środa, 28 czerwca 2017

Stylowe mieszkanie w wielkim mieście

Witajcie :)

Moi Drodzy dziękuję wam pięknie za wszystkie życzenia urodzinowe dla mnie i dla mojego męża :))
A dzisiaj zabieram was do nowoczesnego, skandynawskiego mieszkania z klimatem 
lat 40 i 60 ubiegłego wieku.
Atutem mieszkania jest piękna kuchnia w stylu vintage, której czar przenosi nas w lata 40 ubiegłego wieku. Mam tu efektowną, w stylu art deco, antyczną tapetę w owoce i kwiaty pomarańczy. 
Tapeta została oddzielona od białej boazerii metalową listwą. Podłogę zdobią drewniane panele. Meble są białe, klasyczne, w stylu cottage. Posiadają praktyczne, pojemne i ładnie wykończone dębowe blaty. Na środku kuchni stoi okrągły, drewniany, stylowy stół 
w komplecie ze starymi krzesłami. Krzesła zostały pomalowane na kolor biały i turkusowy, co wprowadza, fajny, letni koloryt do pomieszczenia.
Dobór krzeseł, białych mebli i wzoru tapety w pomarańcze wynika również z inspiracji stylem śródziemnomorskim.  
Do salonu przez nieduży korytarz prowadzą nas białe podwójne, skrzydłowe drzwi. 
W salonie charakter lat 60 podkreśla design kanapy i skórzanych foteli. Okrągły stolik 
i geometryczny, czarno-biały dywan świetnie dopełniają styl mebli tapicerowanych i całego salonu.
Szare ściany w odcieniu cyny nadają wnętrzu nowoczesny, miejski charakter. 
Lekkości pomieszczeniu dodaje jasna podłoga w jodełkę i subtelne białe zasłony. 
Balkon jest urządzony zgodnie z najnowszymi trendami. Jego atutem są białe, lekkie, skandynawskie meble.
W mieszkaniu są dwie przestronne sypialnie, a w jednej z nich zostało urządzone domowe biuro.
Ściany łazienki zdobią szaro-białe płytki, ich układ też jest charakterystyczny dla stylu 
art deco, tak samo jak meble i dodatki.
W tak urządzonym mieszkaniu chciałoby się od razu zamieszkać lub pomieszkać chociażby przez czas letniego urlopu w zabytkowym mieście. Na stronie yourfreedom.pl możemy znaleźć komfortowe, nowoczesne i w pełni wyposażone mieszkania na lato lub na dłużej 
w naszej pięknej stolicy.

Efektowna kuchnia w klimacie lat 40 ubiegłego wieku. Gdzie tapeta art deco
 świetnie łączy się z białymi płytkami metro.






Salon inspirowany stylem lat 60. Widać to wyraźnie
 w designie mebli.



Mały, ale z pomysłem zaaranżowany balkon.


Przestronne i nowocześnie urządzone sypialnie.



W drugiej sypialni mieści się również domowe biuro.


Łazienka w szaro-białych płytkach, nawiązująca do stylu art deco. 

Przedpokój łączący kuchnię z salonem, utrzymany w tym samym stylu 
co całe mieszkanie.
Foto 1-17 decoholic.org

Inspiracja retro, a dokładnie latami 40 i 60 w połączeniu z nowoczesnym, skandynawskim stylem tworzy niesamowity i niepowtarzalny klimat całego mieszkania. 
Klimatyczna i klasyczna kuchnia bardzo dobrze łączy się z eleganckim i wyrafinowanym salonem. Pozostałe pomieszczenia idealnie wpisują się w proste, modernistyczne wnętrza. 
Ja z przyjemnością zamieszkałabym w takim mieszkaniu na dłużej.
Ciekawa jestem czy i wam się to mieszkanie podoba ?
Jutro świętuję urodziny, ale w weekend postaram się przygotować nowy post :))



Dziękuję wam pięknie za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników mojego bloga :)
Udanej drugiej połowy tygodnia :)


21 komentarzy:

  1. Mieszkanko wypieszczone w każdym detalu. Kiedy przez nie wędrowałam, to zastanawiałam się czy tam ktoś mieszka? Wygląda jak z żurnala :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne i dużo w nim zieleni :)
    A dla Ciebie Aniu życzę WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!
    Udanego świętowania dużo zdrowia, radości i wszelkiej pomyślności.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga bardzo dziękuję za życzenia urodzinowe :))
      Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  3. Świetnie urządzone mieszkanie:) Mogłabym tam zamieszkać:) Pozdrawiam Cię Aniu serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo inspirujące wnętrze. Miło popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie kupuję w całości ale wiele elementów bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też wiele detali się podoba i przeniosłabym je do siebie !
      Popzdrawiam ciepło !

      Usuń
  6. A ja zakochałam się w tych drzwiach. Bardzo chciałam mieć takie u siebie, ale plan mieszkania na to nie pozwolił. Samo mieszkanko bardzo przyjemne :-)
    A przy okazji też dołączam się do życzeń urodzinowych! Spełnienia marzeń, dużo zdrówka i słońca przez cały rok!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuchnia po prostu zachwycająca :) Tapeta i białe meble tworzą świetny klimat !
    Za to do całości nie bardzo mi pasują krzesła w salonie - są za bardzo biurowe i zimne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojojoj...chyba zagoszczę tu na dłużej :) Pozdrawiam, AD.

    OdpowiedzUsuń
  9. I pytanko jeszcze. Czy ktoś się orientuje, gdzie można nabyć taką tapetę do kuchni? AD

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wystrój mieszkania! Mój ukochany skandynawski wystrój w nieco innym klimacie. Naprawdę piękne, zapisuję sobie w inspiracjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się ten wystrój również bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mieszkanie piękne! Uwielbiam takie miejsca, gdzie wystrój nie ogranicza się do jednego wyjścia do sklepu meblowego. Gospodarzom udało się z powodzeniem połączyć sprzęty i meble pozornie do siebie nie pasujące w jedną spójną całość.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mieszkanie cudo :) Fantastyczna kolorystyka i piękne mebelki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepieknie! Bardzo mi się podobają takie skandynawskie wnętrza i mogłabym w nich zamieszkać już dziś.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się takie oryginalne rozwiązania w wnętrzach

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)