wtorek, 7 kwietnia 2015

Przedpokój na wiosnę / Hallway in the spring

Witajcie Moi Drodzy !

Na samym początku pragnę serdecznie podziękować  wszystkim za świąteczne życzenia :) 
Mam nadzieję, że spędziliście święta w miłej rodzinnej atmosferze i że za bardzo się nie przejedliście :)
Święta jak co roku szybko upłynęły i powoli trzeba wracać do codzienności.
Ja dzisiaj przychodzę do was z pomysłem na aranżacje przedpokoju na wiosnę. 
Czyli jak możemy udekorować czy dokonać mniejszej lub większej metamorfozy przedpokoju na czas wiosenny.
Najważniejszą dekoracją są świeże kwiaty, zielone i kwitnące gałązki czy kwiaty doniczkowe. Najlepiej prezentują się wyeksponowane w szklanych naczyniach lub wiklinowych koszach. 
Jeżeli nasz przedpokój jest stosunkowo ciemnym pomieszczeniem, wtedy świeże kwiaty możemy zastąpić np. grafiką lub galerią zdjęć z motywem roślinnym.  
Warto wprowadzić do przedpokoju wiosenny kolor np. w pastelowym odcieniu, w postaci koloru komody, szafki na buty czy chociażby jednej ściany. 
Ciekawym pomysłem jest nadanie pomieszczeniu rustykalnego, bardziej naturalnego bądź  skandynawskiego stylu, który czerpie inspiracje z przyrody i natury. 
A tak wyglądają propozycje na przedpokój wiosną. 

Wiosenny przedpokój z koszem białych tulipanów.

Przedpokój w którym dominują kwiaty. 
Mamy tu kwitnące gałązki w szklanych naczyniach, 
żywe kwiaty w koszu i kwiaty na obrazie.

Kwitnące gałązki wprowadzają wiosenny klimat do 
każdego pomieszczenia nawet i do przedpokoju.




Dobrym pomysłem na kwiaty w przedpokoju jest 
również wianek powieszony np. na drzwiach wejściowych. 

Prawdziwą ozdobą nawet niedużego przedpokoju 
może być grafika z motywem roślinnym.

Wiosną we wnętrzach sprawdzają się zwłaszcza pastele. 
W postaci mebli jak np. konsola pod lustrem.

W większym formacie w postaci całej ściany.

Pastelowe dodatki również mogą odmienić nasz 
przedpokój.


Ciekawą propozycją na wiosnę jest rustykalny przedpokój, 
w ogrodowym klimacie. 




Wiosna to doskonały czas na zabawę i w 
takim klimacie możemy zaaranżować swój przedpokój. 

Dobrze się również sprawdza prostota 
i skandynawski minimalizm.


Foto 1-15 źródło 

Warto nawet poprzez kwitnące gałązki w szklanym naczyniu czy pastelowe dodatki odmienić swój przedpokój. Dobrze jak wiosna rozgości się w naszym domu od samego progu :)
Ciekawa jestem czy i wam spodoba się taki pomysł na przedpokój. 

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
Przypominam, że do jutra do godz. 24.00 można się jeszcze zapisać na moje Wiosenne Rocznicowe Candy.

Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Miłego popołudnia wam życzę :)
Ania  

53 komentarze:

  1. Jak zawsze Anu prezentujesz nam piękne inspiracje...
    Już trzeci raz przeglądam te fotki:)
    poświąteczne uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie Natalko :)
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  2. Bardzo fajne inspirację! Ja właśnie przed wakacjami planuję skończyć u nas przedpokój! A tu tyle inspiracji trudno się zdecydować!
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie : www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że inspiracje Ci się podobają :) Może któraś bardziej Cię zainspiruję :))
      Na pewno do Ciebie zajrzę. Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  3. Kwieciste i pozytywne inspiracje, najbardziej podobają mi się te, na których znajdują się kalosze ;) Kalosze mają w sobie zapowiedź spaceru do lasu, na łąkę, nad rzekę i same w sobie są ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalosze wiosną są częstym elementem przedpokoju. Masz rację, że same w sobie są dekoracyjne :)
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  4. U Ciebie Aniu jak zwykle można znaleźć fantastyczne inspiracje, i Tym razem jest nie inaczej. Piękne, wszystkie oglądałam kilka razy z wielkim zainteresowaniem.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, bardzo mnie to cieszy :)) Miłego dnia Ci życzę !

      Usuń
  5. Aniu :) podziwiam każdy jeden, ale zachwycił mnie ten z pomarańczowymi kaloszami i półeczkami z koszyków, superowy :)
    Miłego dnia dla Ciebie!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się domyślałam, że ten przedpokój najbardziej Ci się spodoba :) Zgadzam się z Tobą, półeczki z koszyków są świetne.
      Pozdrawiam Cię ciepło !

      Usuń
  6. Ciekawe inspiracje,
    Z każdej bym coś "skradła' ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :))
      Pozdrawiam Cię serdecznie !

      Usuń
  7. Wyszukałas wspaniałe inspiracje, ach chciałoby sie miec taki cudny przedpokój, nie moge sie tylko zdecydować, który na pewno. Wiem za to, że mogłabym miec nie tylko w przedpokoju grafikę z latawcami, jest wspaniała!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aniu, że inspiracje na przedpokój Ci się podobają. Mnie również grafika z dmuchawcami mniszka bardzo się podoba :)
      Pozdrawiam cieplutko !

