środa, 29 marca 2017

Wiosenny bukiet forsycji i wierzbowe bazie

Witajcie :)

Wreszczcie przyszła do nas prawdziwa wiosna, zrobiło się ciepło, a w weekend ma być na termometrze 20 stopni Celcjusza. 
Na taką wiosnę każdy z nas czekał i taka wiosna nas cieszy.
Dla mnie prawdziwy początek wiosny to ten moment kiedy zaczyna kwitnąć forsycja.
Od dziecka uwielbiam ten krzew z żółtymi, słonecznymi kwiatami. Kiedy większąść roślin budzi się dopiero z zimowego snu, forsycja jako pierwsza obsypana jest żótymi kwiatami. Forsycja doczekała się nawet piosenki "Forsycje" w wykoniu Michała Bajora. Artysta śpiewa w utworze słowa Leszka Długosza "Jak płonie krzew forsycji, wśród nagich, wiosennych drzew..."
Na mojej komodzie w salonie zagościł już pierwszy, tej wiosny bukiet forsycji. 
Forsycje umieściłam w starej, orginalnej butelce po śmietanie. Bukiet dobrze komponuje się ze skandynawską aranżacją komody. Żółty kolor ładnie współgra z szarą ścianą, 
z czarno-białymi i turkusowymi dodatkami oraz ze złotymi akcentami.
Bukietowi forsycji towarzyszy bukiecik z wierzbowych bazi.
Dla podkreślenia charakteru vintage umieściłam bazie w retro, ćmielowskim, porcelanowym wazoniku.
Chociaż mam też drugi warant tej aranżacji, czyli bazie w skandynawskim domku, 
w szkalanej probówce.

Bukiet forsycji na komodzie w skandynawskiej aranżacji z dodatkiem vintage.




Forsycja w towarzystwie bazi w retro, ćmielowskim wazoniku.





Drugi wariant aranżacyjny, czyli bazie w skandynawskim domku 
ze szklaną probówką.




Foto 1-14 są mojego autorstwa i są moją własnością.

Oba warianty mi się podobają i znająć siebie na pewno będę je przestawiała :).
Ćmielowski wazonik dobrze prezentuje się też w innych miejscach, np. na stoliku przy ścianie.



Dziękuję wam pięknie za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Udanej drugiej połowy tygodnia :)


26 komentarzy:

  1. Śliczne są forsycje, bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosty wazonik idealne podkreśla urok żółtych kwiatów.
    Masz rację - wiosnę nie tylko widać ale i czuć już w powietrzu.
    Pozdrawiam wiosennie 🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. kwiaty tak pięknie odmieniają wnętrze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia, ten domeczek mnie zachwyca :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach wiosny wdziera się oknami do domów, to wspaniałe uczucie. Przypomniałaś mi, że miałam wybrać się po bazie :) Forsycji już dawno nie widziałam na żywo;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie u Ciebie, bardzo ciekawe kompozycje do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie to wygląda Kochana ! Ja uwielbiam dekoracje z kwiatów więc trafiłaś w mój gust :) Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Butelka po śmietanie ach co to były za czasy :))))))
    Bardzo fajne aranżacje Aniu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. aż człek się raduje sam na widok tego cud żółtego badyla pełnego kwiecia wiosennego:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, wiosenne bukieciki Aniu:) W moim ogrodzie forsycja zakwitnie lada dzień, już się nie mogę doczekać. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Siła i urok tkwi w prostocie. Nie przekombinowane, w otoczeniu gustownych dodatków, naturalne skarby przyrody bronią się same. Znów mi przypomniałaś, że ja też mam te domki, gdzieś schowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie również od kilku dni stoi w wazonie forsycja. Przywiozłam ją od mamy z ogródka i podobnie jak bzy, kojarzy mi się z dzieciństwem:) U Ciebie z baziami i drewnianym domkiem wygląda uroczo. Pozdrawiam wiosennie już:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Proste i piękne, uwielbiam takie bukiety.
    Forsycja i bazie to obowiązkowe wiosenne dekoracje.
    Uściski Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też miałam już gałązki forsycji w domu, a nawet magnolii:) Wiosna jest piękna, pod każdym względem:)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dawno nie widziałam forsycji, jej! Piękne! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie, wiosennie i uroczo :) Forsycja pasuje praktycznie do każdego wnętrza i każdej aranżacji zwłaszcza jak chcemy im nadać wiosenny akcent :) Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale się u Ciebie wiosennie zrobiło :)
    Lubię te krzaki - muszę sobie też jedną gałązkę upolować :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)