wtorek, 27 czerwca 2017

Letnia aranżacja stolika w salonie

Witajcie :)

Dzisiaj zapraszam was serdecznie na post z mojego mieszkania.
Post miał się pojawić wcześniej, ale w niedzielę były urodziny mojego męża, więc przez weekend nie było mnie na blogu.
A jego tematem jest aranżacja stolika kawowego, typu ława, w letniej, wakacyjnej odsłonie. 
Stolik stoi w moim salonie przy ścianie, korzystam z niego, gdy odwiedza nas większa ilość gości. Na co dzień wystarcza nam mały, kwadratowy, lekki, stoliczek kawowy.
W aranżacji stolika wykorzystałam nowy nabytek, czyli metalową, okrągłą tacę, 
w marynistycznym stylu.
Posłużyła mi ona do morskiej dekoracji w stylu Hampton. W dekoracji pojawił się szklany klosz z kremową świecą, muszle i niebieskie, ptaszki orgiami, wykonane przez mojego Daniela.
Obok morskiej dekoracji na stoliku pojawiła się szklarnia z pamiątkami z Krakowa, które dostałam w prezencie. Dopełnieniem letniej aranżacji jest zdjęcie wakacyjne z Torunia, gdzie byliśmy na urlopie dwa lata temu. 
W całej aranżacji nie mogło zabraknąć też zielonego detalu w postaci liści paprotki. 
Za wazoniki posłużyły mi szklane, ozdobne buteleczki. Brązowa jest w stylu aptecznym. Bardzo lubię botaniczne dekoracje w stylu vintage.

Moja letnia, wakacyjna aranżacja.







Morska dekoracja w stylu Hampton.






Szklarnia z pamiątkami z Krakowa.


Botaniczny detal całej aranżacji.

Foto 1-17 są mojego autorstwa i są moją własnością.
  
W tym tygodniu na pewno będę częściej na blogu, chociaż w czwartek z kolei są moje urodziny, więc też na chwilę zniknę :))
A teraz idę nadrobić zaległości u was moi drodzy i oczywiście zapraszam na kolejny nowy post na moim blogu.



Dziękuję wam pięknie za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników mojego bloga :)
Udanego nowego tygodnia :)


41 komentarzy:

  1. Piękne ozdoby, szczególnie te w marinistyczny stylu :) cacka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taca skradła moje serce;) Już dziś, składam serdeczne życzenia urodzinowe;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie kolory, błękit,brąz, naturalnie i delikatnie. Piękna taca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Styl marynistyczny szczególnie przyciąga w okresie letnim. Bardzo ładna taca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy i pięknie urządzone mieszkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana wszystkiego najlepszego dla Męża Twojego i z wyprzedzeniem składam Tobie życzenia urodzinowe. Abyś była szczęśliwa i zdrowa i Twoje marzenia się spełniły. Aby Ci nigdy nie zabrakło weny na inspirowanie nas swoimi pomysłami i to żebyś zawsze była uśmiechnięta :* Wszystkiego Najlepszego :* ta taca jest swietna , pasowałaby do mojej morskiej kuchni hihi :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga dziękuję pięknie za życzenia urodzinowe dla mnie i mojego Daniela :))
      Pozdrawiam cieplutko !

      Usuń
  7. Aranżacja fantastyczna :)
    Podoba mi się taca a jakże - przypomniałaś mi o muszelkach - ja też gdzieś je mam - muszę je wyjąć - bo to już ich czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że Cię zainspirowałam Ewa !
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  8. To wszystkiego najlepszego najpierw dla Męża a potem dla Ciebie! Lato będzie wyjątkowo przyjemne z takimi dekoracjami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia urodzinowe !
      Pozdrawiam cieplutko !

      Usuń
  9. Bardzo miła ta aranżacja. Aniu życzę Ci wiele zdrowia, szczęścia i spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Basiu za życzenia !
      Pozdrawiam cieplutko !

      Usuń
  10. Uwielbiam wszelkie morskie akcenty w domu, dla mnie nadają takiej jasności i otwartości, aż można się rozmarzyć. Pozdrawiam i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je uwielbiam zwłaszcza latem !
      Również pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  11. Piękna, wakacyjna aranżacja Aniu:) Można poczuć się jak nad morzem:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Droga Doti !
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  12. Ślicznie, uwielbiam takie dekoracje :)
    A morski klimat jest bardzo wakacyjny i taki beztroski.
    Paprotki wyglądają świetnie w tych wazonach.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie! Zainspirowałaś mnie do stworzenia u mnie też jakiegoś morskiego zakątka, bo na urlop w tym roku coś nie zanosi, więc to może być fajna namiastka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna taca :) Ja też mam taki stolik na którym często coś ustawiam i przestawiam :) Lubię taką kolorystykę jaka panuje u Ciebie :) Aha wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie w domu też pamiątki odgrywają dużą rolę. Muszę także coś wymyśleć oryginalnego żeby wkomponować je we wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie aranżacja z tacką i muszelkami jest bardzo interesująca. W małych pomieszczeniach może być jednak to nieco mniej poręczne. Ostatnio widziałem super stolik ze szklanym blatem. Pod nim była umieszczona fototapeta. Szkło niby wyszło z mody, ale tak jak na tych zdjęciach po prostu wygląda cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna aranżacja. Aż się miło patrzy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, to bardzo inspirująca i ciekawa aranżacja. Mnie się podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podobają twoje aranżacje a zwłaszcza liść paproci w prostej butelce. Jestem nim zauroczona, potrzeba tak niewiele by stworzyć coś oryginalnego.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czarujące są te twoje pomysły, mnie do gustu najbardziej przypadł ten marynistyczny z muszlami. Mam w domu muszle więc bliżej lata postaram się zrobić podobny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Miło patrzy się na twoje dekoracje, z tęsknotą czekam na lato patrząc na tą uroczą tacę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię przedmioty w naturalnej kolorystyce i takim właśnie stylu dlatego bardzo podobają mi się twoje dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zainspirowałaś mnie. Mam dużo pamiątek z wakacji i mogłabym je fajnie wyeksponować.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie komponuje się ten botaniczny detal jak go określasz, nie wpadłabym na tak prosty a fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach, byleby do lata...Patrząc na te letnie dekoracje poprawia się człowiekowi humor.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)