      Usuń
  8. Hi dear Anna !! Que hermosos recibidores !! Que tengas una buenas noches
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Welcome to Angelica. I'm glad that you like inspiration.
      I wish you a good day :)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  9. Czytasz w moich myślach:) Chciałabym coś zmienić w swoim przedpokoju połączonym z korytarzem, ma kształt liter L i ciemną podłogę. Bez okien itp. Troszkę trudne pomieszczenie. Obrazy myślę, że byłyby najlepsze i dywan.
    Dzięki za inspiracje!
    Buziaki dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę Kasiu, że czytam w Twoich myślach :) W ciemnym przedpokoju najlepiej użyć obrazy, zdjęcia oraz cieplejsze kolory. U moich rodziców jest podobny przedpokój i ściany w nim zdobi galeria zdjęć.
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  10. Unos recibidores preciosos Anna , yo estoy redecorando el mio y quiero comprar alguna cesta de fibra natural haber si la encuentro .
    Besos Rosa .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Rosa. Natural rattan baskets and wicker look beautiful in the hallway.
      I wish you a good day :)
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  11. Ja mam tak cipeńki przedpokój, że nic by mi się z tego nie zmieściło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jednak coś w nim by się zmieściło :)
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  12. Uważam, że przedpokój jest bardzo ważnym miejscem w naszym domu czy mieszkaniu, jest to przecież pierwsze pomieszczenie, do którego wchodzimy i do którego wchodzą nasi goście! Dlatego tak ważne jest, by zrobić dobre wrażenie :) Aniu, piękne inspiracje - dla mnie nieodzownym elementem wystroju przedpokoju, holu czy korytarza (jak zwał tak zwał) jest konsola i lustro :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100 % z tym co napisałaś Kasiu. Przedpokój stanowi zaproszenie do dalszej części domu.
      Lustro i konsola bardzo ważny element takiego pomieszczenia jak przedpokój.
      Pozdrawiam cieplutko !

      Usuń
  13. Zadbany przedpokój mówi wiele o swoich gospodarzach, ale te są obłędne! Swoim wyglądem zachęcają do pozostania w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O widzisz moja Kochana! A ja właśnie maluję wiatrołap... może to nie do końca przedpokój, ale, w sumie... można go do niego zaliczyć i tak główkuję nad nim... kolor już dobrałam, za ciemny, ale cóż, przeżyję :P W każdym razie Twój post być może oszczędzi mi kolejnych złych decyzji :)))))) Pozdrawiam Moją Inspiratorkę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Kasiu bardzo, że mogę Cię inspirować :) Na pewno dobrze Ci pójdzie z malowaniem.
      Miłego dnia !

      Usuń
  15. Przepiękne te inspiracje... nie mogłabym się zdecydować gdybym musiała od nowa urządzać swój przedpokój :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super aranżacje i zgodziłabym się na każdą z tych co nam zaproponowałaś :).

    My niestety mamy mały przedpokój, gdzie są jeszcze same drzwi więc nie ma dużego pola do popisu ale cały czas kombinuję nad nim :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, że pomysły Ci się podobają :)
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  17. O mamo,ale piękne inspiracje!!!jestem pod wrażeniem,najbardziej podoba mi się zdjęcie z miętowym stolikiem.Wymiękłam:)Taki sobie kiedyś sprawię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że inspiracje Ci się podobają :) Miło mi, że do mnie zawitałaś:)
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  18. Aniu, jak zwykle przepadłam. :)) Każda z aranżacji przedpokoju inna, każda niepowtarzalna. :-))) Masz rację - kwiaty zdecydowanie dodają uroku i są takim pięknym wiosennym akcentem. Trudno by mi się było zdecydować na jedno rozwiązanie, dlatego jeszcze chwilkę sobie popatrzę, jeżeli pozwolisz i nacieszę oko. ;))) Pozdrawiam serdecznie, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądaj Madziu do woli :) Bardzo mi miło, że pomysły Ci się podobają :)
      Pozdrawiam Cię serdecznie !

      Usuń
  19. Cos mnie kusi na szarość ostatnio :) ale nie chcę rezygnować z mebli drewnianych w ich naturalnym kolorze, a tu tyle fajnych rozwiązań, powalił mnie na kolana kosz z tulipanami :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosz z tulipanami pięknie się prezentuje :) Cieszę się, że pomysły przypadły Ci do gustu :)
      Ciepło pozdrawiam !

      Usuń
  20. Pierwsza aranżacja przedpokoju z koszem tulipanów jest przepiękna i urzekająca. Wszystko ze sobą współgra i ma niesamowity klimat.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć i jak najbardziej się z Tobą zgadzam :))
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  21. Ależ piękne zdjęcia. Tylko pomarzyć o takich wnętrzach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto marzyć :) Ale pomalutku u siebie też można coś podobnego zaaranżować :)
      Serdecznie pozdrawiam !

      Usuń
  22. Przepiękne urządzone wnętrza, które witają przed wejściem do salonu. Co jeden to piękniejszy, trudno wybrać ten jeden naj..Pozdrawiam Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Moniko, że przedpokoje Ci się spodobały :)
      Pozdrawiam Cię ciepło !

      Usuń
  23. Ciekawe inspiracje:) chętnie bym zastosowała u siebie niejeden pomysł. Jedynie nie podobają mi się buty w widocznych miejscach. Jednak wolę gdy są schowane:) a wtedy jest jakby większy ład.

    OdpowiedzUsuń
  24. Znowu podoba mi się absolutnie wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  25. I znów czuję się natchniona:)Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko wygląda tak pięknie, jesiennie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne wnętrza! Uwielbiam takie kwiatowe dodatki. U nas też jest sporo szklanych wazonów w różnych kształtach z kwiatami zarówno żywymi jak i sztucznymi. Nie wyobrażam sobie domu bez kwiatów.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)