sobota, 18 marca 2017

Pomysł na dekorację drzwi frontowych

Witajcie :)

Po dwóch organizacyjnych i porządkowych postach dzisiaj na blogu zdecydowanie zmiana tematu.
A będzie on dotyczył drzwi frontowych, wejściowych do naszego domu.
Drzwi frontowe są ważnym elementem każdego domu. To przez nie przechodzimy wielokrotnie w ciągu dnia i to one zapraszają naszych gości do środka.
 Dlatego warto zadbać o ich wygląd i walory dekoracyjne.
Urządzamy i dekorujemy nasze wnętrza, należy również pomyśleć o aranżacji wejścia do domu.
Drzwi frontowe możemy dekorować przez cały rok, nie tylko z okazji Bożego Narodzenia czy Wielkanocy.
Wiosna to czas kiedy możemy wreszcie pozwolić sobie na żywe rośliny i kwiaty w takiej dekoracji. Bezpośrednio na drzwiach dobrze prezentuje się efektowny wianek z kwiatami i wiosennymi akcentami.
Po obu stronach drzwi warto ustawić donice z sezonowymi kwiatami. Na kwietnik można wykorzystać też drewniane skrzynki, emaliowane balie czy wiosenne kalosze. 
Liczy się ciekawy pomysł i kreatywność.
Warto również zagospodarować przestrzeń nad drzwiami.
W tym celu pomocne będzie zadaszenie nad drzwiami frontowymi.
Gdy w naszym domu nie ma ganku, to wtedy sprawdzi się specjalny daszek nad drzwi wejściowe. 
Taki daszek sam w sobie jest dekoracyjny, podkreśla charakter i styl drzwi oraz całego wejścia do domu. Możemy dodatkowo wykorzystać go do zawieszenia doniczek z kwiatami, najlepiej płożącymi czy do stylowego oświetlenia.
Daszek jest również bardzo praktyczną i przydatną konstrukcją. Chroni drzwi wejściowe przed opadami deszczu, śniegu, a nawet gradu. 
Duży wybór nowoczesnych i tradycyjnych daszków możemy znaleźć na stronie https://www.metal-gum.com/. Są tam dostępne daszki klasyczne, proste, łukowe czy rynnowe. Mogą być wykonane z rożnych materiałów jak chociażby aluminium, szkło czy z pleksy. 

Dekoracyjny daszek, jako świetny element konstrukcji dla płożących się róż 
i innych kwiatów.








Foto 1-7 garden-requisites.co.uk

Daszek można udekorować wiszącymi doniczkami 
z kwiatami i stylowym oświetleniem.
 Foto 8 pl.pinterest.com

Foto 9 periodarchitectureltd.com

Wianek na drzwi z żywych, sezonowych kwiatów.

Nietypowe rozwiązanie, kalosze w roli kwietnika.

Przy wejściu do domu można wykorzystać w dekoracji latarenki, 
modne tablice kredowe.
 Foto 10-12 homedit.com

Nieodzowną dekoracją drzwi frontowych są donice z kwiatami.



Dla podkreślenia stylu vintage przydadzą się podniszczone, 
metalowe balie.

 Foto 13-17 homebnc.com

Wejście do domu jest ważną przydomową przestrzenią, która poprzez drzwi frontowe łączy się z naszym korytarzem czy holem.
Warto poświęcić jej więcej uwagi. To dodatkowa przestrzeń w naszym domu do ciekawych aranżacji. Wystarczy kilka roślin doniczkowych i już jest ładnie. 
Elegancji drzwiom frontowym dodaje klasyczny daszek zwłaszcza w połączeniu z różami.
O każdej porze roku przed drzwiami frontowymi może być pięknie. 
Ciekawa jestem czy wy Moi Drodzy też dekorujecie drzwi frontowe i przestrzeń 
wokół nich ?



Dziękuję wam pięknie za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Udanego weekendu :)


48 komentarzy:

  1. Bardzo fajne propozycje.Pomysł z tablicą i rowerem oraz z nieco zardzewiałymi doniczkami jest całkowicie w moim guście(fot. 8, 12,16,17).
    Pozdrawiam serdecznie.
    ps. W marcu chciałabym podarować Ci słoiczek w ramach mojego pomysłu SŁOIK Z NIESPODZIANKĄ. Jeśli zechcesz przyjąć go ode mnie - proszę prześlij mi swój adres do wysyłki na moją skrzynkę. Więcej szczegółów na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że znalazłaś coś dla siebie :) Mail już napisany i jeszcze raz dziękuję za tak miłą niespodziankę :))
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Fajne pomysły, szkoda, że nie mam swojego domku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam i też żałuję, że nie mogę "poszaleć" z wejściem do domu.
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  3. Ależ cudne propozycje, jak zawsze podoba mi się większość z nich :) U mnie zawsze wejście do domu jest przystrojone, zawsze są donice i kosze z kwiatami, drewno, kamień, latarenki i moje ukochane wianki :)
    Ściskam, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podoba mi się Twój pomysł na wejście do domu :) Chętnie zobaczyłabym je na zdjęciach :)
      Miłej niedzieli :)

      Usuń
    2. Jakiś czas temu wrzucałam fotki, chyba jesienią ... a może nawet przed dwoma laty ;) Za chwilę, jak tylko zamieszkają u mnie bratki, pokażę :D
      <3

      Usuń
  4. och! Trafiłaś w mój czuły punkt :)))) U mnie nie ma pięknego, wizytowego wejścia mimo, że uwielbiam piękne i zadbane wejścia. Mam wejście od północnej strony i nie mam pomysłu :( Tragedia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotka 9 jest interesująca...

