piątek, 29 stycznia 2016

Kolejna nominacja do Liebster Blog Award

Witajcie :)

Miło mi, że kolejny trend wnętrzarski na rok 2016 przypadł wam do gustu :).

W grudniu spotkał mnie miły zaszczyt i zostałam ponownie nominowana 
do Liebster Blog Award
Wyróżnienie dostałam od Ani z bloga myshabbymydream.blogspot.com


Ania prowadzi niesamowity, klimatyczny blog, w którym pokazuje nam swoje 
wnętrza, swoje prace i DIY.
Jest wielką miłośniczką pięknych wnętrz i dekoracji. Uwielbia shabby chic i vintage. Przywiązuje niesamowitą uwagę do detali i przedmiotów dekoracyjnych.



Pytania od Ani :

1) Czym się kierowałaś wybierając nazwę bloga?
Ważne dla mnie było przy wyborze nazwy by kojarzyła się ona z tematyką jaką będę poruszać na blogu. Głównym moim założeniem jest inspirowanie czytelników w zakresie aranżacji wnętrz. I myślę, że nazwa w pewnym stopniu oddaje klimat bloga. 

2) Książka czy film?
Bardzo lubię czytać, ale od zawsze byłam wielką miłośniczką kina. Rocznie oglądam dużo filmów, staram się nie przegapić żadnej ważnej premiery zwłaszcza na dvd.

3) Czy jest coś, czego chciałabyś się nauczyć?
Jest dużo takich rzeczy, których chciałabym się nauczyć. Na pewno jest to szydełkowanie 
i robótki na drutach.

4) Gdybyś mogła dać jedną radę młodszej wersji siebie, jak ona by brzmiała?
Podążaj za głosem serca. Słuchaj intuicji, ona podpowie Ci przy ważnych wyborach życiowych.

5) Wakacje w górach czy nad morzem?
Wybieram góry :)
Jestem zauroczona Pieninami, chociaż Tatry też bardzo lubię. Góry są najczęstszym kierunkiem moich wakacji. 

6) Twoja ulubiona pora roku?
Zdecydowanie wiosna ! Uwielbiam, gdy przyroda budzi się do życia, kwitną kwiaty 
i drzewa. Świat wiosną staje się piękniejszy.

7) Mam słabość do...
Czekoladek zwłaszcza z adwokatem :))

 8) Sposób na udany poranek...
Brak pośpiechu. Kawa lub zielona herbata w ulubionym kubeczku. Smaczne śniadanie 
w towarzystwie męża :)


9) Miejsce, które chciałabyś odwiedzić?
Moim marzeniem jest Barcelona i Nowy Jork. 

 10) Jakie 3 cechy wymieniliby Twoi przyjaciele, aby Cię opisać?
Trudne pytanie. Myślę, że mogliby powiedzieć, że jest : uczynna, potrafi doradzić 
i wysłuchać, jest wrażliwa.

 11) Trampki czy szpilki ?
Zdecydowanie trampki :)


To już moje piąte wyróżnienie w Liebster Blog Award. Aniu dziękuję jeszcze raz za wyróżnienie :)

W kolejnym poście wracam do was z nowymi inspiracjami w aranżacji wnętrz :)


Pozdrawiam serdecznie wszystkich czytelników mojego bloga :)
Dziękuję za wszystkie komentarze :)
Miłego weekendu :)


22 komentarze:

  1. Serdecznie Ci gratuluję wyróżnienia Kochana :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez bym chciała umiec szydełkowac ;))
    Barcelone polecam! Jestem w niej zakochana po uszy ;)
    O Nowym Yorku to tez marze ;)
    Buziolki

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu serdeczne gratulacje, zasłużone wyróżnienia. Życzę realizacji wymarzonych podróży. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ci Aniu:) Obyś te swoje wymarzone podróże zrealizowała:))) TRZYMAM mocno kciuki i jesteś super osóbką:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje gratulacje, sliczna różowa nominacja, ja widzę, że te nominacje to takie barwne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia. Barcelona też mi się marzy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło Cię poznać bliżej Aniu! Zatem pięknej wiosny Ci życzę, najlepiej w Pieninach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielkie gratulacje Aniu! Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wcale się nie dziwię że dostałaś kolejne wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi dear Ania !! Felicitaciones con los premios !! Que tengas un bendecido fin de semana

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie też nie dziwi, że dostałaś kolejne wyróżnienie- gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyróżnienia! Pozdrawiam i zapraszam do wzięcia udziału w zabawie na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, może kiedyś spotkamy się w Tatrach... Dziękuję, że jesteś i nas inspirujesz, to jest kawał dobrej roboty od serca. Ściskam :-) Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie może się spotkamy w Tatrach :) Bardzo dziękuję za ciepłe słowa Aniu i za wyróżnienie dla mojego bloga :)
      Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  14. Kochana! Moje serdeczne gratulacje :)
    Ściskam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyróżnienia, cieszę się, że dzięki takim wyróżnieniom możemy się lepiej poznać. Widzę, że w kwestii kina można się do Ciebie w ciemno zwrócić :)

    pozdrawiam, ANia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, zapraszam po filmową konsultację :))
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  16. I znowu dowiedziałam się o Tobie paru nowych rzeczy :).

    Szydełko ... też moje marzenie :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję wam dziewczyny za przemiłe i cudowne komentarze :))
    Pozdrawiam was ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)