środa, 2 września 2015

Liebster Blog Award

Witajcie :)

W ostatnim czasie spotkało mnie bardzo miłe wyróżnienie. 
Zostałam nominowana aż dwa razy do nagrody Liebster Blog Award przez 

Chmury kultury to nowy ciekawy blog o szeroko pojmowanej kulturze min. o filmach, 
książkach, podróżach. Autorka bloga, jak sama o sobie pisze marzyła o pięknym pisaniu, 
a blog pomógł jej zrealizować to cudowne marzenie.
Gosiaczkowe pasje to również młody blog. Autorka bloga, Gosia dzieli się na nim swoim 
zamiłowaniem i talentem do rękodzieła. Gosia jest utalentowana wszechstronnie, tworzy min. hafty, szydełkuje, szyje, zajmuje się techniką decoupage i jest posiadaczką pięknego ogrodu.






racji tej, że zostałam dwukrotnie nominowana, postanowiłam odpowiedzieć 
na pytania od Chmury Kultury, która wyróżniła mój blog jako pierwsza.



Pytania do mnie:

1. Podróż marzeń to …?

Na pewno jest kilka takich miejsc. Od dawna marzy mi się Nowy Jork. Z bardziej realnych miejsc, to marzy mi się Barcelona i Paryż :)

2. Jakie są zalety prowadzenia bloga?

Blog daje mi możliwość podzielenia się z moimi odbiorcami moją pasją do aranżacji wnętrz i designu. Każdy miły komentarz, zapytania na maila i wejścia na bloga to największe zalety prowadzenia bloga. To wspaniały dowód na to, że to co robię ma sens, że mogę inspirować innych. 

3. Jaką książkę byś mi poleciła?

Jedną z fajniejszych książek jaką czytałam w ostatnim czasie jest powieść Katarzyny Grocholi „Houston , mamy problem”. Książka nietypowa dla pisarki bo pisana z perspektywy młodego mężczyzny. W zabawny sposób pozwala nam przybliżyć męski punkt widzenia świata i kobiet. Powieść świetna zarówno dla pań i panów. 

4. Najpiękniejsze miejsce na ziemi w którym byłaś, to…?

Pieniny po polskiej i słowackiej stronie. Są piękne i malownicze o każdej porze roku. 
Mam do nich osobisty sentyment, bo z moim mężem (wówczas chłopakiem ) wybraliśmy się tam na nasze pierwsze wspólne wakacje. 

5. Jezioro, morze czy góry?

Zdecydowanie góry :) Mimo że ostatnio powoli ciągnie mnie do morza.

6. Podziel się marzeniem, które udało Ci się spełnić :)

Z dużych i ważnych marzeń to czekam na ich spełnienie. Z małych udało mi się ostatnio wybrać na urlop do Torunia. Toruń marzył mi się od dawna, a w ostatnich latach nie udawało mi się zaplanować tam wyjazdu, zawsze coś stawało na drodze, inne miejsca były ważniejsze.

7. Której czynności nie znosisz robić?

Wstawać rano z łóżka, bo niestety jestem typową sową, która lubi późno chodzi spać i nie lubi wstawać rano.

8. Księgarnia, antykwariat czy biblioteka? Czyli, wolisz kupować nowe książki, kupować używane książki czy nie kupować i wypożyczać? :)

To różnie. Zazwyczaj kupuję nowe książki, był czas że dużo książek wypożyczałam w bibliotece. Obecnie do tradycyjnych książek doszły e-booki i audiobooki.

9.  Jeśli paliłby Ci się dom i mogłabyś wziąć (i ocalić) z niego jedną rzecz, co by to było?

Album ze zdjęciami ślubnymi i z wakacji.

10. Polak, którego podziwiasz?

Największym i najważniejszym dla mnie Polakiem jest i będzie Jan Paweł II.
Na pewno bardzo podziwiam Martynę Wojciechowską.

