środa, 29 marca 2017

Wiosenny bukiet forsycji i wierzbowe bazie

Witajcie :)

Wreszczcie przyszła do nas prawdziwa wiosna, zrobiło się ciepło, a w weekend ma być na termometrze 20 stopni Celcjusza. 
Na taką wiosnę każdy z nas czekał i taka wiosna nas cieszy.
Dla mnie prawdziwy początek wiosny to ten moment kiedy zaczyna kwitnąć forsycja.
Od dziecka uwielbiam ten krzew z żółtymi, słonecznymi kwiatami. Kiedy większąść roślin budzi się dopiero z zimowego snu, forsycja jako pierwsza obsypana jest żótymi kwiatami. Forsycja doczekała się nawet piosenki "Forsycje" w wykoniu Michała Bajora. Artysta śpiewa w utworze słowa Leszka Długosza "Jak płonie krzew forsycji, wśród nagich, wiosennych drzew..."
Na mojej komodzie w salonie zagościł już pierwszy, tej wiosny bukiet forsycji. 
Forsycje umieściłam w starej, orginalnej butelce po śmietanie. Bukiet dobrze komponuje się ze skandynawską aranżacją komody. Żółty kolor ładnie współgra z szarą ścianą, 
z czarno-białymi i turkusowymi dodatkami oraz ze złotymi akcentami.
Bukietowi forsycji towarzyszy bukiecik z wierzbowych bazi.
Dla podkreślenia charakteru vintage umieściłam bazie w retro, ćmielowskim, porcelanowym wazoniku.
Chociaż mam też drugi warant tej aranżacji, czyli bazie w skandynawskim domku, 
w szkalanej probówce.

Bukiet forsycji na komodzie w skandynawskiej aranżacji z dodatkiem vintage.




Forsycja w towarzystwie bazi w retro, ćmielowskim wazoniku.





Drugi wariant aranżacyjny, czyli bazie w skandynawskim domku 
ze szklaną probówką.




Foto 1-14 są mojego autorstwa i są moją własnością.

Oba warianty mi się podobają i znająć siebie na pewno będę je przestawiała :).
Ćmielowski wazonik dobrze prezentuje się też w innych miejscach, np. na stoliku przy ścianie.



Dziękuję wam pięknie za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Udanej drugiej połowy tygodnia :)


63 komentarze:

  1. Śliczne są forsycje, bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosty wazonik idealne podkreśla urok żółtych kwiatów.
    Masz rację - wiosnę nie tylko widać ale i czuć już w powietrzu.
    Pozdrawiam wiosennie 🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. kwiaty tak pięknie odmieniają wnętrze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, ten domeczek mnie zachwyca :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach wiosny wdziera się oknami do domów, to wspaniałe uczucie. Przypomniałaś mi, że miałam wybrać się po bazie :) Forsycji już dawno nie widziałam na żywo;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie u Ciebie, bardzo ciekawe kompozycje do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie to wygląda Kochana ! Ja uwielbiam dekoracje z kwiatów więc trafiłaś w mój gust :) Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Butelka po śmietanie ach co to były za czasy :))))))
    Bardzo fajne aranżacje Aniu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. aż człek się raduje sam na widok tego cud żółtego badyla pełnego kwiecia wiosennego:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, wiosenne bukieciki Aniu:) W moim ogrodzie forsycja zakwitnie lada dzień, już się nie mogę doczekać. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Siła i urok tkwi w prostocie. Nie przekombinowane, w otoczeniu gustownych dodatków, naturalne skarby przyrody bronią się same. Znów mi przypomniałaś, że ja też mam te domki, gdzieś schowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie również od kilku dni stoi w wazonie forsycja. Przywiozłam ją od mamy z ogródka i podobnie jak bzy, kojarzy mi się z dzieciństwem:) U Ciebie z baziami i drewnianym domkiem wygląda uroczo. Pozdrawiam wiosennie już:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, ze tak krótko kwitną.

    OdpowiedzUsuń
  14. Proste i piękne, uwielbiam takie bukiety.
    Forsycja i bazie to obowiązkowe wiosenne dekoracje.
    Uściski Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też miałam już gałązki forsycji w domu, a nawet magnolii:) Wiosna jest piękna, pod każdym względem:)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dawno nie widziałam forsycji, jej! Piękne! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie, wiosennie i uroczo :) Forsycja pasuje praktycznie do każdego wnętrza i każdej aranżacji zwłaszcza jak chcemy im nadać wiosenny akcent :) Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale się u Ciebie wiosennie zrobiło :)
    Lubię te krzaki - muszę sobie też jedną gałązkę upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham takie naturalne propozycje i również stawiam na takie bukiety.

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się coś takiego! Jesienne propozycje też są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna propozycja! Kocham forsycje!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham naturę jako dekorację domu. Warto rozglądać się na okolicznych polach za kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie ukrywam, że bardzo lubię takie kompozycje. Naturalne dekoracje są piękne!

    __
    http://klubkobiety.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie, że macie w swojej okolicy miejsca, aby takie kwiaty pozrywać.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)