sobota, 15 lutego 2020

Plakat, nowoczesny, modny i efektowny obraz w naszym wnętrzu

Witajcie :)

Staramy się, aby nasze wnętrza były wygodne, komfortowe i ładnie urządzone. 
Oprócz mebli i tekstyliów dbamy o dobór dodatków i dekoracji.
Dekoracje pozwalają nam wyrazić nasze upodobania, często i pasje. Za pomocą dekoracji możemy w łatwy sposób wprowadzić do naszych wnętrz najnowsze trendy aranżacyjne, lub zmienić styl i charakter wnętrza. 
Taką rolę pełnią nowoczesne, skandynawskie plakaty. Nie przypominają plakatów z gazet młodzieżowych, które wieszaliśmy za pomocą taśmy klejącej w swoim pokoju będąc nastolatkiem.
Są wysokiej jakości obrazami, które mogłyby być ozdobą nie jednej współczesnej galerii sztuki. Pasują do naszych wnętrz. Mogą być unikalną dekoracją salonu, sypialni, kuchni, a nawet łazienki. Ozdobią również domowe biuro, czy pokój dziecka. 
Podążają za najnowszymi trendami wnętrzarskimi. Obecnie najmodniejsze motywy to natura i przyroda, które idealnie wpisują się w styl boho, biofilia, czy styl skandynawski. Obok modnych botanicznych plakatów z motywem liści palmy, monstery, bananowca, kaktusa, pojawiają się motywy zwierzęce. Najmodniejsze są plakaty z motywem zwierząt dzikich i afrykańskich jak lew, lampart, zebra, żyrafa. Idealnie wpisują są one w najnowszy trend aranżacyjny, czyli etno, afrykańskie wzory, które powróciły do naszych wnętrz. 
Naturalne i przyrodnicze plakaty to też krajobrazy z widokiem na plażę, ocean, góry, las. 
Piękną kolekcję unikatowych, skandynawskich plakatów stworzył Poster Store. Na ich stronie możecie znaleźć nie tylko plakaty z motywem natury i botaniki, ale również czarno-białe plakaty inspirowane fotografią, grafiki modowe, abstrakcje, czy reprodukcje obrazów. Prawdziwą gratką są plakaty Selection, stworzone przez utalentowanych artystów, takich jak Tove Frank, Love Warriors, Vee Speers.
Atutem Poster Store są plakaty dla dzieci. Urocze, zabawne, nietuzinkowe i baśniowe ilustracje, akwarele, grafiki i fotografie ozdobią każdy pokój maluszka. Nie tylko ozdobią pokój, ale będą wzbudzały ciekawość i dobrze wpływały na rozwój naszej pociechy. Mnie zachwyciły bajkowe, senne ilustracje i akwarele z małymi zwierzakami. 
Pisałam wam już, że jestem miłośniczką plakatów :). Dlatego cieszę się, że moja kolekcja powiększyła się o plakaty Poster Store. Najbardziej podobają mi się plakaty z motywem natury i przyrody i takie właśnie dla siebie wybrałam. Są wśród nich plakaty z dzikim niedźwiedziem i wilkiem. Ale i plakat z żyrafą i akwarela z uroczym królikiem. Są palmy i niesamowity widok na Most Dziewięciu Łuków. Pojawiła się też rycina z ziołami do kuchni i barwna Frida Kahlo, którą uwielbiam od lat. 

Plakaty z dzikimi zwierzętami i Mostem Dziewięciu Łuków na Sri Lance tworzą naturalną kompozycję na mojej komodzie w salonie. 



Na półce powyżej dołączyła jeszcze urocza żyrafa. 


Na turkusowej ścianie za kanapą pojawiły się palmy. 
Palmy na plaży w Sri Lance w kolorach ziemi i vintage plakat z wanem surfera. 


Most Dziewięciu Łuków również świetnie pasje do turkusowej ściany.

W kuchni pojawiła się retro tablica z ziołami.


Frida Kahlo znalazła swoje miejsce w mojej meksykańskiej łazience. 


W kompozycji z kaktusami na komodzie również pięknie się prezentuje.

Urocza akwarela z królikiem będzie idealną dekoracją na okres Wielkanocy i wiosny.