      Usuń
    2. Więc może dostarczyłam Ci inspiracji :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
    3. No i lawina ruszyła... zaczęłam mężusiowi dziurę w brzuchu robić, obejrzał zdjęcia... :))))

      Usuń
  5. Zabezpieczenie drzwi przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi jest bardzo ważne. Fajnie wygląda połączenie stylowego daszku z podobnymi dekoracjami przed drzwiami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, nie mogę oczu oderwać, wyjątkowo piękne inspiracje :) Te daszki śliczne i urocze zaproszenie do wejścia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciszę się Dorotko, że Ci się podobają :))
      Pozdrawiam niedzielnie :)

      Usuń
  7. te kalosze jako kwietnik są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ten pomysł też bardzo się podoba :))
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  8. Czasami mam ochotę "zaszaleć" z drzwiami do mieszkania i ustawić jakąś dekorację. Coś mnie jednak powstrzymuje. W bloku taka dekoracja mogłaby szokować. Szkoda, że blokowe klatki są takie szare i bez wyrazu. Ale chociaż popatrzę na te piękne zdjęcia i oddam się marzeniom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mam :) Może kiedyś będziemy miały swój własny domek i wtedy będziemy mogły zrealizować swoje pomysły :) Życzę nam tego :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  9. Zawsze mi się podobały takie połączenie roślin i drzwi wejściowych. Dodaje to takiej magiczności i przytulności... Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :)
      Pozdrawiam ciepło i już do Ciebie zaglądam :)

      Usuń
  10. Wspaniałe Ispiracje Kochana !!! Dziękuję za to :) Ja się przeprowadzam niedługo po Ślubie i będe musiała coś sobie pokombinować :)BUziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiada się ciekawie Szymciu :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  11. maravilhosas fotos !!
    :o)
    http://elianeapkroker.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię zadbane wejście do domu, dużo mówi o mieszkańcach. Szczególnie podobają mi się wianki na drzwiach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wszelkie ozdoby przy wejściach. Zwłaszcza kwiatowe i stylowe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo piękne propozycje, jeżeli się mieszka w domu.. w bloku średnio można poszaleć, chyba że z napisem na wycieraczce ;) pozostawienie jakiś ozdób czy kwiatów może wiązać się z tym, że niestety znikną po czasie..

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, poruszyłaś baaardzo ciekawy temat dla mnie. Uwielbiam dekorować drzwi wejściowe do domu i juz nie mogę się doczekać by móc dekorować je u siebie w domu:). Wyniosłam to chyba z domu rodzinnego, bo mama zawsze dbała o to by wejście do domu było ukwiecone i ładne. W bloku jakoś nie ma tego zwyczaju, a i ciężko byłoby postawić doniczkę z żywymi kwiatami przy wejściu, bo zwyczajnie nie ma tam miejsca i wystarczająco światła. Ale przyznam, że raz na święta zaszalałam i ozdobiłam drzwi wiankiem z bańkami:)
    Teraz akurat jestem na etapie wyboru drzwi do domu i po wielu trudnościach pojawiło się światełko w tunelu, że będą one takie jak sobie wymarzyłam, czyli w ciekawym kolorze i podobne do tych, które pokazujesz na zdjęciach:) A teraz wracam do posta nacieszyć oko tymi cudnymi zdjęciami, które tam prezentujesz:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne inspiracje Aniu :)
    Z przyjemnością zrobiłam sobie przegląd. Dekoracje świetne, ale te drzwi...cudowne. A w szczególności miętowe. Po prostu cudeńko.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne dekoracje Aniu:) Ja też zawsze staram się, by wejście do domu ładnie wyglądało. Królują donice z kwiatami, ale też nie brakuje elementów typu latarenka, czy wianek:) Bardzo podobają mi się daszki, które prezentujesz:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie dekoracje super, ale kalosze NAJFAJNIEJSZE :D!
    Ściskam
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne dekoracje. miło się wita gości takim wejściem ozdobionym kwiatami, donicami... Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Drzwi wejściowe w otoczeniu tak pięknych róż na pierwszym zdjęciu... przepiękne.
    Pozdrawiam Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo wiosenne dekoracje, aż ma się ochotę wejść do środka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne są te daszki. Każde zdjęcie ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie ma to jak kwiaty, stanowią naturalną ozdobę domów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakbym mieszkała w domu, to na pewno miała bym ozdobione drzwi czy miejsce wokół nich :).

    Teraz jednak też staram się zawsze coś na drzwiach powiesić :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Raz że praktyczne bo przy otwieraniu drzwi nas nie zmoczy a dwa że bardzo fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście nie do każdego domu to pasuje, ale tutaj na zdjęciach rzeczywiście udało się to ładnie udekorować.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie dekoracje jakby takie mało polskie :) a szkoda bo u nas z reguły wszystko jeszcze smutne i ponure. Nie tylko w blokach ale i przed domami. Choć muszę przyznać, że wyjątki już coraz częściej się zdarzają. Myślę, że jesteśmy jeszcze mało odważni na takie dekoracje. Bardziej mi wyglądają na Francję, Włochy. Piękne są. Warto się takimi inspirować.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jestem teraz na etapie wyboru drzwi do nowo wybudowanego domu i bardzo podobają mi się szklane, dekoracyjne drzwi z https://lssystems.pl/ :) Myślę o ich zakupie. Poza tym, że świetnie się prezentują, to są też aukustyczne.

    OdpowiedzUsuń
  29. Uważam, że bardzo praktyczną i estetyczną formą dekoracji będzie zadaszenie drzwi. Można obejrzeć takie rozwiązania na stronie internetowej https://www.metal-gum.com/zadaszenia-drzwi.

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie wykorzystam te pomysły w praktyce

    OdpowiedzUsuń
  31. Super są drzwi wejściowe aleksandrów łódźki

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)