poniedziałek, 9 grudnia 2019

Podświetlany kalendarz adwentowy na dzień i wieczór

Witajcie :) 

Zazwyczaj na czas Adwentu przygotowuję same świece lub adwentowy stroik. 
Jednak raz na dwa, trzy lata uda mi się samemu wykonać kalendarz, według własnego pomysłu :).  
W tym roku wykonałam podświetlany kalendarz adwentowy. 
Kalendarz ozdobił mój przedpokój, prowadzący do kuchni. Stanowi on ciekawą dekorację zarówno w dzień jak i wieczorem. 
Kalendarz zrobiłam z transparentnego kabla z lampkami LED, który ma dodatkowe spinacze. Do kabla z lampkami dodałam drewniane spinacze adwentowe i wycięte z białego brystolu gwiazdki. Poszczególne dni Adwentu na przemiennie stanowią drewniane spinacze i białe gwiazdki z brystolu. Cały kalendarz jest w czerwono-białej kolorystyce. 
Kalendarz zawiesiłam w przedpokoju w miejscu, które lubię ozdabiać na święta i różne okazje, czyli na wieszaku Smile.

Tak prezentuje się mój tegoroczny kalendarz adwentowy wieczorem.





A tak prezentuje się w dzień.





Na zakończenie wpisu grudniowy zachód słońca, z widokiem na Góry Świętokrzyskie 
z mojego balkonu. 

Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa. 

Zapraszam was serdecznie na kolejne grudniowe posty, na pewno pojawią się w nich moje świąteczne dekoracje.


Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników :)

Udanego tygodnia :)


4 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowy kalendarz i jednocześnie fajna ozdoba świąteczna. Widok z balkony - bezcenny :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. takie kalendarze bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycałam się już nim na insta, ale i tutaj napiszę - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)