wtorek, 11 lipca 2017

Komfort snu czyli materac ekologiczny

Witajcie :)

Dziś zabieram was do sypialni, a dokładnie do łóżka :) 
Na sen poświęcamy 1/3 naszego życia. Jest on podstawą prawidłowego funkcjonowania naszego organizmu.
Jak wiemy, sen ma ogromny wpływ na nasze zdrowie, samopoczucie i na nasz wygląd. Zdrowy sen pozwala nam wypocząć i "naładować baterie" na nowy dzień. Dodaje nam energii i zapewnia dobry humor z samego rana. Wpływa na wygląd skóry i włosów. 
Pozwala zregenerować cały organizm. 
Jest wiele czynników wpływających na zdrowy i właściwy sen. Wśród nich ważną rolę odgrywa łóżko, a zwłaszcza materac. 
Dobrze dobrany materac powinien gwarantować nam komfortowy sen, właściwe podparcie dla sylwetki, odpowiednie dopasowanie do ciała, redukcję punktów nacisków i odciążenie mięśni. 
Polskim producentem wysokiej jakości materacy jest na pewno firma PlantPur
W swojej ofercie ma trzy modele materacy, które zostały wyprodukowane z pianki zawierającej do 50% olei roślinnych. Dzięki czemu została obniżona do minimum ilość substancji szkodliwych, ropopochodnych, które mogą przedostawać się do naszego organizmu podczas snu z materaca. Każdy materac posiada warstwę tkaniny antybakteryjnej, która jest pokryta probiotyczną warstwą, dzięki temu skutecznie zwalcza grzyby, bakterie i roztocza w naszym łóżku. Materac od PlantPur to materac ekologiczny. Założeniem firmy jest połączenie ekologii, innowacyjności z komfortem snu.
Oba modele materacy PlantPur Natural i PlantPur Composite to produkty medyczne klasy pierwszej. Dlatego mogą być używane jako materace rehabilitacyjne, działające profilaktycznie i wspomagająco przy leczeniu chorób kręgosłupa, przy osteoporozie.
Każdy materac składa się z dwóch części - bazy materaca oraz tzw. topu, czyli materaca nawierzchniowego przypinanego do bazy zamkiem błyskawicznym. Dzięki temu możemy szybko wyprać wierzchni pokrowiec, który jest najbliżej naszego ciała podczas snu. 
W produkcji materacy używane są  materiały o wysokich gramaturach, niezawierających sztucznej waty, która nie przepuszcza powietrza. Pokrowce są szyte z dzianiny celulozowej, produkowanej z odpadów drewna bukowego. W materacach PlantPur możemy znaleźć lecznicze ekstrakty z aloesu, ekstrakt oliwy z oliwek czy olej kokosowy.
Trzeci model PlantPur Baby jest przeznaczony do łóżeczka dziecięcego w wieku niemowlęcym.
Wszystkie materace są elegancko wykończone i możemy je dobrać do każdego rozmiaru łóżka, nawet do niestandardowego.  

Ekologiczne, zdrowe materace od PlantPur.





Budowa materaca PlantPur Composite.
1- Kompozyt sprężynowo- piankowy, czyli sprężyny zalane pianką poliuretanową 16 cm.
2- PlantPur HR. Wysoko elastyczna pianka High Resilent zawierająca do 50% olejów roślinnych. Grubość 4 cm.
3-  PlantPur Visco. Kombinacja pianek : termoelasycznej pianki Visco i wysoko elastycznej pianki HR, o łącznej grubości 5 cm. 

Materac PlantPur Baby.

Gdy zastanawiamy się jaki materac wybrać do sypialni, czy do pokoju dziecka to warto wziąć pod uwagę materac ekologiczny. Zdrowy sen to podstawa naszego funkcjonowania, 
a taki sen gwarantuje nam właśnie materac ekologiczny, który zawiera 50% naturalnych olei roślinnych. Roślinne materace PlantPur są doskonałe zwłaszcza dla alergików, dla osób mających problemy z kręgosłupem, dla osób z chorobami układu ruchowego.
Nasza sypialnia powinna być ładnie i z pomysłem urządzona. Jednak nie zapominajmy jaka jest jej najważniejsza rola. Warto już dziś zadbać o nasz komfort snu. 
Dzisiejszy post idealnie wpisuje się do mojego nowego cyklu na blogu Ekologia w czerech ścianach.




Dziękuję wam pięknie za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników mojego bloga :)
Dobrego nowego tygodnia :)


   

18 komentarzy:

  1. Nie dość, że zdrowy to jeszcze pięknie wygląda. Luksus.
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są takie materace, sama planuję zmianę mojego, już nieco starego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Miło mi Basiu, że tak uważasz :)
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  4. Materace są bardzo dobre. Polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się ostatnio zastanawiałam nad tym, czy te ekologiczne materace rzeczywiście się sprawdzają, czy to jakiś pic... Ale chyba się skuszę, bo słyszę o tym wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie bardzo, ja mam problemy z kręgosłupem i przetestowałam już nie jeden materac. Źle dobrany może narobić jeszcze większych szkód. Poczytam o nich w wolnej chwili. Może znajdę tam coś dla siebie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja aktualnie też wybieram dwa materace dlatego ten post bardzo mi się przydał! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, wygodny materac to podstawa dobrego snu, a co za tym idzie lepszego naszego funkcjonowania w dzień. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż się to nie do wiary wydaje, że tyle czasu się przesypia :)
    Dlatego warto zadbać o komfort podczas snu. To procentuje.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Materac to ważna rzecz bo przecież od tego jak się wyśpimy zależy jak będziemy czuć się przez cały dzień. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiłaś mnie bardzo, nie miałem pojęcia o takich materacach, a mam problemy ze spaniem. Poczytam jeszcze o nich, i prawdopodobnie wymienię swój. Dzięki że mnie nakierowałaś, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)