czwartek, 19 września 2019

Nowoczesne, skandynawskie plakaty, inspirowane najnowszymi trendami

Witajcie :)

Plakaty to obecnie najbardziej ciekawy sposób na udekorowanie naszych wnętrz. 
Pomogą nam szybko zmienić dane pomieszczenie, nadać mu nowy, modny styl i klimat. Możemy je eksponować w każdym wnętrzu. W salonie nad kanapą, w sypialni nad łóżkiem, w jadalni nad stołem, w domowym biurze nad biurkiem, na ścianach w przedpokoju, czy w kuchni. Nie musimy się ograniczać tylko do galerii ściennych, ale plakaty w odpowiedniej ramie możemy wyeksponować na półce, komodzie, czy bezpośrednio na podłodze.
Współczesne plakaty są wysokiej jakości, przypominają obrazy, dzieła sztuki. Są inspirowane najnowszymi trendami, motywami, które dominują we wnętrzach. Modne obecnie plakaty mają motywy roślinne, botaniczne. Przypominają fotografie makro. Wśród nich dominują liście palmy, bananowca, monstery, a wśród kwiatów peonie. Motyw palm nad oceanem, czy w Kalifornii, również zyskuje na popularności. Modna jest natura, w postaci krajobrazów, z widokami na plażę, morze, pustynię, góry, czy las. 
Nie brakuje również plakatów czarno-białych, zwłaszcza z ikonami pop kultury, czy mody. A wśród nich Frida Kahlo, Audrey Hepburn, David Bowie, Prince, Kate Moss. Dużą popularnością cieszą się plakaty retro inspirowane rycinami, tablicami botanicznymi. Typografia również nie traci na popularności. W najnowszych plakatach cytaty, czy słowa efektownie zostały połączone z naturą i botaniką. 
Nowoczesne, skandynawskie plakaty z najnowszymi trendami, inspirowane naturą, botaniką, ikonami pop kultury znajdziecie na stronie https://desenio.pl/. Są tam dostępne plakaty z reprodukcją zdjęć, kultowych czarno-białych zdjęć, reprodukcją ilustracji, rycin, grafik, dzieł sztuki nowoczesnej. Wśród plakatów ilustrowanych mamy znaną kolekcję plakatów Travelposter z wizerunkiem lubianych i często zwiedzanych miast i miejsc na świecie. Nie brakuje też plakatów z planetami, mapami miast, które mają już spore grono wielbicieli. Są plakaty kuchenne i plakaty do pokoju dziecka. Oprócz plakatów w Desenio.pl możemy dobrać drewniane i metalowe ramy do oprawienia plakatów, które są dostępne w czarnym, białym, czy złotym kolorze.  
Osobiście jestem wielką miłośniczką plakatów i cieszę się, że kilka wspaniałych plakatów Desenio.pl zdobi moje mieszkanie. Dla siebie wybrałam plakaty naturalne i botaniczne, ilustrowaną Barcelonę z kolekcji Travelposter i retro ilustracje do kuchni.

Bardzo lubię typografię, a w połączeniu z botaniką podoba mi się jeszcze bardziej, dlatego wybrałam dla siebie plakat Unplug, czyli bez prądu.  


Lubię motyw palm i bardzo spodobał mi się plakat Tropical Night. Oba plakaty świetnie 
do siebie pasują.


Gdy tylko zobaczyłam kolekcję ilustrowanych plakatów Travelposter wiedziałam, że plakat Barcelona Travel muszę u siebie mieć.

Plakaty bardzo dobrze się ze sobą komponują i pasują do mojej komody.


Do botanicznych plakatów dołączył jeszcze mały plakat Palm Leaves.

Do kuchni wybrałam dwie retro ilustracje, plakat Vintage Lemons i plakat Vintage Oranges




Plakaty Barcelona Travel, Tropical Night i Palm Leaves ostatecznie odświeżyły moją ścienną galerię w salonie.




Desenio.pl możecie znaleźć tematyczne plakaty, z którymi możecie stworzyć kolekcję z motywem mody, ikon popkultury.


Ale również naturalną galerię z motywem oceanu, gór lub w stylu boho.



Dzięki efektownym plakatom możemy stworzyć niepowtarzalną, tematyczną galerię, która będzie ozdobą całego wnętrza, a nawet mieszkania. Możemy wybrać motyw przewodni i kolor który będzie dominował w naszej galerii. Nie bójmy się też zestawiać rożnych motywów ze sobą, bo możemy stworzyć ciekawą, eklektyczną kompozycję. Na mojej turkusowej ścianie dominuje motyw miasta, do którego dołączył modny motyw palmy.

Ciekawa jestem które plakaty podobają wam się najbardziej i czy lubicie plakaty jako dekorację wnętrz ?



Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników :)

Udanego weekendu :)


31 komentarzy:

  1. Motyw owoców mi się spodobał bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne, różnorodne motywy. Niepozorne plakaty a potrafią odmienić wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne motywy, czasem nawet detale mają wielkie znaczenie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne plakaty, najbardziej urzekły mnie te w stylu boho i z motywem gór :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja plakaty wprost uwielbiam, mogę je mieć wszędzie w całym domu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że te plakaty mają swój urok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się motyw z owocami

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że bardzo podoba mi się takie rozwiązanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Preferuję obrazy, ale wielu osobom plakaty przypadły do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam motywy roślinne, wygląda to przepięknie!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się te rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł na dekoracje na ścianę! :) Bardzo ciekawe inspiracje! Warto dopasować dekoracje do swojego wnętrza. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Owocowe plakaty zwróciły moją uwagę. Ciekawe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. U Ciebie zawsze pięknie, te tropikalne mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne plakaty wybrałaś Aniu:) Świetnie podkreślają klimat wnętrz:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię plakaty, potrafią naprawdę całkowicie zmienić nudne pomieszczenie w coś bardzo ciekawego i zapierającego dech :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne inspiracje. Odpowiednie dodatki potrafią zmienić charakter wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  18. super wyglada. ja ostatnio do mojego mieszkania kupilem wielki regal. w zasadzie to do magazynu, ale troche go pocielismy i czesc stwierdzilismy, ze wykorzystamy u nas w salonie. (cos jak tutaj http://nedcon.pl/). zona kupila podobne obrazy i ulozyla je wlasnie na calym regale. calkiem ciekawie to wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  19. Do mnie przemawiają zdjęcia owoców, bo jakoś za architekturą na zdjęciach nie jestem. Pomimo to zaprezentowane zdjęcia są super i z pewnością stanowią ozdobę pomieszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajne plakaty, myślę, że idealnie by wyglądały ze skandynawską sofą od Adriana Furniture

    OdpowiedzUsuń
  21. hmm bardzo fajnie wygląda ściana w obrazach, czas coś zmienić u siebie :) dzięki za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne mieszkania, a te obrazy? Super genialny pomysł na zakrycie pustych ścian:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czuję się zainspirowany! Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne dodatki w stylu skandynawskim. Widziałbym je jako dodatek do łóżeczek skandynawskich lub innych większych elementów wnętrz.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)