środa, 19 lipca 2017

Funkcjonalne i stylowe meble do pokoju maluszka od BabyDeco

Witajcie :)

Dzisiejszy post jest w szczególności dedykowany rodzicom, "świeżo upieczonym" 
jak i przyszłym rodzicom, a szczególnie mamom :)
Pokój maluszka to przestrzeń, w której dziecko śpi, je, rozwija się, bawi się i dorasta. Dlatego musi być to miejsce przede wszystkim bezpieczne i funkcjonalne. Powinno być również przytulne i mieć swój styl i charakter. Musi być kreatywne i inspirujące, stymulujące rozwój naszej pociechy.
Tak jak wybieramy meble do pozostałych pomieszczeń według upodobań, trendów, inspiracji, tak samo powinniśmy wybierać meble do pokoju dziecięcego. Pokój maluszka musi dobrze się komponować z innymi wnętrzami w naszym domu. Też powinien być urządzony stylowo i z pomysłem. 
Urządzając pokój naszej pociechy warto bliżej zapoznać się z meblami babydeco.eu
W bogatej ofercie BabyDeco możemy znaleźć wpisujące się w obecne trendy wnętrzarskie meble o nowoczesnym, a jednocześnie prostym designie. Ciekawie przedstawia się autorska kolekcja Bellamy. Są to meble wysokiej jakości, drewniane i funkcjonale. Wyróżniają się designem i nowatorskimi rozwiązaniami, pozwalającymi na rozszerzenie funkcjonalności mebli w późniejszym wieku dziecka.
 Możemy wśród nich znaleźć eleganckie meble, nawiązujące do klasycznego stylu jak meble Good Night i Ines. Jak i meble Lotta o prostym designie, inspirowane stylem skandynawskim czy minimalistyczne meble Simple. Na uwagę zasługuje kolekcja mebli zaprojektowanych przez znaną aktorkę Annę Muchę, czyli Good Night by Anna Mucha. Meble od Anny Muchy nawiązują do stylu art deco. 
Kolorystyka mebli również wpisuje się w najnowsze trendy i jest idealna dla rozwoju dziecka. Przeważa naturalna biel, modne i stonowane szarości oraz naturalny kolor drewna. Chociaż meble z linii Good Night można również zamówić w ożywczej, łagodnej mięcie czy 
w pudrowym, brudnym różu.
Dużą zaletą mebli jest ich funkcjonalność. Komody i szafy są pojemne, a łóżeczka rosną 
z wiekiem dziecka. Poprzez demontaż ramy łóżeczka Bellamy możemy zamienić łóżeczko 
w wygodną sofę lub tapczan dla większego dziecka. 
BabyDeco to nie tylko meble, ale też tekstylia, oświetlenie, dekoracje do pokoju dziecięcego. Jak również kreatywne i stymulujące rozwój dziecka zabawki, pomocne akcesoria do karmienia, do kąpieli czy podróżowania.

Kolekcja Good Night i Ines, czyli klasyka w nowoczesnej odsłonie.





Łóżeczko Good Night możemy zamienić w wygodną sofę. 



Meble Good Night by Anna Mucha inspirowane klasyką i stylem art deco.


Kolekcja Lotta o nowoczesnym, skandynawskim designie. 



Naturalne meble Pinette, o ciekawym designie z łóżeczkiem 
przypominającym skandynawski domek.


Również prosta, naturalna i minimalistyczna kolekcja Simple.



Po demontażu szczebelków mamy tapczan dla większego dziecka. 
W dolnej części łóżka mamy również pojemną szufladę. 
 Foto 1-18 babydeco.eu


Pierwszy pokój dziecięcy jest urządzony pod potrzeby maluszka. Musi być przytulny, funkcjonalny i bezpieczny. Ale powinien sprawiać radość też rodzicom, którzy spędzają 
w tym pokoju dużo czasu. 
Jeśli lubimy prostotę i styl skandynawski to meble Lotta czy Simple będą idealnym wyborem. Jeśli zaś klasykę i vintage to warto wybrać meble Good Night i Ines. 
Takimi meblami będziemy też cieszyć się przez dłuższy czas, gdyż są one przystosowane do wzrostu naszego dziecka. Maluszek w wieku niemowlęcym, a potem przedszkolak mogą korzystać z mebli Bellamy. 



