sobota, 31 marca 2018

Wielkanocne dekoracje i życzenia !!!

Witajcie :)

W ten uroczysty dzień jakim jest Wielka Sobota zabieram was do mojego mieszkania, aby pokazać wam moje świąteczne dekoracje.
Lubię proste, naturalne dekoracje w klimacie skandynawskim i z dodatkiem vintage. 
W wielkanocnych dekoracjach lubię folk i wiosenne, żywe kolory.
I w tym roku właśnie połączyłam styl skandynawski, vintage i folk.
W moich dekoracjach nie mogło zabraknąć porcelany z Ćmielowa, więc jest retro kogucik, wazon i dwie stare filiżanki w których zasadziłam rzeżuchę. Folkowe są na pewno ręcznie malowane drewniane pisanki w szklanym kloszu. Nie zabrakło oczywiście porcelanowych zajączków, kogucików i żółtych kaczuszek. Są też tradycyjne bazie, rzeżucha i palma.

Żółte kaczuszki zdobią komodę w naszym pokoju biurowym. Ich tłem jest kolorowanka,
 którą pokolorowałam w ramach relaksu już jakiś czas temu.


W pokoju dziennym jest najwięcej dekoracji. Na stoliku króluje folk i kolory.
Drewniane pisanki ręcznie malowane w szklanym kloszu. Każda z nich ma swoją historię. 
Czerwoną z niebieskim bratkiem przywiozłam w ostatnie wakacje z Zakopanego. 
Żółtą przywiozłam wcześniej z Pienin, a brązową mój mąż ma od wielu lat. 



Retro porcelana Ćmielów to kogut i wazon na palmę.

W szklarni zagościły pierzaste kurki. 


Na skandynawskiej komodzie pojawiły się subtelne wielkanocne dekoracje. 
Mamy porcelanowego zajączka, rzeżuchę, bazie, zajączka ogrodnika i wesołą kurkę.









Rzeżucha w starych ćmielowskich filiżankach. 

W przedpokoju też są wielkanocne akcenty.

Foto 1-20 są mojego autorstwa i są moją własnością.



Moi Drodzy chciałam wam życzyć spokojnych, zdrowych i radosnych świąt Wielkiej Nocy.
Miłych i smacznych spotkań przy wielkanocnym stole. Odpoczynku i refleksji. 
Wszystkiego dobrego i Wesołego Alleluja !!!



21 komentarzy:

  1. Śliczne dekoracje!:) Wzajemnie radosnych, pogodnych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne dekoracje :) Wszystkiego dobrego na Święta :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, z doświadczenia wiem, że dekoracje wykonane samodzielnie dają najwięcej radości i satysfakcji :) Tak jest pewnie i u Ciebie, wyglądają pięknie :)
    Przy okazji życzę radosnych świąt w gronie tych najbliższych, spokoju i zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie u Ciebie Aniu:) Wesołego alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie udekorowałaś dom :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dekoracje, kurki w szklarni wyglądają uroczo, a porcelana z Ćmielowa cudna :) Wesołych Świąt, Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu kochana, Tobie i Twoim bliskim życzę najpiękniejszych i zdrowych Świąt. Dziękuję, że jesteś :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosnego świętowania pełnego kolorowych jajeczek i rodzinnych spotkań. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dekoracje ;)
    Wszystkiego dobrego na te święta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie przystroiłaś dom Aniu.
    Niech Chrystus Zmartwychwstały błogosławi Tobie i Twoim Bliskim.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych i szczęśliwych Świąt Wielkanocnych spędzonych w gronie najbliższych, przepełnionych miłością i dużą dawką uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Radosnych Świąt Aniu! Ależ Ty masz cudeńka z Ćmielowa:-) Kogucik jest prześliczny.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu Twoje ozdoby przypominają mi trochę czasy dzieciństwa, aż się rozmarzyłam :) Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowych i szczęśliwych Świąt Wielkanocnych spędzonych w gronie najbliższych, przepełnionych miłością i dużą dawką uśmiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie, Radosnego Alleluja kochana :-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładnie, bardzo świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądają te kurki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne dekoracje świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zawsze u Ciebie piękne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne dekoracje :) Akcesoria do takich rzeczy można zamówić u pm-m, jest naprawdę duży wybór :) Ja wstążki wykorzystuję do otoczenia wazonów lub samych bukietów kwiatów: inna wstążka na każdy sezon:) Teraz mam zielono-żółtą, super to wygląda. Takimi drobiazgami możemy odmienic swoje wnętrze. Dzięki za inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)