niedziela, 12 marca 2017

Organizery na kosmetyki

Witajcie :)

Aranżacja wnętrz to nie tylko wykończenie ścian, podłogi, właściwie dobrane meble, tekstylia i dekoracje, to też dobra organizacja przestrzeni w której żyjemy.
Planowanie i organizacja są potrzebne nam w codziennym życiu, tego samego potrzebuje też nasz dom, by właściwie funkcjonował. 
Potrzebują tego w szczególności takie przedmioty codziennego użytku jak ubrania, kosmetyki, biżuteria, akcesoria kuchenne czy artykuły biurowe.
Ja w dzisiejszym poście chciałam skupić się właśnie na kosmetykach. 
Podstawowym elementem dobrej organizacji jest właściwe przechowywanie, a w tym celu niezawodne są wszelkiego rodzaju organizery.
Organizery na kosmetyki muszą być funkcjonalne, wygodne, ale i też dekoracyjne.
Najwięcej kosmetyków trzymamy na toaletce w sypialni i w łazience. Dlatego ważne jest, aby taki organizer był ozdobny i ładnie komponował się z całym wyposażeniem wnętrza.
Wybór w organizerach na kosmetyki mamy duży. 
Gdy chcemy, aby kosmetyki były odpowiednio wyeksponowane i stanowiły też część dekoracji, wtedy warto użyć do ich przechowywania przezroczyste organizery lub szklane, modne pojemniki, szkatułki i klosze.
Warto też sięgnąć po nietypowe rozwiązania jak wszelkiego rodzaju szklane słoiczki, porcelanowe kubki czy metalowe doniczki. Do wyeksponowania buteleczek perfum czy lakierów do paznokci może posłużyć nam np. stylowa patera czy taca.  
Przy dużej ilości kosmetyków przyda się uporządkowana szuflada w toaletce czy komodzie.
Niezawodnym sposobem na przechowywanie kosmetyków są kuferki kosmetyczne.
Kuferki mogą być małe i duże, rozkładane i mobilne, wyposażone w lustro, a nawet w specjalne oświetlenie. Tego typu kuferki kosmetyczne możemy znaleźć na stronie https://www.activeshop.com.pl/. Są tam też dostępne profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji ciała, akcesoria i urządzenia kosmetyczne.
Organizery na kosmetyki zapewniają nam porządek w kosmetykach i przyborach do makijażu. Każdy kosmetyk jest na swoim miejscu i w każdej chwili możemy po niego sięgnąć. Wszystko mamy pod ręką i możemy też zaoszczędzić czas.

Szklane, dekoracyjne i modne organizery na kosmetyki i akcesoria kosmetyczne.



Ciekawie i efektownie, patera i metalowe doniczki.


Organizery w modnej miedzi.


 Foto 5-7 amazon.com

Organizacja kosmetyków i przyborów do makijażu na toaletce.
Nowocześnie i kobieco.




W organizacji kosmetyków zawsze sprawdzi się szuflada, 
z odpowiednimi przegródkami.
 
Foto 8-13 katelavie.com

Kuferki kosmetyczne, przezroczyste, rozkładane i mobilne.




2 w 1, czyli kuferek i toaletka z lustrem i oświetleniem.
Foto 14-19 activeshop.com.pl

Wiele kosmetyków ma ozdobne i designerskie opakowania, a właściwie dobrany organizer tylko podkreśla ich walory estetyczne. 
Gdy mamy u siebie dużo kosmetyków, a nie mamy na nie miejsca w łazience i w innym pomieszczeniu, to wtedy sprawdzi się większy, rozkładany kuferek kosmetyczny.
Ja jestem zwolenniczką wszelkich organizerów, dlatego wraz ze zbliżającą się wiosną wprowadzam na blogu nowy cykl Organizacja i przechowywanie.
I już dziś zapraszam na kolejny post z nowego cyklu :)
Jak zawsze jestem ciekawa waszej opinii na temat organizerów na kosmetyki.



