niedziela, 3 grudnia 2017

Mój adwentowy kalendarz i niesamowity zbiór opowiadań w książce "Świat według Polki"

Witajcie :)

Dzisiejszy post składa się z dwóch tematów pierwszy dotyczy kalendarza adwentowego, 
a drugi książki "Świat według Polki".
Nadszedł czas Adwentu i u mnie tak jak w wielu polskich domach pojawił się kalendarz adwentowy.
Kalendarz jest rustykalny, naturalny i recyklingowy. Czyli tak jak lubię :) 
Do jego zrobienia wykorzystałam szary papier, który pochodził z paczek i różnych przesyłek, do tego kawałek papieru świątecznego dla kolorytu, dwa naturalne sznurki, taśma klejąca, drewniane spinacze z cyferkami oraz słodycze. Cieńszy barwiony na brudny błękit sznurek posłużył mi do związania poszczególnych elementów, a sznurek gruby i surowy do zamocowania konstrukcji całego kalendarza.
Poszczególne dni kalendarza wypełniłam słodyczami :). 
Kalendarz powiesiłam w przedpokoju na wieszaku smile.
Nie mam dużego doświadczenia w robieniu kalendarzy adwentowych, zazwyczaj na Adwent przygotowuję świecznik lub wieniec adwentowy. Jednak w tym roku chciałam poświęcić chwilę czasu na zrobienie kalendarza :).

Tak prezentuje się mój kalendarz adwentowy. Do naturalnych kolorów 
dodałam świąteczną czerwień i zieleń.





Kalendarz zawiesiłam w przedpokoju. Zdjęcia musiałam jednak zrobić 
z lampą błyskową, bo niestety w ostatnich dniach brakuje u mnie w mieszkaniu słońca.






A teraz druga część dzisiejszego posta. 
W listopadzie dostałam niesamowitą książkę "Świat według Polki" od Pastelowej Kropki, czyli od Dominiki z bloga pastelowakropka.pl. Książkę udało mi się wygrać, w organizowanym przez Dominikę konkursie na jej blogu, z czego bardzo się cieszę :))
Dominika jest współautorką książki, do której napisała trzy wspaniałe i niezwykłe opowiadania, o swoim życiu w Hiszpanii i nie tylko. Bo "Świat według Polki" to zbiór opowiadań dziewczyn należących do Klubu Polki na Obczyźnie, które w książce podzieliły się z nami swoimi doświadczeniami z życia zagranicą. Książka liczy aż 65 ciekawych, prawdziwych, zabawnych, z przymrużeniem oka, ale i też wzruszających opowiadań. 
Zbiór opowiadań to też niezwykła inspirująca podróż, którą możemy odbyć pod ciepłym kocem, na kanapie w zimowe wieczory. 
"Świat według Polki" to idealny prezent pod choinkę, a możecie ją kupić na Allegro.

"Świat według Polki" Zbiór opowiadań.




Foto 1-16 są mojego autorstwa.

Bardzo dziękuję Dominice "Pastelowej Kropce", jeszcze raz za książkę i piękną dedykację :).


Dziękuję za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników mojego bloga :)
Miłego nowego tygodnia :)


18 komentarzy:

  1. Aniu, powiem Ci,że ja nigdy nie miałam kalendarza adwentowego i pewnie tak zostanie.... Twój jest oryginalny, a ksiązka mnie zaciekawiła..Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Książkę gorąco polecam :))

      Usuń
  2. W tym roku mam pierwszy raz kalendarz adwentowy. Książka mnie zainteresowała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu bardzo fajny kalendarz stworzyłaś :D... i baaardzo rozbudziłaś moją ciekawość, co za pyszności się w nim kryją ;) :D
    Buziaki serdeczne, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam połączenie szarego papieru czy naturalnego sznurka z czerwienią. Kalendarz bomba;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kalendarz wygląda super! Te klamerki z cyferkami są cudne :) Zaintrygowała mnie ta książka, wydaje mi się, że to coś dla mnie. Muszę ją umieścić w liście do Gwiazdora:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest niezwykle miło Ania!! <3 Aż nie wiem co napisać :D Cieszę się, że książka Ci się spodobała i, że widzę ją w Twoim poście. Żałuję, że nie wręczyłam Ci jej osobiście, ale może kiedyś :)??
    Uściski razy 1500 km, bo mniej więcej tyle dzieli mnie od Polski.
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi jest bardzo miło Dominiko i cieszę się, że mogłam przeczytać Twoje opowiadania :)
      Mam nadzieję, że kiedyś napiszesz swoją powieść lub cały zbiór opowiadać, bo masz talent do pisania.
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  7. Ps. Z tego wszystkiego zapomniałam o kalendarzu ;) a pomysł super i KOCHAM szary papier!Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci wyszedł ten kalendarz. A ja nie zdążyłam ani z kalendarzem, ani z wieńcem, ale może jeszcze nadrobię to:) Gratuluję wygranej książki, wygląda na interesującą i chętnie sama poczytałabym ją pod kocykiem:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie kalendarze adwentowe, to ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy kalendarz stworzyłaś a książka wygląda na ciekawą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój kalendarz Aniu jest bardzo kreatywny i nietuzinkowy:) Bardzo fajnie się prezentuje:) Książka zapowiada się na interesującą:) Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny ten Twój kalendarz :) Też w tym roku zrobiłam sobie kalendarz adwentowy, pierwszy raz w życiu :) A opowiadania bym chętnie przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale niespodzianka na każdy dzień taki kalendarz ze słodyczami.Brawo!. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)