czwartek, 1 grudnia 2016

Pomysł na okno w łazience

Witajcie :)

Najtrudniejszym wyzwaniem w urządzaniu naszych wnętrz jest zdecydowanie łazienka.
Łazienka powinna być funkcjonalna, jasna i przestronna. Musi zapewniać nam swobodę ruchów oraz łatwy i szybki dostęp do potrzebnych nam przyborów. 
W aranżacji łazienki ważna jest też estetyka i design. Tak jak każde pomieszczenie 
w naszym domu, łazienka też powinna mieć swój styl i charakter.
Łazienka to często małe, wąskie i ciemne pomieszczenie, co stanowi największy problem 
w jej urządzaniu.
Dlatego ważne jest, aby ją odpowiednio rozjaśnić i doświetlić. W tym przypadku 
sprawdzi się najlepiej okno w łazience. 
W domach prywatnych łazienka z oknem to już standard. Rola okna w łazience jest nieoceniona. 
Łazienka z oknem jest przede wszystkim jasna, oświetlona światłem dziennym, ma odpowiednią wentylację. Właściwa wentylacja w takim pomieszczeniu jak łazienka jest bardzo ważna. Zbierająca się para wodna po kąpieli powoduje nadmierną wilgoć 
w pomieszczeniu, a otwarcie okna niweluje ten problem.
Światło dzienne podczas porannej toalety ułatwia nam się obudzić i dodaje nam energii na cały dzień. Wieczorem podczas kąpieli w wannie możemy podziwiać rozgwieżdżone niebo 
i poczuć się w swojej łazience jak w prawdziwym spa. 
Okno umożliwia nam trzymanie zielonych roślin doniczkowych w łazience. A jak wiemy rośliny są najpiękniejszą dekoracją każdego wnętrza.
Okno w łazience pozwala również zaoszczędzić wydatki na prąd, który zużywamy przy sztucznym oświetleniu pomieszczenia.
Przy wyborze okna do łazienki ważna jest jego jakość, rozmiar i dostosowanie do rozmieszczenia urządzeń sanitarnych i całego wyposażenia łazienki.
  Do łazienki najlepiej sprawdzą się okna dachowe VELUX. W swojej bogatej ofercie VELUX posiada wysokiej jakości okna do poddaszy, okna do dachu płaskiego i świetliki. 
Dachowe świetliki tunelowe, są świetnym rozwiązaniem, gdy nie możemy w naszej łazience zamontować typowego okna dachowego. Potrafią one doświetlić każdy ciemny kąt, dostarczając w słoneczny dzień tyle światła co tradycyjna żarówka o mocy 60 W.
Okna dachowe oprócz praktycznego przeznaczenia podkreślają walory estetyczne łazienki.  

Świetlik doskonale sprawdzi się nad lustrem,
 pomagając nam w codziennej toalecie.



Doświetli najciemniejszą łazienkę. Dzięki takiemu rozwiązaniu, nie musimy 
już bać się ciemnych kolorów w łazience.
Foto 1-2 www.velux.pl

   Foto 3 www.micasarevista.com

Okno do dachu płaskiego to kolejne doskonałe
 rozwiązanie na doświetlenie wnętrza.
Sprawdzi się w wąskiej łazience i pod prysznicem.
Foto 4 www.stonehand.com




Okna dachowe zwłaszcza do poddaszy pozwalają nam
 na ozdobienie łazienki zielonymi roślinami.



Foto 7-11 www.velux.pl

Foto 12 designdots.de

Dzienne światło podczas porannego prysznica doda
 nam energii na cały dzień.


Nie ma nic bardziej przyjemnego niż relaksująca
 kąpiel z widokiem na niebo, zwłaszcza po zmroku.

Foto 15-16 www.housetohome.co.uk

Okno dachowe jest najlepszą dekoracją modnej,
  prostej, minimalistycznej, szarej łazienki.


Foto 18 emmas.blogg.se

Foto 19 www.housetohome.co.uk

Światło dzienne rozświetla całe wnętrze, tworzy przyjemną atmosferę i dodając energii. 
A to ważne w takim wnętrzu jak łazienka, które jest zazwyczaj surowe, zimne i sterylne.
Okno daje też większą możliwość urządzenia łazienki w wybranym stylu aranżacyjnym np. w stylu japońskim, w którym łazienka powinna mieć okno.
Łazienka z oknem i wanną wolnostojącą zyskuje charakter prawdziwego salonu kąpielowego.
Mnie się marzy łazienka z oknem, w szarościach i w stylu skandynawskim :)
Ciekawa jestem czy wam podoba się pomysł na okno w łazience, a może ktoś z was ma już łazienkę z oknem ? 

Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Dziękuję wam pięknie za każdy komentarz i za waszą obecność na blogu :)
Miłej drugiej połowy tygodnia :)




24 komentarze:

  1. Mam łazienkę z oknem ale daleko jej do tych wspaniale urządzonych nowoczesnych łazienek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Twoja też jest piękna :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Mam i ja okno w łazience, ale żadne z nich nie w tym guście, moje oczywiście retro:)) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Retro okna też są świetne :))
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  3. Piękne wnętrza! Chciałoby się mieć takie u siebie :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z łazienką to u mnie problemu nie ma, może dlatego, że ma specyficzne umeblowanie, które musi być a dodatki jakos same idą, chociaż nadal lustra w jednej nie mam bo nie mogę dostać takiego jakie chcę, ale przynajmniej wiem , co chcę :D U mnie problem z salonem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc życzę powodzenia z aranżacją salonu :))
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Świetne propozycje. Ja nie mam okna w łazience :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Życzę Ci abyś kiedyś miała swoje okno w łazience :)
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  6. Och te okna na poddaszu cudo ! I tak się kąpać obserować niebo w tym czasie - wow normalnie błogi stan :) Cudna inspiracja :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Hola Anna querida ,, que lindas ideas de baños ,, buenas inspiraciones,, espero que tengas un bendecido fin de semana

    OdpowiedzUsuń
  8. Obecnie nie mam okna w łazience, ale w poprzednim mieszkaniu był tuż za prysznicem... nie ważne ile się myło zawsze było zachlapane ;( Przy okazji chciałabym Cię zaprosić do wzięcia udziału w konkursie u mnie na blogu. Nagrodą jest pufa firmy Wajnert Meble.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem! Piękne łazienki :)
    Mam okno dachowe w łazience, ale dodatkowe oświetlenie nad lustrem to podstawa.
    Ściskam, M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam łazienkę z oknem ale zwykle jest zamknięte bo piździ złem ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Okno w łazience, to super sprawa:) Te w Twojej prezentacji Aniu są wyjątkowe:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Najfajniejsze są te sufitowe :) też by mi się takie marzyło ;)
    Ściskam,
    Dominika :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super pomysły :) jednak nie zawsze okno w łazience jest szkodnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny jest taki grzejnik na ręczniki. Moja znajoma ostatnio zainwestowała w taki sam, tyle że na podczerwień. Ja z moją żoną z kolei zdecydowaliśmy się na grzejnik dekoracyjny Serdecznie pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam łazienkę z oknem, zwykłym, ale i tak ją lubię:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Okno w łazience to moje marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  17. marzy mi się takie okno w dachu. bierzesz kąpiel i patrzysz się w niebo...

    OdpowiedzUsuń
  18. Okna w stylu pierwszych propozycji są naprawdę ciekawe i rzadkie przez swoją nietypowość. Jaki w takim razie musi być dach by takie okno zamontować? Pomysł naprawdę bardzo fajny. Podsunę go bratu który jest w trakcie budowy własnego domku.
    : )

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)