sobota, 5 września 2015

Pokój dla 10 latka

Witajcie :)

Dziękuję ślicznie wam dziewczyny za komentarze pod ostatnim postem. 
Jest mi bardzo miło, że moje nominacje zostały tak ciepło przyjęte :)
Dzisiejszy post przygotowałam na życzenie 
Agaty z bloga agatekmix.blogspot.com
która poprosiła mnie o inspiracje do pokoju jej 10 letniego synka.
Agata chciałaby żeby w pokoju pojawiła się soczysta zieleń i pomarańcz. 
Zieleń i pomarańcz to kolory które ożywią wnętrze, dodadzą mu energii. 
Pasują bardzo dobrze do pokoju 10 latka. Pokój chłopca w tym wieku powinien tętnić życiem, być kreatywny i energiczny.
Musi motywować do nauki i być doskonały do zabawy.
Warto takiemu wnętrzu nadać osobisty charakter.
Urządzić go według ulubionego motywu naszego syna. Motywem przewodnim 
mogą być postacie z komiksów czy filmów jak np. Batman czy Superman.
Dobrym motywem jest również sport, samochody, lotnictwo, a także 
świat roślin i zwierząt.
Wybrany motyw można zastosować w postaci plakatów, fototapety, dekoracyjnych
poduszek i pościeli, a także gadżetów i zabawek.

Zielono-pomarańczowy pokój o tematyce sportowej.




Żywe, kolorowe półki na książki i konsole. 

Świetne rozwiązanie, tablica z wykładziny,
 pomalowana białą farbą imitująca murawę 
na stadionie.

Nowoczesny, plastikowy fotel z numerem 
ulubionego zawodnika to fajna imitacja 
krzesła stadionowego. 

Kolejny pokój w sportowym klimacie.
Mamy tu połączenie kilku odcieni zieleni z 
granatem i czerwienią.

Pokój z motywem komiksów: Superman i Batman. 




Z motywem Gwiezdnych Wojen.

Pomarańcz i samoloty.

Zieleń i typografia w postaci liter i napisów 
na ścianie i poduszkach.

Zielony i pomarańczowy kolor w ważnych
akcentach w połączeniu z białymi meblami.

Nowoczesny pokój w stylu skandynawskim, gdzie
intensywne kolory pojawiają się w dodatkach.

Foto 1-5 źródło Foto 6-7 źródło Foto 8-14 źródło

W pokoju 10 latka może się dużo dziać. Ważny jest odpowiedni dobór kolorów, dodatków oraz motyw przewodni. Mając te składniki na prawdę można urządzić bardzo fajny i ciekawy pokój dla syna.



Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Trzymajcie się ciepło, udanego weekendu :)


27 komentarzy:

  1. Aaaaaa! tyle możliwości... no to namieszałaś mi w głowie :D Ale dzięki, wielkie dzięki. Myśl przewodnia - nie pomyślałam o tym. Ogromnie Ci dziękuję, że pamiętałaś o nowoczesności :))) Kochana jesteś. Widzę wiele elementów, które się podobają synowi i w takim luźnym oglądaniu zdjęć w necie coś tam wyróżniał ale nie bardzo umiałam to połączyć ze sobą. Zaczyna mi się rozjaśniać w głowie :)))) Wielkie, wielkie dzięki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak myślisz, czy taki szeroki pas pomarańczowy jak jest na 11 fotce zdał by egzamin w jamnikowatym pokoju, czy raczej go jeszcze bardziej wydłuży?

      Usuń
    2. Cieszę się bardzo, że mogłam dostarczyć Ci inspiracji, że rozjaśniło Ci się trochę w głowie :) miło mi to słyszeć :)

      Poziome pasy są dobre do optycznego poszerzenia niedużego pomieszczenia. Przy długim i wąskim pokoju najlepiej jest pomalować w pasy lub szeroki pas jedną krótką ścianę, wtedy pokój się optycznie skróci i poszerzy, pozostałe długie ściany powinny być jaśniejsze i gładkie.
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  2. No , no świetne propozycje! Pierwszy pokoik piękny :)
    Ściskam serdecznie, Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne propozycje! Ciekawa jestem, która się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne inspiracje! Też jestem ciekawa, którą Agatka wybierze... Moi chłopcy jeszcze są ciut młodsi, ale ja wybrałabym wersję jedną z ostatnich, z dodatkami pomarańczowymi i zielonymi. Powód? Jak ma się dzieci z nadmiarem energii, trzeba tonować kolory, bo rozniosą pokój!:)) A już o nauce w nim w ogóle można zapomnieć, hehe:) Pozdrawiam:) Gosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest w czym wybierać, świetne inspiracje przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie faktycznie pokoje małego mężczyzny, fantastyczny dobór kolorów, widać ze nie ma się co bać pomarańczowego czy żółtego :) jestem pod wrazeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie inspiracje są fajne, ale mój ulubieniec to pokój Supermana i Batmana :D
    Uściski
    Pastelowa Kropka

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne propozycje, ciekawa jestem które z nich spodobają się najbardziej.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, ekstra wyglądają te pokoje :) Mnie się bardzo podobają te półki z pierwszej inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyobraźnia chłopców nie zna granic ;)) tak jak możliwość pokoików dla nich ;)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne inspiracje dla chłopaków :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, rewelacyjne pomysły na pokój 10latka! Nie jestem chłopcem, ale myślę, że niejeden mały mężczyzna znalazłby tu coś dla siebie. :-)) Pozdrawiam cieplutko, Magda

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te inspiracje :) W komiksowym pokoju sama chętnie bym zamieszkała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Qué bonitas inspiraciones , yo tengo niños de esa edad , me viene muy bien su post , muy inspirador

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne propozycje. Mój czternastolatek, ostatnio wybrał pomarańczowe ściany i co zrobić?. Udało mi się go namówić na jedną ciemno szarą. Ratuję sytuację białymi i czarnymi dodatkami i muszę z tym żyć:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fenomenalne inspiracje! :) Zaskoczyły mnie tak udane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super podobają mi się te półki z pierwszego pokoju - taka imitacja plastra miodu - super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne propozycje! Sama chętnie zamieszkałabym w jednym z tych przecudnych pokoików ;) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  19. Mamy kolor zielony mniej więcej taki jak na fotce trzeciej od dołu, tej z literkami na ścianie i mamy meble ala sosnowy kolor. Mamy na uwadze pewien dywan i ciekawa jestem czy będzie pasował wielkością. Idziemy ku pomarańczy i zieleni... zobaczymy co z tego wyjdzie. W każdym razie twój post bardzo nam pomaga :))) Jeszcze raz wielkie dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zamontowano piłki bo to super pomysł.POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  21. My nadal nie możemy zakończyć tego projektu. Wszystko rozbija się o skromne fundusze i brak znajomości w stylu nowoczesnym i nie umiem dojrzeć w sklepach jego zamienników. Nie jestem wstanie pomóc synowi w jego wyborze i on biedny ciągle się waha.

    OdpowiedzUsuń
  22. Interesują mnie takie plakaty Batman kapitan Ameryka gdzie je dostanę

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne rozwiązanie dla 10 latka. Niedługo przyjaciółki synek będzie miał urodziny a wcześniej rodzice chcą mu ładnie urządzić pokój. Z tego co wiem to nawet zaangażowali biuro projektowe https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/pokoj-dzieciecy . Zawsze do kreatywne i doświadczone osoby.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)