poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Górskie wycieczki w naszych Tatrach

Witajcie :)

Dzisiaj chciałam wam pokazać krótką fotorelację z naszych górskich wycieczek podczas naszego pobytu w Zakopanem i Tatrach. 
W ubiegłym roku wybraliśmy się do Doliny Pięciu Stawów, a w tym roku odwiedziliśmy chyba najbardziej kultowe miejsce w Tatrach Wysokich czyli Morskie Oko. Naszą wycieczkę zaczęliśmy po 8.00 rano, aby uniknąć tłumów turystów. Pogoda nam dopisała i Doliną Rybiego Potoku maszerowało nam się bardzo przyjemnie. Morskie Oko nas nie zawiodło, pięknie lśniło w promieniach słonecznych. Obeszliśmy je praktycznie dokoła, z każdej strony wyglądało wspaniale. Tłumy turystów spotkaliśmy dopiero wracając, po 15.00 godz.
Kolejna wycieczka też na cały dzień to: Dolina Białego, Czerwona Przełęcz, Sarnia Skała, Dolina Strążyska i Wodospad Siklawica. 
Wyprawę do Doliny Białego rozpoczęliśmy 0,5 km na zachód od Wielkiej Krokwi. 
Dolina Białego urzeka malowniczością. Przez całą dolinę przepływa Biały Potok. W dolinie są liczne mostki, wodospady, skałki.
Gdy chcemy się trochę powspinać, to z Doliny Białego można dotrzeć do Czerwonej Przełęczy i na Sarnią Skałę. Z Czerwonej Przełęczy w dół zeszliśmy do Doliny Strążyskiej. Przy schodzeniu trzeba uważać na śliskie kamienie. Z Doliny Strążyskiej roztacza się piękny widok na Giewont. Z Polany Strążyskiej dotarliśmy nad Wodospad Siklawica. Jest on znacznie mniejszy niż Siklawa w Dolinie Pięciu Stawów, ale i tak ma swój urok :).
Kolejna nasza wycieczka to Kalatówki i pustelnia Św. Alberta i Kapliczka sióstr Albertynek. 
Z polany na Kalatówkach roztacza się przepiękny widok na Kasprowy, który w ubiegłym roku udało nam się na własnych nogach zdobyć :)

Widok na Mięguszowieckie Szczyty w Dolinie Rybiego Potoku, w drodze 
na Morskie Oko.


Morskie Oko w całej okazałości.






Dolina Białego.



Sarnia Skała.


Dolina Strążyska z widokiem na Giewont.



Wodospad Siklawica.

Kalatówki i widok na Kasprowy Wierch.




Kaplica sióstr Albertynek i pustelnia Św. Alberta, magiczne miejsce.


Na zakończenie widok z naszego okna w Zakopane :)
Foto 1-23 są mojego autorstwa i są moją własnością. 

W naszych Tatrach widzieliśmy już wiele pięknych i zachwycających miejsc. 
Jednak zawsze warto tam wracać by odkrywać nowe szlaki i niezapomniane widoki. 
W kolejnym wpisie już wracam do aranżacji wnętrz. 
I już dzisiaj serdecznie zapraszam na nowy post :)


Pięknie wam dziękuję za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników mojego bloga :)

Dobrego tygodnia :))


21 komentarzy:

  1. Wspaniałe zdjęcia i miejsca które odwiedziłaś. Góry przegrywają u mnie z morzem ale krajobrazy na Twoich zdjęciach kuszą :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwa lata temu byłam w tych miejscach, ale już tęsknię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wyprawa. Masz rację warto wracać do miejsc i odkrywać je na nowo.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęciami jestem zachwycona, dawno nie byłam w górach, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudnie I nawet zadnego tłumu nie widać :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne widoki, Morskie Oko prześliczne i jak zawsze bardzo fotogeniczne:) aż zatęskniłam za górami, choć z moją kondycją na dzień dzisiejszy, wiele bym tam nie pospacerowała:) Wiesz co w górach lubię najbardziej? To, że tam jest pięknie o każdej porze roku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomyślałam sobie, że często szukamy pięknych widoków za granicą, a pod samym nosem mamy takie cuda. Te zdjęcia są niesamowite, a wiadomo, że w rzeczywistości wszystko jest jeszcze piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma to jak górskie wycieczki! Piękna pogoda połączona z wspaniałymi widokami zawsze ze sobą współgrają. Tatry maja w sobie coś magicznego! Pozdrawiamy - Oświetlenie LED LABS

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia - idealnie oddają urok naszych gór.

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post! Photos are apsolutely amaizing! *-*
    Hope You'll click on links which are in my last post and if you want that we follow each other let me know :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne zdjęcia Aniu:) Zazdroszczę Ci tych wspaniałych wędrówek. Uwielbiam góry, ale w tym roku wybraliśmy inny kierunek:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham Góry i uwielbiam zwiedzać w górahc mimo strachu przed wysokością, jak to pokazałam na swoim filmiku na youtubie hahaha ! Kocham Nasze Polskie Tatry! Byłam tam 12 lat ... rany ależ ten czas szybko minął :( Buziaczki Kochana i dziękuje za przywołanie wspomnień , Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. ... ja morski lew kochający góry mogę Wam tylko pozazdrościć takiej wycieczki. Cudne kadry i cudne nasze polskie Tatry <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w ogóle kocham wszystkie góry, nie tylko Tatry :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja za górami jakoś specjalnie nie przepadam, ale uchwycone przez Ciebie widoki są zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nasza ostatnia wyprawa w Tatry to były Czerwone Wierchy. Jeśli nie byliście polecam. Co za niesamowite miejsce. Będzie co fotografować Aniu 😀😀😀 Ja nie mogłam przestać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dolina Rybiego Potoku, Morskie Oko, Sarnia Skała, Dolina Strażyska, Kalatówki i wiele innych niezwykłych miejsc, których nawet nie sposób wymienić. Tak jak wspomniano, w wycieczkach z Zakopanego najpiękniejsze jest to, że nawet jeśli wielokrotnie odwiedzamy to samo miejsce, to za każdym razem dostarcza nam niesamowitych przeżyć i odkrywa przed nami zupełnie inne, zapierające dech w piersi krajobrazy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Polskie góry to wspaniałe miejsce posiadające nie tylko zachwycający krajobraz ale także wiele ciekawych ścieżek turystycznych.

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealne miejsce pozwalające na rozkoszowanie się pięknem natury podczas wędrówek.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)