niedziela, 26 marca 2017

Tapeta w palmowe liście, modny akcent we wnętrzu

Witajcie :)

Wiosna to czas kiedy przyroda budzi się do życia. Zanim się zdążymy obejrzeć, 
na drzewach pojawią się młode, zielone liście. 
Motyw przyrody od zawsze zajmował istotne miejsce w aranżacji wnętrz. 
W tym roku szczególnie projektanci umiłowali sobie kolor zielony i motywy rośline.
Tak jak już wam pisałam, kolorem roku, który ma dominować we wnętrzach, w modzie 
i wzornictwie komercyjnm jest kolor greenery, czyli jasno zielony.
Kolor zielony to przede wszystkim kolor roślin liściastych. 
W ostatnim czasie bardzo modnym wzorem stał się motyw egzotycznych liści palmowych. 
Wzór ten najczęściej możemy spotkać w postaci tapet ściennych.
Taka tapeta na ścianie pozwala nam na wprowadzenie do naszego wnętrza powiewu świeżości, energii i egzotyki.
Zielona ściana dobrze wpływa też na nasze samopoczucie, pozwala lepiej wypocząć we własnym domu.
Tapeta w palmowe liście dobrze komponuje się z białymi i szarymi ścianami. 
Pasuje do nowoczesnych, skandynawskich, surowych wnętrz. Jak i do wnętrz bardziej klasycznych, retro z lat 50-60 i do kolonialnych.
Doda kolorytu każdemu salonowi, zwłaszcza klasycznemu. Wprowadzi świeży powiew 
w jadalni. Jest świetnym rozwiązaniem do domowego biura i gabinetu. Zielone liście przyniosą ulgę zmęczonym oczom, po pracy na komputerze.
Tapeta pozwoli na stworzenie egzotycznego klimatu w sypialni przeniesionego prosto z Bali czy domowego spa w łazience.
Jednak tapety w liście palmowe to nie tylko kolor zielony. Są już dostępne tapety w kolorze czarno-białym, szarym, a nawet złotym.
Więc każdy znajdzie coś dla siebie. A gdy nie planujemy zakupu tapety, zawsze poztają nam poduszki w palmowe liście.

Intensywna zieleń liści pięknie komponuje się z czarno-białym 
wyposażeniem wnętrza czy z dodatkiem modnego złota i miedzi.


 Foto 1-2 etsy.com


 Foto 3-4 barkerandstonehouse.co.uk

Zielone liście idealnie pasują do każdego rodzaju drewna.


Biały nowoczesny korytarz zyskuje z tapetą w palmowe liście.

Liście palmowe w czarno-białym wydaniu.
Foto 5-8 aventuredeco.fr

Zielona ściana, idealna dla botanicznych aranżacji.

Tapeta w egzotyczne liście, to nie tylko liście palmy. Mogą to być również 
liście bananowca. Liście także tworzą niesamowity wzór 
z egzotycznymi kwiatami.






Foto 9-16 amazon.fr

Foto 17 blog.templeandwebster.com.au

Obok tapety w tropikalne palmowe liście nie da się przejść obojętnie. Nie kojarzy nam się ona już tylko z egzotycznym hotelem czy salonem spa. Zyskuje ona coraz większą rzeszę zwoleników. Jest świetną dekoracją dla osób lubiących elegację, klasykę i retro, jak i dla miłośników nowoczesnych trendów i designu.
Taka tapeta pozwal nam stworzyć własny, tropikalny, botaniczny kącik w naszym domu.
Ja jestem oczarowana tapetami w egzotyczne liście. Uwielbiam motyw przyrody i taką tapetę mogłabym mieć u siebie na jednej ze ścian. 
Ciekawa jestem co wy Moi Drodzy sądzicie o takiej tapecie :)



Dziękuję wam pięknie za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Dobrego nowego tygodnia :)


37 komentarzy:

  1. Wiem, że to ostatnio bardzo modny motyw ale niestety nie dla mnie.
    Pozdrawiam ciepło i życzę miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że nie każdemu przypadną do gustu :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Piękne !!! Mam podobną tapetę i motywy ozdobne w swoim własnym domu. Do tego złote dodatki i jestem zachwycona. Cudownie czuję się w takich wnętrzach, a najfajniejsze jest to, że jak planowałam remont u siebie to nie wiedziałam że zieleń i motyw roślinny będzie trendem tego roku:)
    Pozdrawiam Cię Aniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć. I na pewno tapeta u Ciebie prezentuje się pięknie :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. Ciekawie to wygląda i zieleń faktycznie jest relaksująca. Wystarczy popatrzeć na taką tapetę i już się odpoczywa :)
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio szukam zielonego, gdzie się da. Otaczam się roślinami, wprowadzam niewielkie zielone akcenty. Zieleń dobrze na mnie działa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, zieleń dobrze wplywa na nasz organizm :)
      A do tego jest obecnie bardzo trendy :)
      Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

      Usuń
  5. Te czysto zielone, naturalne, najbardziej mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądają. Zwłaszcza spodobał mi się korytarz :).

    Jednak w moim mieszkaniu nie znalazłyby zastosowania ... są zbyt pstrokate i, gdzie powiesiłabym moje hafty (których jeszcze nie mam hihi) :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że Ci się podobają :) A haftów jestem ciekawa :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  7. Bardzo energetyczny wiosenny akcent, sama nie wiem czy bym się zdecydowała, ale jest moc :D!
    Ściskam
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz bardziej jarają mnie takie tapety - miała być szara w kropki ale decyzja nie jest jeszcze podjęta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jaką wybierzesz :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Na zdjęciach, które pokazujesz jak zwykle wszystko pięknie wygląda ale przyznam się szczerze, że jakoś nie widzę tego u siebie w domu. Nie wiem dlaczego, bo generalnie bardzo lubię zieleń. Może jeszcze się za mało "opatrzyłam":) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tapeta jest odważna i na pewno nie dla każdego. Jedna ściana, nawet nieduża w białym czy szarym pokoju może być fatastyczną dekoracją wnętrza.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  10. Efektowne tapety dla lubiących duże motywy:) Nadają wnętrzu niepowtarzalny charakter. Ściskam !

    OdpowiedzUsuń
  11. A jak to działa w przypadku zabrudzeń albo zarysowań ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne, taki spokój bije z tych tapet :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe inspiracje :) podobają mi się takie tapety

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne wzory! widzę takie listki w kuchni... :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze wiem, że są ostatnio popularne ale to kompletnie nie mój klimat :) Ja kocham pastele, drewno i surową cegłę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej mi się podoba ta pierwsza tapeta. Uważam, że jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe wzory :) Tapety wyglądają elegancko i pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Niewątpliwie, tapeta w palmowe liście doskonale ozdobi nie jedno pomieszczenie. A może warto postawić na fototapety 3d ? Dostępne wzory jak i bogata kolorystyka sprawia, że każdy znajdzie najbardziej odpowiednią dla siebie fototapetę. Wszystko to za bardzo rozsądną cenę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam to rozwiązanie - u mnie fototapety także się świetnie sprawdzają :)

      Usuń
  19. Uwielbiam ten motyw! Na ubraniach, dodatkach, no i we wnętrzach! :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Alę piękne tapety w kwiaty :-). Cudo

    OdpowiedzUsuń
  21. te tapety to petarda. niedługo będę robić remont sypialni, chyba wykorzystam ten pomysł ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)