środa, 15 marca 2017

Sposoby na przechowywanie butów

Witajcie :)

Dzisiaj kolejny post z nowego cyklu Organizacja i przechowywanie.
A tematem jego są buty, a dokładniej sposoby na ich przechowywanie. 
Każda z nas ma u siebie przynajmniej kilkanaście par butów. A wiemy, że my kobiety mamy słabość do butów :). Potrzebujemy ich na każdą porę roku, w tym butów na co dzień, eleganckich i sportowych.
Nie możemy oprzeć się szpilom, letnim sandałkom, balerinom, czy kolejnym botkom. 
W ciągu roku przybywają nam kolejne pary butów. Do tego jeszcze są buty męża i dzieci. 
I po pewnym czasie brakuje nam miejsca w szafie na kolejną parę butów.  
Wtedy warto zastanowić się nad nowym sposobem na ich przechowywanie. 
A sposobów na przechowywanie butów jest wiele, niektóre są ciekawe i kreatywne.
Najłatwiejszym sposobem na segregacje butów jest szafka na buty. Gdy szafka na buty jest już pełna, albo takiej szafki nie mamy, to wtedy szukamy innych rozwiązać.
Buty warto przechowywać w siedziskach i pufach z otwieranym schowkiem. 
Przydadzą się też drewniane skrzynie i skrzynki po warzywach i winie. Niezawodne są wszelkiego rodzaju stojaki i półki. Taki stojak można wykonać samemu z drewnianych półek czy palet. W tym celu sprawdzi się też stojak w postaci drewnianej drabiny.
Pomocne będą organizery na buty, które możemy powiesić na drzwiach szafy lub umieścić pod łóżkiem. W organizacji butów sprawdzą się również tekturowe, dekoracyjne pudełka, ładnie opisane lub ze zdjęciem danych butów. 
Tekturowe pudła można zastąpić również przezroczystymi pudłami z dobrej jakości plastiku.
Gdy mamy miejsce w garderobie to warto wydzielić na nasze buty osobne miejsce, najlepiej w postaci półek czy stojaków. W przedpokoju, korytarzu lub holu dobrym rozwiązaniem będzie dekoracyjny stojak czy wieszak.

Stylowa, retro, drewniana szafka, z przegródkami na
 buty.

Typowe rozwiązanie, szafka na buty. 

Stojak na buty z wykorzystaniem drabiny.

Stojak z pociętej rury PCV. Świetny pomysł na DIY.


Skrzynki po winie w stylu vintage. 

Metalowe i drewniane półki do wyeksponowania butów.


Dekoracyjne pudełka, opisane za pomocą zdjęć lub
 przezroczyste organizery.

Mobilny regalik na buty lub organizer do zawieszenia
 na drzwiach szafy.


Siedzisko ze schowkiem na buty.

Nowocześnie i industrialnie, czyli metalowy wieszak 
o ciekawym designie. 

Klasyczna garderoba z miejscem na dużą
 ilość butów, czyli marzenie każdej z nas.
Foto 16 bhg.com/blogs

Eko garderoba, zrobiona ze skrzynek po warzywach.
 Foto 17 sortra.com

Wiosna to czas kiedy przybywa nam butów. Ja ostatnio szukałam butów sportowych uniwersalnych, czyli i do biegania, na rower i piesze wycieczki. Duży wybór butów sportowych, znanych marek, w promocyjnych cenach znalazłam na http://1but.pl/.
Oprócz butów sportowych mają też tam buty na co dzień i na wieczorne wyjścia. 
I oczywiście torebki :)
Foto 18 http://1but.pl/

 Jak zawsze jestem Moi Drodzy ciekawa waszych opinii na temat sposobów na przechowywanie butów :)


Dziękuję wam pięknie za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)

Udanej drugiej połowy tygodnia :)


32 komentarze:

  1. Fajne jest z tą paletą. Muszę pooglądać i może mnie natchnie :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam dostarczyć Ci troszkę inspiracji :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    2. Ja cieszę się na pewno bardziej :D Ale w rzeczy samej zainspirowana zostałam :) Mąż mniej się cieszy bo to wiąże się z pracami domowymi ;) Przeżyje

