czwartek, 21 września 2017

Cegła i drewno nietuzinkową dekoracją skandynawskiego mieszkania

Witajcie :)

Dzisiaj na blogu chciałam wam przedstawić przestronne i jasne, skandynawskie mieszkanie, mające standardową wielkość, czyli 55 m kwadratowych. Wyjątkowym elementem aranżacyjnym tego mieszkania jest zastosowanie cegły i drewna.
Czerwona cegła w połączeniu ze starym drewnem stanowi ciekawą i nietuzinkową dekorację salonu i jadalni. Dopełnieniem całości są drewniane dwuskrzydłowe drzwi. Tak wykończona ściana dodaje nowoczesnemu salonowi surowego, rustykalnego charakteru. 
Cegła i drewno na ścianie dobrze komponują się z dębową podłogą. Pozostałe ściany 
w salonie zostały pomalowane na biało. Biała jest też sofa. Dodatki jak galeria zdjęć 
i oświetlenie zostały dobrane w uniwersalnym czarno-białym duecie. Modnym akcentem tego wnętrza jest skórzany fotel i skandynawski dywan. 
Jadalnia to wnętrze gdzie wyraźnie styl skandynawski łączy się z klimatem vintage. 
W ścianie z cegły jest ciekawie zaaranżowana wnęka na biurowy kącik. Jego atutem jest tapeta w wzór inspirowany art deco. 
Retro tapeta pojawiła się też w korytarzu. 
Kuchnia to skandynawski standard, połączenie klasycznej bieli i czerni. Mamy tu białe meble z czarnymi blatami i białe kafelki z ciemnymi fugami. Drewniany stół i złote dodatki podkreślają zamiłowanie właścicieli mieszkania do vintage.
Sypialnia ma naturalny, morski charakter. A to za sprawą ścian, pomalowanym na pastelową, miętową zieleń. Do tego subtelna, lekka pościel i długie, falujące zasłony, dające wrażenie, że wszystko płynie. Łazienka jest spójna stylistycznie z całym mieszkaniem. 
Białe kafelki na ścianie świetnie się łączą z szarą podłogą imitującą kamień. Atutem całej aranżacji jest stara szafka pod umywalką.
Mieszkanie ma również ładną, miłą i zieloną lokalizację, a znajduje się w Göteborgu 
w Szwecji. Jednak tak urządzone mieszkanie może mieć swoją lokalizację również u nas 
w Polsce, w dużym mieście jak Poznań czy w mniejszym jak Wrześń. Czego doskonałym przykładem jest apartgd.pl. Deweloperzy z Apart oferują nam nowoczesne, wygodne mieszkania bez barier architektonicznych z dużą ilością terenów zielonych, do uprawiania sportu i rekreacji. 

Salon ze ścianą z czerwonej cegły i starego drewna.




Pozostałe białe ściany i subtelne skandynawskie dodatki dodają całej aranżacji lekkości.

Jadalnia z wnęką z cegły na stylowy kącik biurowy.
W tym pomieszczeniu panuje dobrze dobrany eklektyzm.
Mamy tu starą, retro komodę, surową ścianę z cegły i elegancką tapetę w kąciku 
biurowym, bambusowy fotel, stół z blatem ze starych drzwi i nowoczesny, puchaty, 
skandynawski dywan. 




Retro tapeta w korytarzu.


Naturalna i morska sypialnia. 


Biała skandynawska kuchnia z dodatkiem czerni i szarości.

  
Z kącikiem vintage. 



Utrzymana w tym samym klimacie i stylu łazienka.

Foto 1-18 55kvadrat.se

Czerwona cegła na ścianie to nie tylko lofty i mieszkania w Nowym Jorku. To też świetne rozwiązanie aranżacyjne do nowoczesnego, skandynawskiego mieszkania. 
Połączona z drewnem tworzy surowy i rustykalny klimat, który dodaje kolorytu białym, jasnym wnętrzom. Ja również zwróciłam uwagę na subtelny eklektyzm, który możemy dostrzec w każdym pomieszczeniu. Bardzo podoba mi się to, że praktycznie w każdym wnętrzu mamy jakiś drewniany, stary, retro, mebel "z duszą". 
 Również jestem ciekawa co wam w tym mieszkaniu podoba się najbardziej. Jaki element aranżacyjny chętnie zapożyczylibyście do swojego mieszkania.



Pięknie wam dziękuję za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników mojego bloga :)

Miłej drugiej połowy tygodnia, z lepszą pogodą :))


26 komentarzy:

  1. Bardzo lubię naturalne materiały i wnętrza w tym klimacie. Umieściłaś bardzo fajne inspiracje - szczególnie te, na których widnieje cegła i drewno.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się podoba i to bardzo, ale ten kącik biurowy zwyczajnie mnie zauroczył. Cudownie wkąponowany, zapewnia możliwość skupienia na pracy. Szkoda, że u mnie nie ma takiej wnęki, bo z pewnością zainspirowałabym się nim. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam jak mi słownik poprawił wkomponował. Pani od polskiego i tako błąd. Wstyd;).

      Usuń
  3. Jestem zachwycona, wszystko da mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam styl skandynawski, planuję u siebie taki w domu. Jak dla mnie jest po prostu najpiękniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cegła we wnętrzach zawsze mi się podobała. Nawet w nowoczesnym bloku wnętrza z cegłą wyglądają urzekająco. Wystarczy dobrze zaaranżować przestrzeń.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokazujesz nam Aniu piękne rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Drewno i cegła to bardzo pomysłowe połączenie. Świetnie to wygląda. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się to połączenia drewna i cegły.
    Ale już strzałem w dziesiątkę jest ten kącik biurowy. Jak dla mnie - rewelacja!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne mieszkanie i wydaje się dużo większe niż jest w rzeczywistości, ale jak dla mnie trochę za zimne. Chyba nie do końca dobrze bym się czuła w takim wnętrzu. Za to zachwyciłam się tym kącikiem w ceglanej ścianie. Świetne rozwiązanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomimo surowych produktów mieszkanie jest bardzo przytulne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka cegła to moje marzenie i jeszcze ten kolor na ścianach w sypialni...

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne wnętrza Aniu:) Cegła prezentuje się świetnie:) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super to wygląda! Bardzo podobają mi się takie surowe wnętrza. Też bym chciała takie mieć w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie tak jest :) Jest duża ściana ceglana i elementy surowego drewna :) Uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cegła we wnętrzach zawsze mi się podobała. Nawet w nowoczesnym bloku wnętrza z cegłą wyglądają urzekająco. To lepsze niż jakaś fototapeta czy wymyślne malowanie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne mieszkanie i wydaje się dużo większe niż jest w rzeczywistości. Taki wystrój byłby świetny do małych pomieszczeń żeby je optycznie powiększyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super to wygląda! Podoba mi się połączenie cegły i drewna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecam gorąco www.cromadex.pl - farby najwyższej jakości!

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja polecam wam, szczególnie jeśli lubicie nietypowe wnętrza, zajrzeć do oferty tego sklepu https://www.fototapety24.net/ . Dzięki fototapeta jakie mają oni do zaoferowania na pewno uda się wam stworzyć w mieszkaniu ciekawą i niepowtarzalną aranżację własnego pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja aktualnie zamierzam coś zmienić w swoim mieszkaniu i pomyślałem o tym aby w salonie na ścianie położyć coś takiego jak Plakaty widok z okna przedstawiające. Wydaje mi się, że może to stworzyć całkiem ciekawą i wartą uwagi przestrzeń. Co wy o tym myślicie?

    OdpowiedzUsuń
  21. Te inspiracje są zupełnie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)