sobota, 16 września 2017

Trendy kolorystyczne na jesień 2017

Witajcie :)

Jesień to czas, kiedy zaczynamy otulać się ciepłymi swetrami, szalami i chustami, ubieramy wełniane płaszcze i coraz cieplejsze kurtki.  
Nasze wnętrza również otulamy cieplejszymi pledami i poduszkami. Sięgamy po wełnę 
i grubsze dzianiny.
Jednak jesień to także kolory. Tak jak w garderobie tak i we wnętrzach jesienią zmieniamy paletę barw. Odchodzimy od pasteli i zdecydowanie wybieramy jesienne kolory jak brązy, czerwienie, kolor żółtych liści i pomarańczowej jarzębiny. Chętnie sięgamy też po wrzos, śliwkę, rudy, bordo i kolor musztardowy.
W jesiennej aranżacji wnętrz nie może również zabraknąć podstawowych i uniwersalnych kolorów jak biel, czerń, granat, szarości i beże.
Tej jesieni obok podstawowych kolorów które towarzyszą nam przez cały rok pojawiły się naturalne, słoneczne kolory bambusa, wikliny czy trawy morskiej. Towarzyszą im brązy, kolor żółty w piaskowym odcieniu, pomarańcze i zielenie. Taki zestaw kolorystyczny pasuje do modnych w ostatnim czasie naturalnych wnętrz w stylu boho, a zwłaszcza natural modern boho. 
Tej jesieni obok naturalnej palety kolorów pojawiła się też moda na ciemną zieleń w kolorze egzotycznych palmowych liści, na kolor red brown czyli czerwony brąz. A także cały czas popularny miedziany róż. W aranżacjach jesiennych nie może zabraknąć też złotych 
i miedzianych dodatków.
Gdy akurat tej jesieni planujemy wymianę sofy lub samej tapicerki w salonie to możemy wybrać nie tylko popularną szarość, ale skusić się na granat, czerwony brąz czy musztardową żółć. Te kolory będą modne przez cały rok i będą nas cieszyły przez długi czas.

Naturalna i ponadczasowa paleta kolorów. Mamy tu słoneczne, piaskowe, 
naturalne kolory modnych w tym sezonie ręcznie wyplatanych koszy. 
Całość aranżacji tworzą szarości, duet black&white, beże.

W naturalnej, egzotycznej i boho aranżacji pojawiają
 się też miodowe brązy i pomarańcze.

Złote dodatki i ruda sofa dodają jesiennego klimatu.

Szarości i beże zawsze na czasie.



Granatowa i śliwkowa sofa w jesiennej aranżacji.

Foto 1-8 www2.hm.com

Czerwony brąz, nowy trend tej jesieni.



Miedziany róż idealnie pasuje do jesiennych aranżacji.

Drugi kolor tej jesieni to ciemna zieleń.


Foto 9-15 fermliving.com

Paleta jesiennych kolorów jest bogata i mamy w czym wybierać. Wiele kolorów modnych 
w danym sezonie zostaje z nami na dłużej jak miedziany róż, musztardowy czy kolor złota 
i miedzi. Ciekawa jestem czy czerwony brąz i ciemna zieleń zyskają na popularności. 
Mnie się osobiście oba te kolory podobają. 
Co do czerwonego brązu to mam zbliżony kolor ścian w łazience. Więc nie jest to tylko kolor sezonowy. 
A jak jest u was z kolorami jesieni, wprowadzacie je do swoich wnętrz ?



Pięknie wam dziękuję za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników mojego bloga :)

Miłego weekendu :))


50 komentarzy:

