środa, 11 marca 2015

Wiosenne Rocznicowe Candy !

Witajcie moi mili !

Wczoraj 10 marca minął rok od założenia moje bloga i od napisania pierwszego posta. Zaczęłam bardzo skromnie od napisania kilku zdań, o czym będzie mój blog. Nie wiedziałam wtedy nic o blogowaniu, moja wiedza wzrastała z kolejnymi postami. 
A dziś mam za sobą cały rok w blogosferze, napisanych  137 postów, ponad 114 tyś. wejść :))
I przede wszystkim stałych odbiorców, którzy systematycznie do mnie zaglądają. Bardzo wam za to dziękuję !!! Ogromnie mnie cieszą wasze komentarze, miło jest wiedzieć, że są osoby które chętnie do mnie zaglądają i że  podobają im się moje pomysły i inspiracje na aranżacje wnętrz. 
Dlatego chcąc wam podziękować za to, że jesteście postanowiłam zorganizować Rocznicowe Candy !
Zbliża się kalendarzowa wiosna, więc Candy również jest wiosenne.
Do wygrania są dwie dekoracyjne osłonki z motywem lawendy. Osłonki są drewniane, wewnątrz zabezpieczone specjalną folią. W każdej z nich zmieszczą się dwie doniczki z kwiatami, ziołami czy lawendą. Są idealne na parapet, komodę, balkon czy taras.



Pierwsza z osłonek ma zieloną obwódkę i 
dwie "rączki" wykonane z usztywnionego sznurka.



Druga osłonka jest nieco szersza i ma brązową obwódkę. Obie osłonki są postarzane 
i wykonane w stylu vintage. 







Zasady Candy :
  • Zostaw proszę komentarz z chęcią wzięcia udziału w konkursie pod tym postem.
  • Wstaw podlinkowany baner konkursowy do tego posta na swoim blogu w widocznym miejscu.
  • Dołącz do moich Obserwowanych.
  • Jeśli masz konto na facebooku, to polub mój fanpage na facebooku. Możesz polubić również mój profil na innych mediach społecznościowych jeśli masz tam konto, czyli  google pluspinteresttwitter.
  • Udostępnij konkursowy baner na swoim facebooku.
  • Kto nie ma konta na facebooku czy innych mediach społecznościowych też może brać udział w Candy.
  • Osoby, które nie mają bloga, też mogą brać udział w konkursie, proszę tylko aby w komentarzu podały adres mailowy i swoje imię.
Baner konkursowy do wstawienia na blogu :


Konkurs trwa do 08.04. do 24.00 godz. 
Na drugi dzień, ogłoszę zwycięzcę.

Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w moim Rocznicowym Candy i życzę powodzenia:)

****************************************************
Pozdrawiam wszystkich serdecznie i 
życzę udanego dnia :)

Ania 

68 komentarzy:

  1. Pewnie że się piszę na te piękności :) A z okazji rocznicy życzę wiele ciekawych inspiracji :) Muszę przyznać ze Twój blog zainspirował mnie do wnętrzarskich przemian w moim domu, za co dziękuję :)) sama chyba bym się nie odważyła na zmiany :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi ogromnie miło, że mogłam Cię w pewnym stopniu zainspirować do zmian aranżacyjnych w Twoim domu :) To wiele dla mnie znaczy. Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  2. Z ogromną przyjemnością zapisuję się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z ogromną przyjemnością zapisuję się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce i cieszę się, że dzięki candy "odkryłam" Twój fanpage na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Staję również! :)
    Pozdrawia wysyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu gratulacje imponujące liczby, a osłonki cudne. Banerek na blogu zamieściłam i dodałam na Pintereście. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie Moniko !
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  7. Nie dojrzałam jeszcze do brania udziału w tego typu zabawach, ale z przyjemnością będę kibicować :))) Piękne osłonki. Ogromnie się cieszę, że mogłam Cię poznać :))))) Moc uścisków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo się cieszę, że mogłam Cię Agatko poznać ! Dziękuję Ci serdecznie !

      Usuń
  8. Hi Ania !! Que bonitas esas macetas !!Espero que tengas un buena tarde
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj, bardzo sie cieszę, że trafiłam na Twojego bloga, pędzę nadrabiać zaległości i gratuluję rocznicy. Dopiero poznaję blogowy świat i podziwiam kreatywne babeczki, które inspirują mnie do dopieszczania mojego mieszkania. Osłonki w moim typie, piękne, idealne na zioła i wiosenne kwiaty. Niedługo rozpocznę sezon balkonowy, więc spróbuję szczęścia, choć nigdzie jeszcze nigdy niczego nie wygrałam. W kwietniu mam urodziny, wiec kto wie, może szczęście sie do mnie uśmiechnie i wygram cudowny prezent :-)? Tymczasem pozdrawiam serdecznie, idę nadrobić Twoje posty - wielka przyjemnością już tu zostaję. Nie mam własnego bloga, wszystko przede mną. Mój mail: dominika.nagiecka@ gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, gratuluję rocznicy! Muszę napisać, że pamiętam Twoje pierwsze kroki i faktycznie bardzo szybko polubiłam Twój blog, Twoje inspiracje i Twój styl pisania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Kasiu ! Jest mi ogromnie miło :)

