środa, 22 marca 2017

Wiosna w salonie

Witajcie :)

W pierwszych dniach astronomicznej wiosny przychodzę do was Moi Drodzy z wiosennymi dekoracjami z mojego salonu (pokoju dziennego).
Moje wiosenne akcenty to przede wszystkim kwiaty.
Nie wyobrażam sobie wiosny bez tulipanów i hiacyntów, żonkili i innych cebulowych roślin.
Ja wybrałam tulipany i hiacynty, bo to moje ulubione wiosenne kwiaty.
Na komodzie pojawił się bukiet czerwonych tulipanów w starym, kryształowym wazonie.
W kącie, na małym stolików królują fioletowe hiacynty. Do tego kilka turkusowych dodatków w postaci serwety i serduszka-zawieszki. Serduszko uszyłam sama, ręcznie :). Charakteru vintage całej aranżacji dodaje osłonka z motywem lawendy i ptasia klatka.
Na kanapie też wiosenne zmiany. Pojawiły się dwie nowe poduszki : granatowa w modne gwiazdki i czarno-biała w zygzaki.

Wiosenny kącik przy oknie, pod wiszącą witryną. 
Tu dominuje fiolet i turkus.









Bukiet czerwono-żółtych tulipanów na komodzie.




Nowe poduszki na kanapie. 





Foto 1-18 są mojego autorstwa i są moją własnością.

Wiosna to moja ulubiona pora roku, cieszę się że już do nas zawitała. Chociaż w tym roku przywitałam ją z mocnym przeziębieniem. Grypa ominęła mnie zimą, ale dopadła mnie 
w marcu. 
Zdjęcia wyszły ciemne, gdyż za oknem brakuje słońca i jest bardzo ponuro. Mam nadzieję, że na dniach wreszcie zrobi się słonecznie :).  



Dziękuję wam pięknie za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)

Udanego pierwszego tygodnia wiosny :)


42 komentarze:

  1. Uwielbiam wiosenne kwiaty! U mnie również goszczą tulipany i hiacynty, z przydomowej wierzby ucięłam również kilka gałązek z puchatymi kotkami. :) Piękne poduszki - szczególnie urzekła mnie ta w gwiazdki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham hiacynty. Nie umiem przejść obok nich obojętnie. Piękny kolor, śliczna wiosna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. Twoje poduchy bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ze względu na intensywny zapach żonkili i hiacyntów nie mogę mieć ich w domu, dobrze, że tulipany mnie nie drażnią i bzy :D
    Ciągle przyglądam się twoim poduszkom... ;)
    buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tulipany są też piękne i mają subtelny zapach :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  5. Wiosenna atmosfera w domu to ten jeden z najważniejszych kroków by pożegnać zimę i powitać słoneczko. :) Bardzo piękna kolorystyka w granatach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna sówka na tej poduszce jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie uwierzysz,ale patrząc na Twoje hiacynty poczułam ich Zapach:) Wiem, że nie wszyscy lubią ten ich intensywny zapach ale ja lubię bardzo:) Zgadzam się z Tobą, że na wiosnę trzeba wprowadzić do mieszkania wiosenne akcenty i kwiaty, które szczególnie teraz tak cieszą. Ja robię dokładnie to samo:) Poduszki śliczne, szczególnie wpadła mi w oko ta niebieska w gwiazdki i serduszko:) Dużo zdrówka życzę i słoneczka też:)! U nas dziś okropnie leje deszcz:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Elu :) U mnie wczoraj też padało, a dzisiaj nadal bardzo ponuro.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  8. Pięknie :)
    Śliczny kolor hiacyntów.
    No i poduszeczka sówka oczywiście najlepsza :)
    Uściski serdeczne i wiosenne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kącik z hiacyntami pięknie komponuje się kolorystycznie. Uwielbiam te kwiaty, jednak mają tak intensywny zapach, że zaraz po zakwitnięciu wynoszę na balkon. Poduszki są obłędne, wszystkie mnie zachwyciły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Alu :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  10. Piękna aranżacja z hiacyntami, a tulipany na zdjęciu mają cudny kolor. Poduchy naprawdę świetne.
    Aniu, również miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Moniko :)
      Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

      Usuń
  11. Cudną masz wiosnę <3
    U mnie identyczne 2 hiacynty :D Tak pachną, że muszę je przenosić, bo czasami aż zbyt mocno :D
    Uściski, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Moje też przenoszę :))
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  12. Jak ja lubie te wiosenne kwiatki... Zawsze poprawiają mi samopoczucie:) Pięknie Aniu u Ciebie i te podusie są cudne.
    Niech to będzie wspaniała wiosna! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby taka była Natalko :))
      Dziękuję i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  13. Poduszka w sowę jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie również królują wiosenne kwiaty:) Piękne poduchy rozsiadły się na Twojej kanapie Aniu:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak pięknie jest u Ciebie Kochana ! Zachwycam sie każdym szczegółem! Uwielbiam hiacynty i tulipany i to własnie u mnie wiosną też goszczą w domu. W Tym roku kupię je jak się wporwaziwy do nowego domu. Już nie mogę się doczekać :) Buziaczki ślę Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo Libię takie wiosenne akcenty w mieszkaniu, u Ciebie te pierwsze kwiaty bardzo fajnie zgrywają się z kolorem ściany :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiosna to i moja ulubiona pora roku. Oby słońca nam przybyło. Tylko zmiana czasu jest dla mnie absurdem.
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje hiacynty też rozgościły się w takiej samej doniczce :):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia. Hiacynty przywołują wiosnę :))
    Poduszki super. Szczególnie ta czarno-biała.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Już czuję zapach tych cudnych kwiatów...! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniale te kwiatki wyglądają! I podusie jakie śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Żywie kwiatki w domu są zawsze super! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka cudna taca pod hiacyntami :) a klatka ze świecami no zakochałam się :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)