      Usuń
  2. Pierwsza propozycja jest genialna! Pozdrawiam Aneczko kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe pomysły Aniu:) Szczególnie spodobało mi się to z rurami PCV:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka propozycji na prawdę przypadło mi do gustu. Chętnie bym wykorzystała pomysł z drabiną tylko miejsca mi brakuje ☺ za to od dawien dawna chcę zrobic zdjęcia butów by oznaczyć nimi pojemniki lecz ciągle brakuje mi na to czasu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba wolę jak buty nie stoją na wierzchu i są schowane, więc pomysł z ławeczką i skrzynkami mogłabym zaadoptować u siebie.
    Pierwszy pomysł jest za to bardzo stylowy. Większość z proponowanych przez Ciebie rozwiązań bardziej pasuje mi do garderoby (którą jednak trzeba mieć) i do sklepów z obuwiem.
    Pozdrawiam wiosennie - Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda ta klasyczna garderoba z bajecznie kolorowymi butami To prawda, że to marzenie każdej kobiety. Aniu pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne propozycje, wiele z nich bardzo mi się podoba, a szafeczka z pierwszego zdjęcia jest po prostu cudna. Bardzo bym taką chciała i to wcale niekoniecznie na buty :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie sie wydaje ze dluzej nie noszone bez pudelka bardzo sie niszczą:/ ja mam pod sufitem półk na szpilki ale to bardziej robi wrazenie bo ulubione jednak siedzą w swoich ,,garazach" i kazde pudlo z karteczką jakie buty w srodku:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szafka z palety i w niby rulonach rewelacja, ale ja chyba pomyslę nad ta na 2 zdjęciu, jest wysoka , wąska i pakowna....musze taką wyczaić:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Temat jak najbardziej dla mnie. Buty w domu moim to zmora, są wszędzie :-) Nie lubię kiedy stoją na wierzchu, więc jak nabardziej wszelkiego rodzaju szafki są przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile to trzeba mieć miejsca ....
    U mnie buty leżą w szafie w kartonach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo rewelacyjnych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. garderoba z drewnianych skrzynek - super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten pierwszy pomysł mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie buty powinny być schowane, chyba że to piękne czerwone szpilki to co innego :) świetne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niektóre z nich są naprawde fajne i ciekawe, a nawet inspirujące :))
    Pozdrawiam serdecznie Aniu

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest post dla mnie. Jestem chyba uzależniona, nie wiem jak to się dzieje, ale kiedy tylko wiedzę promocję, albo może to promocja widzi mnie ;)! kupuję nową parę butów i fakt faktem muszę je potem jakoś organizować, żeby nie pouciekały w siną dal :P
    Dzięki za nowe inspiracje :)!!
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  18. Ileż inspiracji :)
    Bardzo lubię porządkowanie rzeczy, każda musi mieć swoje miejsce.
    Ale jeśli chodzi o buty to wybieram klasyczną opcję szafki lub coś gdzie buty nie są widoczne.
    Pozdrawiam serdecznie i udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne pomysły :) Każda ma chyba z butami problem, zajmują dużo miejsca,a nie zawsze niestety ładnie to wygląda. Rurki PCV czekają u mnie już z rok, ale jak zwykle: szewc bez butów chodzi :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. GENIALNE!!!! "Stylowa, retro, drewniana szafka, z przegródkami na buty" to coś dla mnie. Chyba sobie taką sama zrobię... Dziękuje za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  21. Umarłam jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie.Nie wiem czy to nie jest stara,szafka katalogowa bez szuflad.Obłęd , normalnie obłęd;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Umarłam jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie.Nie wiem czy to nie jest stara,szafka katalogowa bez szuflad.Obłęd , normalnie obłęd;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jestem mega zadowolona z szafki z Ikea - wszystko co trzeba się w niej mieści! Jak na taką małą szafkę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne patenty! Nigdy bym nie przypuszczała, że zamiast klasycznej szafki na buty, która jest z reguły smutną koniecznością, można stworzyć ozdoby na miarę prawdziwych dzieł sztuki! Właściwe przechowywanie obuwia jest konieczne nie tylko ze względu na chęć utrzymania porządku w swoim domu, ale również w celu zapewnienia ich jak najdłuższej żywotności. W końcu nie po to wydajemy pieniądze na nowe pary butów, by przyczynić się do ich szybszego niszczenia przez ugniatanie w szafkach :) Powyższe pomysły są bezbłędne i prezentują rozwiązania pasujace do każdego stylu i powierzchni!

    OdpowiedzUsuń
  25. Buty muszą być pochowane, do kupienia online nawet jest szafka na buty z siedziskiem która nie tylko pomoże pochować obuwie to jeszcze ułatwi nam jego zakładanie https://otomeble.pl/meble-do-przedpokoju/szafki-na-buty-do-przedpokoju/szafki-na-buty-z-siedziskiem.html . U mnie taka szafka bardzo się przydaje, szczególnie przy dzieciach.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrym pomysłem jest również przechowywanie zabezpieczając je w folię stretch 3kg

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dużo pomysłów jak przechowywać w domu obuwie, na pewno każdy znajdzie odpowiedni dla siebie. Ważne aby o buty jeszcze odpowiednio dbać, jeśli szukacie najlepszych preparatów do pielęgnacji to na https://www.inco.pl/dzialalnosci/preparaty-do-obuwia takie znajdziecie. Produkt trzeba dopasować do rodzaju materiału z jakiego są wykonane.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)