      Usuń
  11. Jak ten czas leci, to nie do pomyslenia, Aniu gratuluję rocznicy oczywiscie i chętnie zastartuję w zawodach o te piękne osłonki, życzę zadowolenia z blogowania i blogowych znajomości:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim gratuluję roczku !!! twój blog jest niezwykle ciekawy i inspirujący i z chęcią zaglądam do Ciebie !!!
    A lawendę uwielbiam !!! tak więc do zabawy przyłączam, z wielką nadzieją....
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję Agatko :)) Ślę pozdrowienia !

      Usuń
  13. biorę udział w zabawie
    Ania,
    anna.jasic@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za zaproszenie na Candy :)
    Oczywiście , że biorę udział i się ustawiam w kolejce. Osłonki bardzo, bardzo mi się podobają oby tylko szczęście dopisało :)
    Banerek na blogu http://mebelkidanielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu z nieba mi spadłaś z tym candy :).

    W tym roku chcę posadzić na balkonie truskawki, pomidorki i szczypiorek, a Twoje osłonki super by się do tego nadały :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuje się do zabawy
    Banerek na http://alagaj.blogspot.com/p/candy-biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Preciosos maceteros Anna !! buen fin de semana .
    Besos .

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach jak Ci zazdroszczę tych Gości! Takie liczby wysokie, ale z niczego się nie wzięły. Prace i inspiracje ich tu przyciągnęły :-)
    Gratuluje roczku!
    Doniczki piękne, ale szansę pozostawiam innym - wśród moich industrialnych i nowoczesnych nie odnalazłyby się :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Droga Aniu, liczba wejść wcale mnie nie zaskoczyła. Twój blog jest bardzo przydatny, bowiem jesteś kopalnią pomysłów, do których wielu z nas nigdy by nie dotarło w inny sposób. Bardzo lubię oglądać te różne fantastyczne rozwiązania, które nam podsuwasz. Uruchamiam wówczas wyobraźnię i widzę oczyma duszy, jak zmieniają się małe pokoiki mojego domu z lat siedemdziesiątych:-) A ponieważ kocham "stare" klimaty, to doniczki mnie zachwyciły( dodatkowo mam słabość do lawendy), więc w kolejce stoję, wypełniwszy zasady candy. Serdecznie pozdrawiam, Basia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi ogromnie miło i ślicznie dziękuję Ci Basiu :))

      Usuń
  20. Gratulacje z okazji pierwszej rocznicy ! Bardzo podobają mi się lawendowe osłonki z radością biorę udział w Candy :-) Mój mail to zanetanowak83@gmail.com, polubię na google plus. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, jakie ladne oslonki, pewnie, ze sie zapisuje:)
    I oczywiscie gratuluje roczku!

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, gratuluje roczku!
    Uwielbiam zaglądać na Twojego bloga, czerpię z niego mnóstwo inspiracji:) Dużo pracy w niego wkładasz, co widać na każdym kroku! Życzę Ci wielu lat blogowania i czerpania satysfakcji z inspirowania nas.
    Wszystkiego dobrego!
    Na candy oczywiście się zapisuję:) Profile polubione, obrazek już umieszczony na blogu!
    Uściski przesyłam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ piękne osłonki. Chętnie przyłącze się do zabawy. Pozdrawiam i gratuluję roczku ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. To co ?czekam na wygarną ha ha ha ...
    Buziaki:)
    no i GRATULUJĘ!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję roczku! Tym bardziej, że sama jestem teraz na etapie, jaki opisałaś na początku posta:) Chętnie przyłączam się do zabawy! Jedynie z facebookiem będzie problem, bo z niego nie korzystam, choć mam profil, ale zapomniałam hasła...:( I jakoś mi go nie brakuje:) Więc jeśli wystarczy blog i to, co z nim związane - to czekam na rozwiązanie candy. Osłonki są śliczniutkie:) Zapraszam na gosiaczkowepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapisuję się oczywiście i życzę kolejnych równie przyjemnych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie może mnie zabraknąć w kolejce po te piękności :)

    buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Liczby zachwycają! Gratuluję :) Osłonki cudne i moja ulubiona lawenda :) Ustawiam się w kolejce / Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana jestes bardzo pracowita :), lubię Twojego bloga i Ciebie ;). Do Candy chętnie się dopisuję. Pierwszy raz urządzać będę balkonik, więc bardzo by się przydały donice :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Dołączam! Ja bym w takiej osłonce najchętniej widziała jakiś szczypiorek :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję tego roczku:) i życzę aby kolejne były również tak udane:) a osłonki są prześliczne i z przyjemnością się przyłączę do zabawy:) pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne! Zgłaszam się. Obserwuję, a baner tu stara-pudernica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękujemy za zaproszenie do zabawy :) zgłaszamy się do candy, osłonki są przecudne i pięknie wykonane :)
    bannerek już wisi na http://domordoruwlewo.blogspot.com/
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Sliczne są, zapisuję się i ja. Obserwuję jako Iwona Miel.
    dodaję guziczek do bloga gdzie jest baner umieszczony Zapraszam do mnie-KLIK-

    OdpowiedzUsuń
  35. Sliczne są, zapisuję się i ja. Obserwuję jako Iwona Miel.
    dodaję guziczek do bloga gdzie jest baner umieszczony Zapraszam do mnie-KLIK-

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję roczku i zyczę kolejnych twórczych lat w blogosferze .Chętnie wezmę udziała w losowaniu ... ach siostra ma taką sliczną łazienkę w takim stylu że ta lawenda idealnie do niej będzie pasować .... może uda mi sie ją uszczęśliwić .

    OdpowiedzUsuń
  37. oczywiście, że się zapisuję :)

    banerek w mojej zakładce: Candy, Rozdania...

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje rocznicy i życzę wytrwałości przez kolejne lata :)
    Niedługo będę urządzać swoje nowe mieszkanko wszelkie inspiracje się przydadzą dlatego oczywiście obserwuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. biorę udział w zabawie, fantastyczna nagroda
    Bernadeta
    obserwuję jako Benia besia
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne osłonki jak cały blog. W sam raz do naszego nowego domu:) Paula (paulka.schmidt@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  41. zgłaszam się po to cudeńko :)
    Sylwia
    obserwuję jako Sylwia Bomba
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłaszam się z wielką chęcią i oczywiście obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja bardzo chętnie staję w kolejce po te wspaniałości ; )
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję rocznicy! Oczywiście chętnie bym przygarnęła te śliczne osłonki :).
    Z przyjemnością dołączam do obserwatorów Twojego inspirującego bloga, (na Fb niestety nie mam konta). Banerek umieściłam na moim blogu http://kalliope-swiat-rownolegly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję rocznicy :) Masz bardzo dużo wyobraźni, dobrego gustu i estetyki :) Tak trzymaj!
    Z wielką przyjemnością biorę udział w zabawie :)
    Nie posiadam bloga, dlatego podaję swój e-mail: marzena1902@vp.pl
    Obserwuję bloga jako Marzena S
    A na imię mam Marzena
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Biorę udział.
    Bloga obserwuje jako: lawendowy kącik
    Baner: http://lawendowykacikx3.blogspot.com/ w zakładce rozdania
    Na FB lubię jako: lawendowy kącik
    Udostępniłam na FB: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1570510436569612&id=100008320126287&pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  47. i ja chętnie ustawiam się w kolejce, gratuluję roczku i życzę kolejnych wspaniałych dzieł :) a banerek u mnie www.robotkirecznenawesolo.blogspot.com pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  48. wymarzone dla mnie candy! własnie zaczynam przygodę z roślinkami w domu. Jakoś nigdy nie miałam potrzeby, by uprawiać coś zielonego. Kocham zwierzeta i to one mi wystarczały. Teraz chyba dojrzałam i mam ochotę na roślinki!!!! Nie wiem, czy mam do tego talent, ale warto spróbować, szczególnie jesli takie cuda pod nosem rozdajesz, prawda? :-) Dopisuje sie do kolejki. Jestem już Obserwatorką, a banerek zaraz wyląduje u mnie na blogu (przy okazji, zapraszam do siebie na candy) :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudne donice! Idealnie pasowałyby na mój parapet :)
    Obserwuję bloga i śledzę przez Bloglovin - zgłaszam się!

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. osłonki super
    z przyjemnością wezmę udział w zabawie
    pozdrawiam Beata
    beatkapl1984@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowne nagrody. Dołączam do obserwatorów i ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja chętnie zgłaszam się do zabawy.

    Baner tutaj : http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/

    Pozdrawiam. Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce.
    Banner: marteczki.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję rocznicy, podziwiam ilość postów, (widzę, że się ociągam w tej kwestii), i oczywiście bardzo mi się podobają osłonki więc piszę, może u Ciebie mi się poszczęści bo jeszcze nic nie wygrałam do tej pory :) pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam, zgłaszam się do udziału. Takie osłonki bardzo by mi się przydały:) Udostępniłam konkursowy baner na google plus i dołączyłam do obserwatorów bloga.
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  56. Biorę udział :)
    dobiezka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)