poniedziałek, 17 listopada 2014

Taśma filmowa i inne atrybuty kina ozdobą wnętrza

Witajcie moi drodzy
na początku nowego tygodnia :)

Oprócz aranżacji wnętrz moją wielką pasją jest kino, uwielbiam oglądać filmy od dziecka. Śmiało mogę powiedzieć o sobie, że jestem kinomaniaczką :)
Dlatego dzisiejszy post postanowiłam poświęcić atrybutom filmowym, które mogą stanowić ciekawą ozdobę wnętrza. Chodzi tu o przedmioty i gadżety, które najbardziej kojarzą się nam z kinem. Są to retro i vintage taśmy filmowe ze szpulą, kamery, klaps filmowy, lampa filmowa, bilety kinowe. Mnie najbardziej z filmem kojarzy się retro taśma filmowa ze szpulą. Od dawna marzy mi się taka oryginalna szpula, bądź stylizowana w stylu vintage. Taki gadżet kinowy może być ciekawą i efektowną ozdobą współczesnego jak i retro wnętrza. Szpule po taśmie filmowej są wykorzystywane też jako element ozdobny stolików, lamp przez niszowych projektantów czy artystów. Motyw kina w aranżacji wnętrz to też typografia ze znanymi hasłami i cytatami z filmowego świata. 
Wybrałam dla was ciekawsze pomysły na zastosowanie atrybutów filmowy we wnętrzu. 

Sypialnia w filmowym stylu. Mamy tu ozdobną taśmę filmową i szpule na ścianie, krzesło reżyserskie. Do tego filmowa pościel z poduszkami z typografią.

Salon ozdobiony szpulami filmowymi, które zostały powieszone na ścianie.

Galeria szpul w różnym rozmiarze i kolorze. 
Ciekawy pomysł na dekoracje ściany.

Taką szpulę można wykorzystać jako stelaż do zdjąć czy innych pamiątek.

Retro filmowy kącik na oryginalnej półce wykonanej ze starej skrzynki po coca-coli.

Kinowy salon, prawdziwego kinomana :) Mamy tu plakaty z kultowych filmów, klaps filmowy, retro kamerę i popcorn.


Plakat w postaci retro biletu do kina.

Plakaty z motywem filmowym w stylistyce retro.

Metalowe zawieszki do powieszenia na ścianie.

Filmowe metalowe wieszaki: klaps, retro kamera i taśma filmowa.

Ciekawa lampka, w której wykorzystano taśmy filmowe.

Jeszcze bardziej oryginalna lampka, która powstała z mechanizmu starej kamery filmowej.
  
Stoliki ze szklanym blatem i taśmą filmową, 
wykonane ze stali nierdzewnej.

Filmowe poduszki.
Foto 1-9, 11-12,14 pinterest Foto 10 themerooms.blogspot.com Foto 13 www.cinemabuilder.com

Mnie najbardziej podobają się taśmy filmowe w każdej postaci. Myślę, że warto mieć przynajmniej jeden taki gadżet filmowy u siebie, zwłaszcza gdy jest się miłośnikiem kina  :)

*******************************************
W tym tygodniu na moim blogu pojawi się 100 post i z tej okazji szykuję dla was niespodziankę, o szczegółach już wkrótce :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę wam udanego poniedziałku :)


Ania 

27 komentarzy:

  1. To cos nowego i ciekawego, zwłaszcza dla koneserów kina to cos szczególnego, a pamiętam sama zbierałam aktorki i wklejałam do zeszytów i albumów, szkoda,że nie zachowałam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam takie zeszyty z wycinakami z gazet z aktorami :) U mnie u rodziców może, zachował się taki zeszyt, będę musiała poszukać :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  2. Dla kinomaniaków wystrój idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, chociaż taką szpulę po taśmie chciałabym mieć u siebie :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. Hola Anna querida ! Que magnífico post ! No me había fijado en lo lindo que quedan los rollos de películas en la decoración ,,
    Besos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Welcome Angelica :) I also really like the spool on the film. I wish you a great week :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Fajny pomysł z wykorzystaniem motywu filmu :). Mi szczególnie wpadły w oko szpulowe stoliki :)!
    Pozdrawiam i ślę uściski :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja taką szpulę mogłabym mieć u siebie w każdej postaci :) Marta, pozdrawiam Cię ciepło :)

      Usuń
  5. ja strasznie bym chciała klapsa hehehehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe propozycja, nigdy nie widziałam takich :))
    Miłego tygodnia Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę Marysiu, że pomysły Cię zaciekawiły :) Tobie również życzę miłego tygodnia :)

      Usuń
  7. Propozycje bardzo ciekawe i niezwykle pomysłowe !!! Brawo Aniu za oryginalność :)))
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Agatko :) Pozdrawiam Cię serdecznie :))

      Usuń
  8. Dla mnie retro kącik jest bezkonkurencyjny i jeszcze ta stara skrzyneczka po coca-coli już widzę jak spodobałaby się mojej Córce(zbiera różności związane z coca-colą). Pozdrawiam Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, Moniko, że kącik retro tak przypadł Tobie do gustu. Kolekcja Twojej córki musi być ciekawa. Pozdrawiam Cię ciepło :)

      Usuń
  9. Fantastyczne są te filmowe szpule;-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Tobą, mi się bardzo podobają :) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Aniu, bardzo ciekawe inspiracje! Mnie się bardzo podobają lampy a'la reflektory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Kasi, że Ci się podobają :) Lampy filmowe, a"la reflektory są super, zgadzam się. Pozdrawiam Cię serdecznie :))

      Usuń
  11. Hola Anna , que entrada mas original con una decoracion de cine , me han encantado los cojines y los cuadros . Buena seleccion .
    Gracias por seguir mi blog yo tambien me quedo de seguidora en el tuyo .
    Besos Rosa .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Rosa, Thank you for your visit and kind words. Greetings and welcome to me often. Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Pomysłowe wnętrza. Taką sypialnie mógłbym mieć. Podobają mnie się stare kamery, reflektory i tego typu akcesoria filmowe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jest mi miło że Ci się podobają takie gadżety :) Pozdrawiam :))

      Usuń
  13. Piękne łóżko!!! I szafeczki. Widziałam podobne szafeczki w praktiker dwa dni temu. Planujemy z mężem małe odnowienie sypialni i chyba będziemy sobie takie sprawiać. Taśma filmowa wygląda bombowo :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niedługo urządzam wesele w stylu filmowym i zastanawiam gdzie mogę kupić takie dekoracje jak tutaj na zdjęciach. Za jakieś info będę bardzo wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla filmowców to super opcja.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)