja może być bardzo prosta i naturalna lub wręcz odwrotnie pełna blasku i szyku jak styl glamour.
Mnie osobiście bardzo podoba się połączenie dyni z hortensją. Białe dynie mają swój urok. 
Ciekawa jestem, który pomysł wam się najbardziej podoba :).



Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Dziękuję wam pięknie za każdy komentarz i za waszą obecność na blogu :)
Udanego weekendu:)
   

27 komentarzy:

  1. Ja w tym roku mam białe. Poustawiałam je dosłownie w każdym zakamarku:)
    Piękne inspiracje. Można coś podpatrzeć:)
    uściski cieplutkie Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Natalko białe dynie bardzo mi się podobają :) A u Ciebie wyglądają pięknie :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. W życiu bym się nie spodziewała, że z dyni można zrobić takie piękne dekoracje! Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zakochana w pierwszej aranżacji! :)
    no może jeszcze w tej ze złotą dynią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podobają :))
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. Ojejku! ALeż to pięknie i wykwitnie wygląda ! Super inspiracja, super pomysł! Kurczę ! Też bym chciała zrobić sobie taką aranżację, jednakże w naszym domu jest to niemożliwe bo muszę trzymać minimalizm :( Buziam Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, przepiękne aranżacje. Kocham jesień,a dynie to właśnie jesień. :) Nie mam może aranżacji stolu, ale dynie są u mnie na porządku dziennym o tej porze roku. :) Ściskam i pozdrawiam cieplutko, Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wcześniej nie widziałam dyni w takiej odsłonie. Białe i różowe wyglądają efektywnie, ale mnie najbardziej podobają się te naturalne z pomarańczową skórką. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hola Ania querida , viene Hallowen ,, me gusta mucho esas ideas para decorar con calabazas

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe inspiracje! Ta pierwsza wymiata, ale i pozostałe są bardzo ciekawe. Czas chyba coś odgapić :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycające są te dekoracje. Pierwsze zdjęcie to mój zdecydowany faworyt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię dynie na stole jak i na talerzu :) Piękne aranżacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam napisać, że białe dynie zawsze spoko, a tu jeszcze różową widzę <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Różowa dynia CUDO!!!Wszystkie inspiracje są cudne!:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zainspirowałaś mnie i jestem w trakcie działań. Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne inspiracje! Dynie to wdzięczy temat!U mnie dynia w wydaniu białym już stoi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne pomysły na dekoracje , które warto wykorzystać teraz w ten jesienny czas :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. W tym roku wypatrywałam małych dyń do ostatniej chwili, ale nie dotarły :/ Chyba nastała u mnie moda na dynię XXL ;)
    Świetne kompozycje, aż miło popatrzeć :)szczególnie fajne te białe dynie :)
    Ściskam
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  17. Super aranżacje dla nas wybrałaś :).

    Muszę sobie kupić jakąś tacę ale jakąś inną fajną podstawkę ...

    U mnie dynie w tym roku są ozdobą balkonu. Bez żadnych dodatków, bo mam w różnych kolorach i kształtach :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne jesienne dekoracje:) U mnie też zagościły dynie:) Pozdrawiam Cię Aniu serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dynia jako elemnt ozdoby OK, ale nie wiem co Was wszystkich tak wzięło na te rogi. Dziwny trend.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne te dyniowe dekoracje. Szczególnie te bliskie naturze bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne te dyniowe dekoracje. Szczególnie te bliskie naturze bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)