piątek, 16 marca 2018

Modny, spersonalizowany telefoniczny gadżet na wiosnę

Witajcie :)

I znowu mamy zimę za oknem i na wiosnę musimy jeszcze poczekać. 
Dla osłody przygotowałam dla was post o wiosennych gadżetach. A mowa będzie o gadżetach na telefon. 
Zmieniamy garderobę na wiosnę, dekorujemy wnętrza, wymieniamy tekstylia na lżejsze i bardziej kolorowe. Nasz telefon również powinien ulec odświeżeniu i zmienić swój wygląd na wiosnę. Najprostszym sposobem na taką metamorfozę są etui i pokrowce na smartfon.
Takie etui nie musi być standardowe i zwyczajne, dostępne w każdym sklepie z elektroniką. Może wyrażać nasze pasje i zamiłowania. Spersonalizowane produkty są modne już od pewnego czasu. Osobisty może być ceramiczny kubek, poduszka, kalendarz ścienny, koszulka. Teraz przyszedł czas na telefon. Motyw graficzny na etui czy pokrowiec może pochodzić z naszego prywatnego zdjęcia lub zdjęcia znalezionego w internecie.
 Projektowaniem spersonalizowanych gadżetów telefonicznych zajmuje się firma https://zaprojektujetui.pl/U nich możemy zamówić osobiste etui, futerał z klapą czy gumowy bumper. Motyw grafiki może być bardzo wiosenny jak bukiet ulubionych tulipanów, bzów czy krokusów. Kwiaty są modnym i lubianym przez kobiety motywem. Ukochane róże, storczyki, polne maki i chabry zawsze będą na czasie i szybko nam się nie znudzą. 
Świetnym pomysłem na osobiste etui jest zdjęcie z wakacji. Dzięki takiemu gadżetowi możemy na dłużej w pamięci zachować widok na górski krajobraz Tatr, na Bałtyk czy egzotyczną plażę. Gdy na dworze jest nieprzyjemna aura, zimno i pada deszcz wystarczy popatrzeć na nasz telefon z ulubionym etui i od razu zrobi nam się cieplej i na pewno poprawi nam się humor. Często wybieranym motywem na tego typu gadżety są zdjęcia z naszym czworonożnym przyjacielem. 
Osobiste etui na telefon jest też świetnym pomysłem na prezent dla bliskiej osoby. 
W dzisiejszych czasach praktycznie nie roztajemy się ze swoim telefonem, jest on najbardziej osobistym naszym gadżetem. A motyw etui stanowi rodzaj tatuażu na naszej skórze. 
Oprócz roli dekoracyjnej i sentymentalnej etui czy futerał pełni też rolę praktyczną i ochronną. Chroni nasz telefon przed uszkodzeniem i zabrudzeniem. Futerał dodatkowo pełni rolę osobistego portfela, gdzie w dodatkowych kieszonkach można trzymać dokumenty czy banknoty. 

Wiosenne etui na telefon.




Z ulubionym zwierzakiem lub pupilem.


Miłośnie i rodzinnie.



Pamiątka z wakacji.

Na Dzień Matki.

Z pomysłem i zabawnie.


Modny motyw.

I propozycja na Wielkanoc.

Osobiste etui dodaje wiosennej energii naszemu smartfonowi, ale i też nam. Poprzez wybór grafiki na motyw etui wyrażamy swoje pasje, ale też i emocje. To również bardzo osobisty prezent dla bliskiej osoby. Możemy mieć też kilka takich gadżetów i zmieniać je do woli. Nie są drogie i szybko możemy je zamówić. 
Dla mnie to bardzo fajny pomysł na tuning naszego telefonu po zimie :).
Jestem również ciekawa jak wam podoba się taki pomysł ?


Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników :)
Miłego weekendu, mimo zimowej aury :))


16 komentarzy:

  1. W sklepach wiosna, w domach wiosna, tylko za oknem zimsko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety też zima na całego ! Tak zaspyapało mi parapet w pokoju, że czuję się jak w iglo :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. To pierwsze etui z kwiatami najpiękniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mojego poprzedniego telefonu miałam kilka zmian, także bardzo rozumiem Twoje zainteresowanie tematem.
    Pozdrawiam pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwyciłam się marmurkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, wszystkie piękne, ale dla siebie wybrałabym te z motywem kwiatowym:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam etui, denerwowałoby mnie to, ale gdybym używała to chciałabym mieć takie spersonalizowane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na tą pogodę to najlepsze byłoby wiosenne etui :) Ta zima zdecydowanie za długo trwa.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też zrobiło się mroźnie i wietrznie ...

    Fajny pomysł na takie spersonalizowane etui. Ja jednak nie korzystam z żadnego. Raz chyba tylko miałam ale na szczęście nie niszczę telefonów :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Z kwiatami cud miód. Świetny pomysł z tym własnym projektowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam etui na telefon Kochana , ja aktualnie mam marmurkowy motyw :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje etui już nie wygląda najlepiej, więc czas najwyższy na wymianę. Teraz nie będę mogła się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam gadżety do telefonu. Osobiście wybieram wszystko co ma związek z Potterem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałem już w swoim życiu naprawdę dużo różnych etui. Personalizacja to super opcja.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)