niedziela, 15 maja 2016

Domowa toaletka, czyli sposób na własny salon piękności

Witajcie :)

Ostatnio zabrałam was w świat męskich wnętrz, a dokładnie do męskiej kawalerki, dlatego dzisiaj przygotowałam temat szczególnie bliski nam kobietom.
Tematem wpisu jest domowa toaletka, czyli pomysł jak urządzić u siebie własny, osobisty, kobiecy, mały salon piękności.
Każda z nas marzy o takim miejscu w domu, gdzie może trzymać swoje ulubione perfumy, kosmetyki, biżuterię. O miejscu w którym może spokojnie, bez pośpiechu zrobić makijaż, uczesać włosy, poprawić fryzurę czy zrobić manicure. Gdzie może stworzyć swoją własną, kobiecą przestrzeń z którą nie musi dzielić się ze swoim mężczyzną. 
Domowa toaletka to też miejsce w którym możemy przez chwilę poczuć się 
jak gwiazda filmowa.
Swój własny salon piękności najlepiej urządzić w sypialni, garderobie czy łazience.  
Nie musi być duży, ważne żeby miał właściwe meble i dodatki.
    Najważniejszym elementem wyposażenia jest toaletka z lustrem. 
Typową klasyczną, retro toaletkę, możemy zastąpić konsolą, a nawet biurkiem i osobnym lustrem. Tafla lustra powinna być duża i dobrze oświetlona. Gdy lustro nie stanowi elementu toaletki, można go powiesić na ścianie nad blatem konsoli. 
Istotnym elementem całości jest też wygodne siedzenie. Idealnym rozwiązaniem w domowym salonie piękności są funkcjonalne i wygodne fotele fryzjerskie. Przydadzą się też różnego rodzaju organizery, pudełeczka na kosmetyki, które ustawimy na blacie konsoli. 
Styl domowego salonu piękności może być klasyczny, paryski, glamour, mieć rockowy pazur czyli styl glamrock czy być nowoczesny. 
Gdy chcemy mu nadać charakter garderoby gwiazdy filmowej czyli makeup vanity to możemy zamontować lustro z oświetleniem w postaci żarówek LED.  
Ważne żeby nasza domowa toaletka pasowała do wnętrza w którym się znajduje 
i nam się podobała. 

Toaletka w paryskim klimacie, gdzie łączy się
 klasyka, szyk z nowoczesnym designem konsoli.
Dopełnieniem całości jest lustro w stylu makeup vanity.


W klasycznym dworskim, francuskim klimacie.

Nowoczesny, paryski szyk z dodatkiem vintage.

Domowa toaletka w stylu glamour, czyli blask i szyk.
Charakterystyczne dla glamour, metaliczne kolory
 jak złoto czy srebro.



Stonowana i jasna kolorystyka, czyli połączenie
 klasyki i współczesnego wnętrza.





Salon piękności jak dla gwiazdy filmowej.


Domowa toaletka wcale nie musi być duża.
Czasem wystarczy nieduży kąt w sypialni czy łazience, 
aby urządzić w nim takie miejsce.

  
Nawet zwykłe domowe biuro możemy przekształcić 
w domowy salon piękności.
Foto 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16

Warto w swoim domu urządzić kąt dla siebie, w którym możemy czuć się kobieco, gdzie możemy też się zrelaksować. Domowa toaletka jest wielofunkcyjna, warto ją wykorzystać nie tylko do robienia makijażu czy fryzury, ale też do relaksu z książką, czasopismem czy laptopem. 
Gdy nasza toaletka jest wyposażona w odpowiedni blat i wygodny fotel, to możemy nawet przy niej popracować na komputerze.
Ciekawa jestem czy wam Drogie dziewczyny marzy się taka toaletka czyli swój mały salon piękności. A może już macie u siebie w domu takie miejsce.
Bo mi marzy się bardzo :)



Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Dziękuję wam pięknie za komentarze :)
Udanej niedzieli i dobrego nowego tygodnia :)

   

46 komentarzy:

  1. Marzenie...a najlepiej we francuskim klimacie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się bardzo :) Nie mam niestety obecnie na nią nawet miejsca....
    Ta ostatnia jest super, w takiej szafce to by się pomieciło wiele skarbów kobiecych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :) Ja też nie mam obecnie miejsca, ale może w przyszłości uda mi się wygospodarować nieduży kącik na domową toaletkę :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Pięknie !!! Aniu cudowny kobiecy temat:) Ja nie mam takiej osobistej toaletki i trochę nad tym ubolewam...ale może i sobie coś zorganizuję:) Natomiast moja starsza córcia ma i widzę jak fajnie sobie tworzy przestrzeń wokół niej:) Może i ja kiedyś o tym napiszę...
    Pozdrawiam i miłego niedzielnego wieczoru Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :) To super, że Twoja córcia taką toaletkę posiada :).
      Teraz i Ty musisz sobie urządzić swoją :)
      Również ciepło pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)

      Usuń
  4. O Boziuuuuuuu!! jakie cuda piękne pokazałaś! Mnie się marzy toaletka już od paru lat niestety jednak w naszym wynajętym mieszkaniu nie ma na nią miejscą nad czym strasznie ubolewam bo chciałabym mieć taki swój kącik urody i makijażu. Jednakże kiedy bedziemy mieć już swój dom na własność nie ma bata , muszę ją wtedy mieć :) Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci tego Szymciu, abyś w swoim własnym domu miała upragnioną toaletkę :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Toaletka, a i owszem kiedyś miałam :) dziś jest w mojej głowie i na razie tam zostanie H ihihi jak miałabym wybierać to dla mnie ta francuzka :)
    Buziaki
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
  6. Toaletka, a i owszem kiedyś miałam :) dziś jest w mojej głowie i na razie tam zostanie H ihihi jak miałabym wybierać to dla mnie ta francuzka :)
    Buziaki
    Aga z Różanej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że zrealizujesz swój plan :))
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  7. Czarujące miejsca dla kobiet:) Ja wybieram ten w dworskim klimacie:) Miłego wieczoru Aniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba Doti :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. To prawda Gosiu :) Moje również :)
      Miłego wieczoru :)

      Usuń
  9. Piękne i jakie różne! Mnie najbardziej chyba odpowiada styl paryski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzenie... i żeby zawsze czekały tam na mnie kwiaty :)
    Uściski
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje marzenie... rozmarzyłam się:)
    ściskam kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Marzę o takim kąciku i może niedługo uda mi się spełnić to marzenie :)
    Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trudno się zdecydować, która fajniejsza. Dwie ostatnie mi się podobają najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też trudny wybór, bo z jednej strony chciałabym nowoczesną, skandynawską, a z drugiej klasyczną, paryską :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  14. Hola Ana querida ,, que lindos tocadores ,,me encantaron el primero y segundo ,,esoero que tengas un bendecido cimienzo de semana
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :)
      Cieszę się, że Ci się podobają. Mnie też bardzo podoba się pierwsza toaletka :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  15. Fajne inspiracje Aniu
    u mnie oczywiście na 1miejscu paryski szyk ale 3cie zdjęcie również mnie zauroczyło chyba przez to wielgachne okrągłe lustro. Tak trochę futuryzmem powiało ;)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paryski szyk zawsze kusi :))
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  16. Oj, każda kobieta powinna mieć, bez dwóch zdań :) Wszystkie piękne, ale francuskie mi najbliższe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie piękne aż trudno wybrać tą jedną. Marzenie,żeby mieć w domu.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne inspiracje pokazałaś. Ja zrobiłam sobie sama toaletkę ze starej przystawki do biurka:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeglądając Twój wpis próbowałam ustalić, które rozwiązanie chciałabym zastosować u siebie w domu, ale wszystkie są świetnie i nie potrafię wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, najbardziej podoba mi sie ta druga od końca, ja mam częściowo w sypialni i łazience, ale już sie przyzwyczaiłam:))Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie miejsce dla każdej kobiety jest na wagę złota :)
    Nie trzeba walczyć w łazience o lustro.
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, toaletki to marzenie każdej kobiety ( przynajmniej tak myślę). Ja też marzyłam o toaletce, i chociaż mamy własną sypialnię w domu jakoś nie mogłam znaleźć dla niej miejsca... skończyło się na marzeniach... ale Twoje propozycje baaardzo mi się podobają. :) Ściskam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  23. que lindos tocadores , me encanta los colores pasteles , todos muy romanticos

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczne te toaletki i sama nie wiem, która podoba mi się najbardziej. Najchętniej chciałabym mieć takich kilka:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Znacie salon www.bote.pl - korzystam z ich usług od wielu lat i jeszcze się nie zawiodłam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Te lustra wyglądają rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)