Dziękuję wam pięknie za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)

Dobrej niedzieli :)


28 komentarzy:

  1. Jak będe miał większe mieszkanie to sie przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno mniejszy kuferek się u Ciebie Łukaszu zmieści :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Świetne organizery, to taka rzecz, która zawsze się przydaje.
    Miłej niedzieli Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :)
      Tobie również Marysiu udanej niedzieli :)

      Usuń
  3. Uwielbiam lakiery do paznokci wyeksponowane w szkle. Jak wyremontuję sobie kiedyś łazienkę to sprawię sobie taką dekorację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery w szkle pięknie się prezentują :)
      Miłej niedzieli Alu :)

      Usuń
  4. Patera i doniczki by mi się przydały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przechowuję kosmetyki w szufladach. Podręczne w kwadratowej kosmetyczce. Ale tak sobie teraz myślę, że przydałby mi się taki kuferek. Miałabym wszystko w jednym miejscu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem jest to naprawdę bardzo przydatne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Te z pierwszego zdjęcia są piękne, stylowe i bardzo kobiece.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie to wszystko wygląda, szczególnie kuferki mi wpadły w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cała masa inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju, ale fajne inspiracje! Bardzo mi się podobają i to chyba wszystkie - nie wiadomo na co się zdecydować!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne inspiracje :)
    Porządek to ważna rzecz, która wpływa na odbiór całokształtu, a takie organizery są świetnym rozwiązanie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny wpis i podoba mi się, że będzie ich więcej :).

    Ciekawe propozycje. Rozbawiły mnie lakiery na paterze ala babeczki hihi.

    Też lubię wszelkiego rodzaju organizery :).
    Na pralce mam koszyczek z kosmetykami do twarzy. Na półce koszyczki z moimi i Pieronka kosmetykami. Oraz ozdobne pudełka z biżuterią i lakierami do paznokci :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację, że urządzanie wnętrz to nie tylko dobór mebli itd, ale i dobra organizacja nawet rzeczy drobnych.
    To co nam zaprezentowałaś na kosmetyki jest fantastyczne, z chęcią kilka rzeczy bym do siebie przygarnęła:)
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł na uporządkowanie kosmetyków:) Świetne organizery pokazałaś Aniu:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo oryginalne te organizery, ale dodają takiej harmonii, piękna i stylu. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja się rumienie, bo chociaż mam i komódkę z szufladkami, pojemniczki, szkatułki i nawet kuferek, to niestety i tak nie mam w nich porządku i wiecznie wszystkiego szukam :) Ale pocieszam się, ze nie jestem bałaganiarą, to tylko taki artystyczny nieład ;)
    Fajne propozycje, Aniu, pokazałaś, warto podejrzeć :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne pomysły i dużo inspiracji :) Dziękuję za odwiedziny, zapraszam częściej na mikaglo.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie inspiracje bardzo ciekawe, aczkolwiek jestem zwolenniczką "ukrywania" moich kosmetyków i wszystkie mam poskładane w drewnianym kuferku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczne są toaletki ale ja musze zadowolic sie kosmetyczką kuferkiem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zminimalizowałam ilość kosmetyków pielęgnacyjnych po tym jak założyliśmy filtr prysznicowy uzdatniający wodę - filtr prysznicowy z systemem kdf pomaga skórze utrzymać jej naturalne nawilżenie :) Natomiast ilość kosmetyków kolorowych pozostała stała ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na toaletce - wszystkie takie gadżety wyglądają rozkosznie - ja maluję się w łazience, a kosmetyki trzymam w pudełku z Ikea w szafce - lubię jak się nie kurzą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No niestety w organizacji najlepsza nie jestem i mam troszkę nieporządek w łazience, ale już próbuję znaleźć na to sposób. Podobno świetnie sprawdzają się organizatory, które można kupić w wielu sklepach. Spodobało mi się kilka organizerów na stronie https://emako.pl/pol_m_Przechowywanie_Przechowywanie_Organizery-1191.html . Z pewnością będą pasowały do mojej łazienki. Jednak najważniejsze to, aby pomogły zadbać o porządek.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)