niedziela, 15 stycznia 2017

Szary denim w sypialni, czyli kolor roku w praktyce

Witajcie :)

Dzisiaj wracam do koloru roku, o którym wam pisałam na początku miesiąca tutaj.
Wybrany przez specjalistów Dulux szary denim to najlepsze połączenie nowoczesnych, uniwersalnych i modnych kolorów czyli szarego z niebieskim.
Szary denim pasuje do każdego pomieszczenia, a w szczególności do salonu i sypialni.
W dzisiejszym wpisie chcę wam pokazać ten kolor właśnie w sypialni. 
Szary denim jest spokojnym, głębokim kolorem, który dobrze wpływa na nasze samopoczucie, dlatego świetnie sprawdzi się w każdej sypialni.
Jest wręcz wymarzonym kolorem do sypialni w stylu skandynawskim, industrialnym, minimalistycznym, czy w stylu modern. Nie tylko w nowoczesnej aranżacji szary denim będzie się dobrze prezentował. Zestawiony z białą sztukaterią doda nowej energii klasycznym, paryskim wnętrzom czy sypialni w stylu glamour i vintage. 
Szary denim może być głównym kolorem sypialni zwłaszcza monochromatycznej. 
Świetnie komponuje się z bielą. To połączenie kolorystyczne najlepiej wybrać na kolory ścian naszej sypialni. Kolorem szary denim możemy pomalować jedną, główną ścianę 
w sypialni, a resztę ścian na biało. 
Meble, tekstylia i dodatki kolorystycznie możemy dobierać bez większych ograniczeń. 
Szary denim jest uniwersalnym kolorem, który doskonale komponuje się z żywymi, intensywnymi kolorami jak żółty, czerwony, pomarańczowy. Pięknie podkreśla pastelową paletę barw. Jest częścią chłodnej, spokojnej niebieskiej palety barw, więc idealnie współgra z błękitami i grantem. 

Nowoczesna, minimalistyczna sypialnia w kolorze szary denim.




W sypialni w klimacie bardziej klasycznym, neobarokowym, paryskim.
 Foto 4 pinterest.com


Nowoczesna sypialnia w stylu skandynawskim.


Foto 6-8 acupoflife.nl

Szary denim jest doskonałym tłem dla pasteli i żywych kolorów.



Foto 9-12 www.prchtg.nl

Szary denim to kolor, który zapewnia nam wiele możliwości aranżacyjnych. 
Jest kolorem nowoczesnym, odzwierciedlającym życie w wielkim mieście, ale i też kojarzącym się z domami nad morzem zwłaszcza Morzem Północnym.
Czyli łączy to co najważniejsze we współczesnych wnętrzach prostotę, naturę, nowoczesności i ponadczasowość. 
Mnie się ten kolor bardzo podoba, bo należy do mojej palety ulubionych kolorów. 
Podoba mi się w sypialni i chętnie widziałabym go w salonie i w łazience.
Ciekawa jestem czy wam podoba się szary denim w sypialni ?


Dziękuję wam pięknie za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Miłej niedzieli :)

30 komentarzy:

  1. Wchodzę, wychodzę i na powrót wchodzę sprawdzić czy tak samo pokaże mi ten kolor szary, bo u mnie wygląda jakoś inaczej :/. Szary kojarzy mi się z neutralnym kolorem, a ten co widzę to jakiś zimny. brrr... bardzo zimny, jaki jest ten kolor w rzeczywistości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szary denim jest spokojnym i głębokim kolorem, to połączenie szarego z niebieskim, z przewagą szarego. Ja akurat bardzo lubię takie kolory :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Właśnie ten kolor będzie dominował w moim mieszkaniu po remoncie. To świetna baza do różnych konfiguracji. Jest sporo odcieni i każdy znajdzie coś dla siebie. Mi najbardziej podoba się w odcieniach niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie pięknie :)
      To prawda, że jest świetną bazą do różnych aranżacji i innych kolorów :)
      Ciepło pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Super kolor, uwielbiam szarości.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, ale koniecznie ( dla mnie) w żółtym towarzystwie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Basiu, że uwielbiasz żółty :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  5. Interesujący i trudny zarazem kolor:-) Niby szary, a jednak nie. Ciekawa jestem jak wygląda w realu.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie to wygląda. Do tego okno mimo że niewielkie to daje dużo światła. U siebie chyba też takie będę mieć, tylko jeszcze czeka mnie ogólnie wycena okien i wtedy zdecyduję. Dzięki za inspiracje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje :) Gdybym nie była świeżo po remoncie pokoju to może bym się skusiła na któryś z tych kolorów na ścianie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny kolor. Myślę, że niejeden się na niego skusi.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie wygląda bardziej niebiesko niż szaro ale tez mi się podoba. Zwłaszcza Foto 4 pinterest.com - bajka, w połączeniu ze sztukaterią :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Szarości zawsze i wszędzie :). Pięknie na nim prezentują się wyraziste kolory.
    Ściskam, M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny szary z odcieniem niebieskiego:) Stanowi świetne tło aranżacyjne :) Pozdrawiam serdecznie Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogólnie byłam na nie - puki nie zobaczyłam zestawienia z moim ulubionym żółtym :)
    <3
    Już mnie masz! zakochałam się w tej parze kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szary denim bardzo dobrze prezentuje się w sypialni, podobnie jak niebieski. Takie kolory są teraz popularne, otrzymam taki w bezpośrednio w sklepie czy trzeba mieszać?

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo elegancka kolorystyka. Świetnie pasuje do tego duże łóżko i materac ekologiczny, prostota, wygoda i elegancja. Jak będę już na swoim to poważnie przemyślę tę kolorystykę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy szary denim będzie pasował do turkusowego (milton 12 turquoise)?

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam w sypialni wszystkie ściany pomalowane vanilia cream beckers, ale mam ochotę dać akcent tym kolorem i nie wiem czy będzie pasował do tego kremowe go koloru. Mogę prosić o podpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem bardzo zadowolony z farb firmy www.cromadex.pl dlatego regularnie tam zaglądam w poszukiwaniu nowych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Urządzam właśnie swoją sypialnię i zastanawiam się czy możecie mi podpowiedzieć, która z dostępnych tutaj https://dkwadrat.pl/pl/menu/meble/komody-1769.html komód będzie najlepszym wyborem do minimalistycznie urządzonego pomieszczenia? Macie jakieś pomysły i możecie mi coś podpowiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja właśnie zastanawiam się nad aranżacją swojej sypialni i chciałem się was zapytać co sądzicie o tym aby na jednej ze ścian przykleić jakąś tego typu https://www.fototapety24.net/ fototapetę. Powiedzcie mi co wy o tym sądzicie, waszym zdaniem to dobry pomysł?

    OdpowiedzUsuń
  20. Szanowna Pani, czy farba szary debin można pomalować szafę z plyty Mdf?

    OdpowiedzUsuń
  21. Jasne, że tak! Przecież odpowiednie "zrobienie" sypialni ma ogromny wpływ na komfort panujący we wnętrzu. Właśnie dlatego warto zajrzeć do https://www.filo-shop.pl/sklep/dla-dzieci/lozka-dzieciece/lozko-domek/lozko-domek-dla-dzieci-w-stylu-skandynawskim-barierki i pomyśleć o tym, by zakupić takie łóżeczka dla Waszych maluchów. To może być dla Was bardzo ciekawą opcją, sami sprawdźcie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzień Dobry. W mojej łazience w połączeniu z białymi klasycznymi płytkami wypadł znakomicie. Piękny równocześnie głęboki jak i stonowany.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)