11. Nieśmiertelność czy nieskończone bogactwo, co byś wybrała?

Nieśmiertelność, gdybym żyła tak długo to na pewno bym się dorobiła nieskończonego bogactwa :)


Moje pytania dla nominowanych:
1. Ulubiona pora roku ?
2. Jakie lubisz filmy: komedie, obyczajowe, dramat, science fiction, thriller, a może 
horror ? 
3. Twoja największa pasja ?
4. Jak i na czym słuchasz muzyki: w radiu, z płyt, na komputerze, w formie mp3 na słuchawkach np. z telefonu... ?
5. Czego ostatnio słuchasz, jakiej płyty, jaki jest obecnie Twój ulubiony utwór?
6. Co jest dla Ciebie najważniejsze podczas pisania postów na bloga : temat, treść, 
zdjęcia, oprawa graficzna... ? Na co zwracasz najwięcej uwagi ?
7. Kino, teatr czy dobra restauracja ? Co wolisz ?
8. Gdybyś mogła mieszkać w innym kraju, to gdzie byś zamieszkała ?
9. Ulubiony pisarz lub poeta ?
10. Czy masz talizman na szczęście, który zawsze nosisz przy sobie ?
11. Ulubiona potrawa, której nie możesz się oprzeć :)?
Do nagrody Liebster Blog Award nominuję:
Starałam się wyróżnić blogi młode, które cenię i lubię odwiedzać. Każda z nominowanych dziewczyn na swoim blogu cudownie i ciekawie pokazuje swoje pasje i zamiłowania 
oraz talenty. 
Mam nadzieję, że z przyjemnością weźmiecie udział w Liebster Blog Award.



Pozdrawiam wszystkich ciepło :)
Miłego dnia :)



32 komentarze:

  1. Jest mi bardzo, ale to bardzo miło :)! Z przyjemnością wezmę udział i już myślę o odpowiedziach ;)
    Ps. ja też jestem "góralską duszą" Nawet teraz nad moim niebieskim morzem tęsknię czasem do naszej góralskiej chałupy w Ustroniu ;) Morza i jeziora są cudowne, ale to w górach mieszkają prawdziwe bajki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie za nominacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje !!! Zasłużyłaś na wyróżnienie :) I bardzo ciekawie odpowiedziałaś na pytania. Z przyjemnością przeczytałam.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu dziękuję za nominację i chętnie odpowiem na Twoje pytania :).

    Z ciekawością poczytałam też Twoje odpowiedzi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo Moja Droga :))
      Pozdrawiam cieplutko !

      Usuń
  5. Świetnie! Moje gratulacje dla wszystkich :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aneczko, co za miła niespodzianka. Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pięknie dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  7. Aniu bardzo dziękuję za nominację, z przyjemnością odpowiem na Twoje pytania :) A i Twoje odpowiedzi z ciekawością przeczytałam :))
    Buziaki serdeczne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie Agness :))
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  8. Yeee, zostałam nominowana! Cieszę się, dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo się cieszę :))
      Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
    2. Wzięłam się do roboty i odpowiedziałam :D

      Usuń
  9. Bardzo ciekawy pomysł :) Gratuluję nominowanym! rzeczywiście świetne blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu ja tez marzę o Paryżu i Barcelonie... a Ty jeszcze o Nowym Jorku...ho,ho... ale oby sie spełniło...pozdrawiam i grtauluje wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nasze marzenia Beatko się spełnią :))
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  11. Aniu dziękuję za nominację:) Muszę pomyśleć nad odpowiedziami.
    Cieszę się, że mogłam się o Tobie czegoś nowego dowiedzieć:)))
    Miłego wieczorku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję nominacji :) Punkt 7 - mam dokładnie tak samo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, dziękuję ślicznie :) i już zabieram się za pomyślunkiem nad odpowiedziami :) Co do Twoich odpowiedzi zdecydowanie zgadzam się z punktem 1 bo mam tak samo :) "Houston, mamy problem" czytał mój Mąż w toalecie męskiej w pracy :) - jestem ciekawa, który z współpracowników ją tam zostawił - chyba, że to była jakaś dowcipna pani :):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miło Cię bliżej poznać Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu gratulacje! Zasłużone wyróżnienie, miło było poczytać Twoje odpowiedzi na pytania.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu kochana, bardzo Ci gratuluję wyróżnienia i ogromnie dziękuję Ci za wytypowanie mnie i mojego bloga! Jest to dla mnie jak piękny prezent na Gwiazdkę, tym bardziej że ostatnio nie mam zbyt wielu powodów do radości. Dziękuję Ci Aneczko! :) Jeżeli mi się uda to jeszcze dzisiaj napiszę post. :) Ściskam Cię mocno, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi ogromnie miło, że sprawiłam Ci taką radość :))
      Trzymaj się ciepło Madziu i życzę Ci samych radości !

      Usuń
  17. Hi dear Anna ,, felicidades por los premio,usted se los merece ,,

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)