środa, 19 lutego 2020

Flaga reklamowa, skuteczny element oprawy każdego eventu

Witajcie :)

Angielskie słowo event już na stałe weszło do naszego języka. Jest najczęściej używane w branży marketingowej. Chociaż my również na co dzień się z nim spotykamy, w pracy, telewizji, internecie, w prasie, literaturze. 
Oznacza ono wydarzenie najczęściej plenerowe, rodzaj imprezy. Event może być muzyczny, artystyczny, sportowy, towarzyski, branżowy, biznesowy. Często eventy organizowane są latem, podczas wakacji na plaży, w miejscowościach wypoczynkowych. Mogą być częścią obchodów dni miasta. Towarzyszyć zawodom sportowym. 
Każdy event potrzebuje odpowiedniego przygotowania i odpowiedniej oprawy. Jego ważnym atutem jest reklama. Najlepiej w tym celu sprawdzi się reklama mobilna, ruchoma, dynamiczna w postaci flag reklamowych.
Flagi reklamowe, czyli windery reklamowe, to flagi wykonane na zamówienie z nadrukiem reklamowym, umieszczone w plenerze. Często umieszczane są przy stoiskach wystawowych, przy punkcie sprzedaży, przy wejściu na daną imprezę, przy scenie muzycznej. Czyli w najbardziej widocznym miejscu, by przyciągnąć uwagę uczestników danego wydarzenia. Łopoczącą energicznie na wietrze, kolorową flagę z wyrazistym nadrukiem trudno jest przeoczyć, od razu przykuwa nasz wzrok. 
Zadaniem flagi reklamowej jest zapewnienie widoczności, przyciągnięcie jak największej liczby osób podczas eventów, targów, zawodów sportowych, festiwali muzycznych. Gdyby flag zabrakło trudno byłoby wielu osobom odnaleźć dane stoisko wystawowe, czy logotyp sponsora organizowanego eventu. Flagi reklamowe z własnym nadrukiem pozytywnie kreują wizerunek danej firmy. 
Najczęściej flaga reklamowa składa się z materiału, który celowo powiewa na wietrze, masztu do jego zawieszenia i specjalnej podstawy. Kształt flagi jest zazwyczaj zaokrąglony lub przypomina pióro. Jego maszt ma dwa segmenty aluminiowe i dwa z włókna szklanego. Są również flagi prostokątne z aluminiowym masztem. Stabilność i przytwierdzenie do gruntu flagi gwarantuje specjalna podstawa. Podstawa może być krzyżowa, obrotowa, wykonana ze stali chromowanej, stali malowanej proszkowo. Taką podstawę można dodatkowo obciążyć wodą. Duże flagi mogą być wbite głęboko w grunt, co zapewni im większą trwałość i widoczność.

Flagi reklamowe są nieodzownym elementem letnich imprez, festynów, festiwali muzycznych, zawodów sportowych.






Możemy je spotkać w miejscowości turystycznej.

Flaga reklamowa poprzez swój kształt, kolor, nadruk rzuca się w oczy, do tego energicznie 
porusza się na wietrze.

Może mieć podstawę krzyżową i być dodatkowo obciążona przez zbiornik na wodę.



Jest lekka i poręczna, w specjalnej torbie możemy ją zabrać na każdy event i imprezę. 

W wielu branżach powiewająca na wietrze flaga z logo firmy idealnie wpisuje się w działalność firmy i prezentuje się dumnie i profesjonalnie. Na przykład w branży samochodowej, czy sportowej żaden producent nie zrezygnuje z takiego mobilnego i dynamicznego rozwiązania. Salon meblowy lub budowlany energicznymi i kolorowymi flagami zaprasza nas do wejścia. Każdy namiot na targach książki jest opatrzony przy wejściu flagami. 
Zamówiona przez nas flaga z naszym nadrukiem może nam pomóc w rozkręceniu własnego biznesu, chociażby naszego stoiska podczas eventów, imprez plenerowych, kiermaszu dla rękodzielników.  

Ciekawa jestem czy zwracacie uwagę na takie formy reklamy jak flagi i czy sami mieliście okazję z nich korzystać np. w pracy ?



Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników :)

Udanej drugiej połowy tygodnia :)

   

10 komentarzy:

  1. To prawda, taka flaga przyciąga nasze spojrzenia na eventach :) Im bardziej wymyślna tym lepiej.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Takie rozwiązanie na pewno się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Do you like furniture from Ikea? Check Soferia right now!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nad morzem często widuję takie flagi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość często je widuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe rozwiązanie ale przyznam Ci się, że jestem już zmęczona reklamami. Jest ich za dużo. Zamiast przyciągać uwagę na produkt to po prostu mnie zniechęcają. Z wielu produktów już zrezygnowałam tylko dlatego, że odczuwam wręcz wrogość do nachalności reklamy tego produktu. Ciekawa jestem kiedy ludzie ockną się w reklamach telewizyjnych, bo w tej chwili przede wszystkim ogląda się reklamy a nie filmy. Jeszcze trochę a ludzie przestaną oglądać telewizję.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)