  1. Bardzo mnie zaintrygował ten czerwony brąz, niesamowita barwa, świetnie zostały dobrane dodatki do tego koloru. Ciemna zieleń już od jakiegoś czasu króluje we wnętrzach, uwielbiam ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie wpadło w oko połączenie pięknej zieleni i różem. Cudne inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych aranżacji najbardziej przypadły mi do gustu beże. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta ciemna zieleń wygląda intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. półeczki bardzo mi się podobają :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauważyłam, że wracają kolory do łask i to w dość ciemnej tonacji. Niestety to nie dla mnie. Moda modą ale trzeba w domu czuć się dobrze.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zieleń z różem wpadła mi w oko. A najlepiej to chciałabym zmieniać wystrój domu inny na kazdą z moich pięciu pór roku:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Im więcej inspiracji tym lepiej dla mnie w obecnej sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miedziany róż to bardzo interesujący kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miedziany róż, fenomenalny kolor.
    Nie widziałam go jeszcze nigdzie w mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło pooglądać:) Mnie wzięło w tym roku na żółty (to dziwne, bo na ogół "choruję" na niego na wiosnę) i na ciemną zieleń. Natomiast zaintrygowałaś mnie czerwonym brązem.
    Przemalowywania ścian nie paluję, ale może zaszaleję i kupię jakąś poduszkę czy koc w jesiennych barwach? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne propozycje. Mega spodobały mi się poduszki w miodowym brązie i muszę się za takimi rozejrzeć. Myślę, że bardzo by pasowały do mojego salonu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne propozycje, zresztą jak zawsze, dlatego tak bardzo uwielbiam tutaj wracać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne inspiracje, wszystkie te kolory bardzo mi się podobają, naprawdę jest z czego wybierać w tym sezonie :D
    Ściskam, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie kolory zawsze się sprawdzają i nigdy nie wyjdą z mody.
    Też takie lubię, lubię ich harmonię, naturalne, spokojne barwy. W takich wnętrzach się odpoczywa.
    A ostatnie zdjęcie mnie zaintrygowało :)
    Ostatnio coś mnie ciągnie do brudnego różu...a tu takie piękne drzwi.
    Pozdrawiam poniedziałkowo i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Te trendy idealnie wpasowują się w mój gust. Lubię tego typu styl. Jestem zachywcona tymi dekoracjami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna aranżacja. Właśnie w podobnym stylu chciałabym urządzić swoje nowe mieszkanie, do którego niebawem się przeprowadzam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten róż zdecydowanie wygrywa, dzięki niemu pomieszczenia mają przyjemny charakter. Chyba przemaluję u siebie to co mam na taki róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam jesień za bogactwo barw :) Pozdrawiam spod ciepłego kocyka!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo śliczne dekoracje, skromne i delikatne. Dla mnie jesień to głównie kolor rdzy i musztardy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo pomysłowo urządzone wnętrza. Podobają mi się :)
    Mogłabym z każdego z nich wykorzystać jakiś akcent u siebie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne propozycje, zresztą jak zawsze, aż miło pooglądać. Im częściej zaglądam na twojego bloga tym bardziej nabieram ochoty na remont :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne wnętrza. Co do kolorów, to bardzo lubię połączenia beżu z różnymi odcieniami szarości. Kiedyś bałam się tego mariażu, ale ostatnio nie tylko że się do niego przekonałam, ale wręcz pokochałam to połączenie.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne wnętrza! Widziałabym takie kolory u siebie. Mają coś w sobie. Tworzą fajny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  25. Również bardzo mi się podobają te aranżacje. Ja generalnie lubię wnętrza w jasnych barwach, coś ala styl skandynawski, wygląda to moim zdaniem najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne wnętrza.
    U mnie zmian sezonowych nie zobaczysz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne kolory dominują w tym sezonie. Zdecydowanie moje ulubione :D W końcu się tego doczekałam, teraz mój pokój jest trendy bez zmian D:

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie niestandardowe... a przez to bardzo pociągające! Obydwa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pomalowałem właśnie salon na taki szary kolor to żona stwierdziła że ten kolor jest przygnębiający nie wiem jak jej dogodzić

    OdpowiedzUsuń
  30. Czerwony brąz wzbudził moją ciekawość:) U Ciebie Aniu zawsze mnóstwo ciekawych inspiracji:) Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolory w tonacji ciemnej od zawsze mi się podobały. Ciesze się, że wracają do łask :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne inspiracje duzo przydatnych rzeczy ktore fajnie wygladają w mieszkaniu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie ciemniejsze kolory panowały przez ostatnie trzy lata a teraz zimą zmieniam na jaśniutkie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja bardzo lubię tą kolorystykę ponieważ jest ona bardzo otwarta na niewielkie zmiany dające duże efekty.

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo mi się wszystko podoba

    OdpowiedzUsuń
  36. Dużo ładnych zdjęć i aranżacji

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)