Dziękuję wam pięknie za wszystkie komentarze i waszą obecność na blogu:)
Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających mój blog :)
Z radością witam nowych czytelników mojego bloga :)
Dobrego nowego tygodnia :)


37 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też jestem nimi zachwycona :))
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Cudowne inspiracje - u mnie nie będzie tak jednorodnie - będzie więcej się działo - więcej kolorów. Nie to było planowane ale tak wyszło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczny pokój, teraz właśnie szukam inspiracji do umeblowania pokoju dla dziecka. Szukałem dosyć długo i chyba udało się znaleźć. Jeśli chodzi o resztę mieszkania to inspiracje znalazłem na kilku stronach meblowych np. tu, bardzo ładne aranżacje w zasadzie wszystkich pokoi jakie mam w mieszkaniu, polecam zajrzeć.

      Usuń
  3. Cudne i takie uniwersalne :))
    Pozdrawiam cieplutko Aniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam te mebelki. Są śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne mebelki! Kochana , aż się normalnie łza w oku kręci. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Łóżeczko skandynawski domek podbił moje serce. Coś podobnego chce sprawić swojemu synkowi :)
    Inspiracje zachwycające.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Naturalne meble Pinette - śliczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Te króliki są trochę creepy, ale poza tym to całkiem niezła kompozycja;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne propozycje Aniu:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę bardzo stylowe :)
    Ślicznie wyglądają.
    Uściski serdeczne ślę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne są te pokoiki, które pokazujesz. Aż trudno oderwać wzrok. Może kiedyś uda mi się stworzyć coś podobnego? Na razie mam na głowie tyle innych rzeczy, że jeszcze - o dziwo - nie myślałam za wiele jak będzie wyglądał dziecięcy pokoik. Ale dziś mnie zainspirowałaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolekcja Pinette skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te aranżacje cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz to dzieci mają się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz jest tego tak dużo, że trudno się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Que buena idea para cunas de bebes , muy inspirador

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę wygląda to świetnie. Uwielbiam meble w takich jasnych barwach.

    OdpowiedzUsuń
  18. O jej ale piękne meble. Chyba znalazłem inspiracje :) Ale to wszystko to są meble na wymiar czy wyprodukował je salon meblowy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie za smutne kolory jak na pokój dla dziecka. Sam bardzo lubię intensywne kolory w umeblowaniu, a w przypadku dziecięcego pokoju kolory powinny dominować. Ciekawą ofertę kolorowych mebli znalazłem na " meble pedrali sklep - italmeble"

    OdpowiedzUsuń
  20. Aby dziecko mogło rozwijać swoją kreatywność nie może być rozpraszane z każdej strony, dlatego uważam, że wystrój skandynawski jest przyjazny w rozwoju dziecka :) Ja wybrałam skandynawskie meble dla dzieci, ponieważ są minimalistyczne i ładne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo gustowne wnętrza, chociaż wprowadziłabym do nich więcej kolorów, to w końcu dziecięce pokoiki :) Bardzo podobają mi się te łóżeczka z funkcją kanapy, chociaż generalnie zamawiam meble pokojowe na wymiar. Ale może dla mojego maluszka skuszę się na nie? Muszę się nad tym zastanowić :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Planuję urządzić sobie właśnie salon zaraz po remoncie mieszkania. Którą z inspiracji dostępnych na stronie https://www.meble-wyprzedaz.pl/producent/agata-meble/ byście wybrały drogie Panie dla siebie? A może warto uderzyć w meble na wymiar? Są one trochę droższe jednak może i warto.

    OdpowiedzUsuń
  23. Te meble do pokoju dziecięcego trafiają w mój gust w 100%, bardzo ładne mają też w tym sklepie: https://boboline.pl/meble-dla-niemowlakow.

    OdpowiedzUsuń
  24. Super inspiracje! Przepiękne i funkcjonalne mebelki do pokoju dziecięcego

    OdpowiedzUsuń
  25. Obecnie wybór mebli dziecięcych jest ogromny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne aranżacja, uwielbiam takie meble

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podobają mi się kolory tych mebli, idealnie trafione w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń
  30. Na pewno super sprawdzą się w dziecięcym pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  31. Te kolekcje mebli są bardzo ciekawe.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wasze komentarze :) Staram się zawsze na każdy odpowiedzieć :)