Nowoczesne i modne obrazy pozwolą nam stworzyć niepowtarzalną galerię ścienną. Możemy ją dobrać pod paletę kolorów dominującą w naszym wnętrzu i pod nasze upodobania. 





Galerię z plakatami Poster Store w łatwy sposób stworzymy również w 
pokoju dziecięcym.
Plakaty możemy dobrać w różnych rozmiarach, w rozmiarze A4, 30*40 cm, 40*50 cm, czy nawet większe. Efektownie prezentuje się galeria, gdzie mamy duże i małe obrazy, oprawione w drewniane lub metalowe ramy. Ja wybrałam czarne, drewniane ramy, które są najbardziej uniwersalne.
Jeśli podobają wam się plakaty i chcielibyście odmienić swoje wnętrza na wiosnę, to mam dla was niespodziankę. Specjalnie dla moich czytelników Poster Store przygotował kod rabatowy: inspiracjewmoimmieszkaniu30, będzie on obowiązywał od soboty 15 lutego do 1 marca do północy. Jest to 30% zniżki na plakaty z wyłączeniem kategorii Selection.



Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników :)

Udanego weekendu i nowego tygodnia :)


31 komentarzy:

  1. NAjbardziej podobają mi się te z motywem roślinnym, zwierzęcym i minimalnym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam na stronie sklepu. Wybór jest ogromny, każdy plakat jest tak piękny, że chciałoby się go mieć. Mam już kilka ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda wybór jest bardzo duży, super że znalazłaś coś dla siebie.
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  3. Piękne plakaty i drobiazgi dekorują Twoje mieszkanie Aniu:) Moją szczególną uwagę przykuła Frida:) Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dorotko :) Frida jest fantastyczna !
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  4. Plakaty są przepiękne, dobrze dobrane potrafią niesamowicie przyzdobić wnętrze. Pozdrawiam niedzielnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :)
      Dla Ciebie również udanej niedzieli :)

      Usuń
  5. Ja się zastanawiam nad takimi plakatami nad łóżkiem, ciekawa jestem czy by to ładnie wygladało.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem świeżo po filmie Frida i etapie wielkiej fascynacji artystką. Ten plakat w Twojej łazience 10/10 punktów. Cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś, jak jeszcze byłam nastolatką, miałam cały pokój w różnych plakatach. Teraz jednak mi przeszło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Co sądzicie o wynajmowaniu mieszkania ? Jeżeli jestescie zainteresowani tym tematem , to polecam Wam wejsc na stronę https://j8.pl/czy-oplaca-sie-wynajmowac-mieszkanie/ . Osobiscie jestem przeciwnikiem wynajmowania mieszkania, to strata pieniedzy .

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się takie dekoracje z plakatów na ścianie. Dają wiele możliwości w szybkiej odmianie wnętrza. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Też u siebie w biurze mam plakaty, lubię taki design, pięknie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł na ładną dekorację!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie plakaty bardzo gustowne. Jednak to Frida skradła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Plakaty na ścianach mogą stanowić bardzo ładny element dekoracyjny, który niekiedy, szczególnie przy minimalistycznych wnętrzach, będzie głównym punktem całego pomieszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Plakaty są świetny elementem dekoracyjnym :) Bardzo lubimy plakaty, ponieważ dodają uroku i klimatu wnętrzu

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczerze mówiąc zamiast obrazu zdecydowałbym się raczej na coś takiego jak Fototapety. Można okleić nimi całą ścianę i w tym miejscu stworzyć dowolną przestrzeń. Widziałem kilka na prawdę ciekawych aranżacji z użyciem fototapet i na prawdę mi się to podobało. Wam też polecam się tym rozwiązaniem zainteresować

    OdpowiedzUsuń
  16. Zainteresował mnie ten blog


    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog, ciekawe wpisy

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zestawienie, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe pomysły, wykorzystam je u siebie w domu na pewno

    OdpowiedzUsuń
  20. Już wiem co będzie wisiało u mnie w salonie. Plakaty są extra.

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy blog, w końcu coś co mnie interesuje będę tu częściej zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  22. blog jest extra bede tu wracać!

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie dodatki są bardzo modne obecnie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)