sobota, 20 kwietnia 2019

Dekoracje wielkanocne i Wesołego Alleluja !

Witajcie :)

W Wielką Sobotę przychodzę do was z dekoracjami wielkanocnymi, które zdobią moje mieszkanie od kilku dni. 
Moje dekoracje jak co roku zawierają nutę polskiego folkloru. Folklor od zawsze kojarzył mi się z Wielkanocą i lubię ten akcent w swoich dekoracjach. Wśród folkowych dekoracji są drewniane pisanki, ręcznie malowane, głównie przywiezione z gór, które zostały wyeksponowane na ludowej wycinance z filcu. Z gór jest drewniany, folkowy konik. Folklor to też palma i turkusowa wielkanocna serweta na stoliku oraz zielona rzeżucha.  
W dekoracjach dominują wiosenne, wesołe kolory ja zielony, żółty, niebieski. Pojawiają się czerwone i turkusowe detale. Oczywiście muszą być zajączki wielkanocne i u mnie są, nawet w nadmiarze :). Ale są też kury, kaczuszki i baranek. 
Dekoracje są proste, naturalne, z dużą ilością drewna. Nie brakuje również porcelanowych i metalowych dodatków.

Folkowo i kolorowo na komodzie w salonie. 








Półkę nad komodą też zdobią folkowe i wielkanocne akcenty.


Na stoliku-kwietniku przy oknie ptasia klatka również wystroiła się 
na Wielkanoc.


Na stoliku przy ścianie dominuje turkusowy i niebieski kolor.





W korytarzu postawiłam na kolor zielony.


 Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa.


Moi Drodzy chciałam wam życzyć zdrowych, spokojnych i wesołych Świąt Wielkiej Nocy. Świąt spędzonych w gronie najbliższych przy wielkanocnym stole. Niech to będzie czas odpoczynku, ale i też zadumy. Abyśmy umieli skorzystać i wziąć coś dla siebie z przesłania Świąt Wielkiej Nocy.

Wesołego Alleluja !!! 


15 komentarzy:

  1. Bardzo lubię folkowe klimaty. Wesołych świąt, Aniu, dużo zdrowia i radości dla Ciebie i Twoich bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, tworzą magiczny klimat :D Radosnych świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie delikatne dekoracje :)
    Radosnych Świąt pełnych radości duchowych i cielesny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwych świąt Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Twoje delikatne dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Radosnego Alleluja Aniu!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze mnie jajka rozczulają :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, radosnego dalszego świętowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, czy Twoje wielkanocne dekoracje są folkowe - na pewno są urocze i radosne. Mój faworyt to zając w kratkę z przedpokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne dekoracje! Maxymalnie można było wczuć się w klimat Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam dekoracje świąteczne :) Mimo, że już po świętach, to wciąż zdobią moje mieszkanie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Święta bez dekoracji nie mają duszy. Ja zawsze staram się przetrzymać trochę dłużej, Zwłaszcza z choinką mam duże sukcesy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)